Bottles on graafinen työkalu, jonka avulla on helppo ajaa Windows-ohjelmistoja ja pelejä Linuxissa Winen kautta.
Bottles on saatavana DEB-pakettina Debianille, Ubuntulle, Linux Mintille, Pop!_OS:lle, Zorin OS:lle jne., AUR-pakettina Arch Linuxille / Manjarolle sekä AppImage-tiedostona, jonka pitäisi toimia useimmissa Linux-jakeluissa (tee vain se on suoritettava ja suorita se kaksoisnapsauttamalla). Koska jotkin ominaisuudet ovat toistaiseksi vain Flatpakia, on parasta asentaa se Flathubista.
Älä tuskaile
Anonyymi-ap
2
207
Vastaukset
- Anonyymi
Jotkut ne tupeltaa päätteellä ja sössii kaiken kun ei osaa!
- Anonyymi
Sellaista se on! Päätä seinään !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929