Miten laitan puhelinnumeroita?
Vastaukset 10
- Anonyymi
Samanlailla kuin muihinkin älypuhelimiin. Ohjeet löytynee iphoneenkin.. kait..
- Anonyymi
Et sie sit ossoo mittee?🤭
- Anonyymi
Jos sinulla on ennestään Google-tili (gmail-tili), niin voit lisätä sen iphoneen muiden tiliesi joukkoon ja sitten iphonen yhteystiedot-sovelluksessa valita sen yhteystietojesi oletustiliksi. Silloin sinun ei tarvitse siirrellä tai uudelleenkirjoittaa yhteystietojasi.
https://support.apple.com/fi-fi/HT207207- Anonyymi
Icloud on hyvä sivu.
- Anonyymi
Kannatta palauttaa se liikkeeseen..
- Anonyymi00007
Puhelu nauh 112 heri syytävä olethan ystävällinen muusiikki soi salasana vihto toukokuu 4.5.2026 ?
- Anonyymi00008
AI-mallissa, otat kuvan henkilöstä, heti ilmestyy yhteystiedot luetteloon.
- Anonyymi00009
Se ei onnistu iPhonella. Sun pitää ostaa Applelta erillinen kuukausimaksullinen palvelu sitä varten ja sillonkin sun pitää käyttää siihen Applen tietokonetta, ei siis onnistu iPhonella.
- Anonyymi00010
Niin ja jotta homma toimisi tietokoneella sun pitää käyttää Applen hiirtä ja näppistä, muiden kanssa ei toimi.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin ja jotta homma toimisi tietokoneella sun pitää käyttää Applen hiirtä ja näppistä, muiden kanssa ei toimi.
Tämä on perus Android lampaiden tietotekninen ymmärrys
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741290- 71788
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri28617- 44615
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht373573- 63543
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle21474