Tappoko ne Hyryn poijjat miten teerilöitä mennä syksynä. Tippuhan niitä Paljakan kuppeelta viisseiskalla 32 kukkoa. Ja satoja jäi jäljelle siemmeneksi ensi syksylle. On niitä sitten paljo.
Teeren lihhoa
20
164
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikenlaene linnustus on ylleesä kusipäitten hommoo, mutta kyllä siinä täytyy olla vähä homohii.
- Anonyymi
Enemmän se vaatii sitä homopuolta.
- Anonyymi
Harvempi on vissiin teettää yrittänyt koinaa kun ei saa elävänä kiinni. Mutta olen kuullut, että kanoja paljonkin.
- Anonyymi
Kyllä niille taitaa kelvata koinattavaksi kaikki kaksijalakaset pulusta potkukelekkaan.
- Anonyymi
Nantehan kertoi, että hän lypsi lehmäänsä, kun se alkoi roimiman hännällä pitkin Nanten poskia. Nante hyppäsi pystyyn ja otti tuppivyönsä, jolla aikoi sitoa hännän kiinni. Siinä rytäkässä Nanten houstu tipahtivat alas. Siinä seisoi Nante, lehmän takana, housut nilkossa, kun samaan aikaan Akkansa astui sisään navetan ovesta.
- Anonyymi
Teeren liha paskinta mehtälinnuista.
- Anonyymi
Pyy on paras
- Anonyymi
👍👍👍
- Anonyymi
Minä sain kymmenkunta havulintua luiskasta syyspuoleen ja ja saman verran tetriä päälle. Piekkari vaimentimella paras tuohon hommaan
- Anonyymi
Luuseri olet .
- Anonyymi
Havulintuja, keräsitkö jonkun kuvat?
- Anonyymi
Taitaa olla ainut kerta silloin, kun toisille annettiin kauhalla ja itse sait lusikalla.
- Anonyymi
Minä sain eilen ilolintuu, ei ollu naisessa vaimenninta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla ainut kerta silloin, kun toisille annettiin kauhalla ja itse sait lusikalla.
Kusen määrästä puhut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sain eilen ilolintuu, ei ollu naisessa vaimenninta.
No miten tuo ääni, kukertiko ja suhisiko kuin teeri, kun saalisilmoituksen tänne teit.
Muista myös oma toistaan ilmoittaa... - Anonyymi
No sitten se ei ollutkaan ukkopuoli
- Anonyymi
Hyvä että on peräkamarin pojilla töitä!
mutta hyvä olisi oppia suomen kieltäkin hiukan kun suomessa asutte.- Anonyymi
Ei tarvihehhee osuta suommee koska ruattin killikin on viraalinen keli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvihehhee osuta suommee koska ruattin killikin on viraalinen keli!
Niin ja saamen kieli!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875