Runkkushow

Anonyymi-ap

Seuraava kysymys on ensisijaisesti jätkille, tosin likatkin voivat vastata, jos ovat ikinä olleet yleisönä.
Eli: Oletko ikinä runkannut tytön tai naisen nähden, miksi ja millaista oli?
Ja tekikö tyttö/nainen mitään samalla vai katseliko vain?
Enkä tarkoita nyt mitään masturboinnista narahtamsita tai vastaavaa vaan ihan tällaista seksitilannetta.

7

1238

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole.

    • Anonyymi

      Tyttöystäväni nähden joskus runkkasin saunassa ollessamme.
      Mua alkoi panettamaan oikein kunnolla ja yritin päästä panemaan häntä, mutta hän kieltäytyi, kun sanoi että jos hänen porukat sattuu tulemaan jostian syystä saunalle kun pannaan tai he ainakin kuulevat sitten. Luulen kyllä, että kiusoitteli mua saadakseen mulle sitten täyden innon iltaa varten päälle.
      Mut istuttiin sitten lauteilla vastakkain selät seinää vasten, hän laudetason toisessa päässä ja mä toisessa päässä.
      Hän piti haarojaan levällään ja mulla alkoi väkisinkin seisomaan ja sitten mitään sanomatta katselin hänen pilluaan ja aloin runkkaamaan, ajattelin että käyköön miten vaan. Vähän sillä asenteella että jos nyt en saa pillua niin kyllä mä ainakin sitten jotain nautinota hänestä aion saada irti.
      Hän tuijotti mua tai lähinnä mun munaa ja sitä, miten se liikkui edestakaisin mun kädessä ja hän taisi vähän kiihottua itsekin, kun hän alkoi vähän koskettelemaan itseään haaroväleistä ja taisi hän levitellä huuliakin samalla.
      Oli kyllä todella mukavaa ja sain todella ison orkun, spermaakin tuli reilusti.
      Siinä vaiheessa hänkin kyllä sitten hoiteli itsensä, kun huomasi, että aloin huohottamaan kunnolla ja sitten jäykstyin koko sälli, kun siemensyösky alkoi ja sperma alkoi roiskumaan nytkähtelyjen kanssa.
      Oltiin vielä aika kokemattomia, en ollut itse saanut orkkua vielä hänen kanssaan jne, että oli mullekin aika iso juttu.

    • Anonyymi

      Olin peruskoulussa aika hyvä ystävä erään tytön kanssa. Oltiin siis oikeasti ystäviä.
      Kerran sitten tuli jostain syystä puheeksi seksiasiat, oltiin jo murrosiässä, ja tietysti masturbointikin. Kumpaakin kiinnosti ihan yleisestikin ottaen että miten tytöt ja pojar masturboi. Ja onko tullut tehtyä sitä jo.
      No kai puheenaihe alkoi kiihottaakin ja sitä rataa, niin runkkasin sitten tämän ystäväni nähden.
      Kesäaika kun oli, niin hän istahti jollekin kivelle tms, otti pikkarit pois ja nosti mekonhelmaa sen verran, että sain katsella hänen haaroväliään samalla, kun tumputin menolle.
      Hän seurasi vain tarkkaan koko toimitusta. Taisi kyllä kiihottua itsekin hieman, vaikkei nyt omaa kivaa pitänytkään samalla.
      Tykkäsinkin kyllä, olihan se uutta ja sain seksihelpotusta nyt edes noin ja sainhan nähdä myös pillunkin livenä. Tietty pillu itsesäänkin olisi kelvannut, mutta sen saamista jouduin odottamaan vielä pari vuotta tuosta tapahtumasta.

    • Anonyymi

      Ette te luuserit ole ikinä edes nähnyt pillua, aloituskin on jonkun pedarin.

      • Anonyymi

        No mikäs voittaja sä sitten olet?
        Taidat olla itse joku pedari. Vitun Jammu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs voittaja sä sitten olet?
        Taidat olla itse joku pedari. Vitun Jammu...

        No ylivertainen verrattuna teihin ja ei, minua ei kiinnosta esimurrosikäiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ylivertainen verrattuna teihin ja ei, minua ei kiinnosta esimurrosikäiset.

        Joo joo, omassa mielikuvituksessai ehkä olet ylivertainen. Todellisuudessa et ole. Mahdatko olla edes keskiverto..? Tuskin.
        Vitun Jammu-pedari.. Tai ainakin joku yläasteikäisiä himoitseva kolmekymppinen..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe