Keskustan ministeri Honkonen ehdottaa luokalleen jättämistä. Taloussanomat:
– Pitäisi ottaa luokalle jättäminen takaisin, vaikka vanhemmat sanoisivat mitä, tai jotkut poliittiset tahot pelkäävät stigmatisointia (leimautumista).
Ministeri Honkonen ei osaa ajatella asiaa lapsen näkökulmasta. Koulumaailma on usein pienelle ekaluokkalaiselle uusi, jännittävä paikka ja joskus jopa pelottava. Neroimmat lapset pärjäävät parhaiten, mutta heikommin menestyvät joutuvat taistelemaan oppiakseen. Kyse ei välttämättä ole siitä, etteivät lapset yritä.
Lapsilla on ikävä tapa vertailla toisia lapsia toisiin. Kokeiden tuloksia vertaillaan keskenään. Joku osaa ja joku toinen ei osaa. Heikompia kiusataan helposti. Mikäli Honkosen ehdottama luokalleen jättäminen
toteutuisi, se tietäisi luokaleen jääneen kiusaamista.Ekaluokkalainen on vielä aika pieni. Niin monta vaaraa on koulutiellä.
Nykyinen käytäntö on tässä asiassa riittävä. Ajatuksena on, että lapset ovat kehittyneet 2 luokalle tullessaan tarpeeksi. Kyllä kehitystä tapahtuukin. Ministeri Honkonen voisi lopettaa pienten lasten nöyryyttämisen.
Ministerin möläytykset
4
198
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan hyviä ajatuksia ministerillä. Tukeva opetus neuvonantaja.
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17741328j
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Paskan jauhaja koko ministeri.
- Anonyymi
Luokalle jättäminen on helppo tapa open päästä eroon lapsesta josta ei pidä. Kyseessä on yleensä lapsi joka oppii muita heikommin asioita niin opet antaa sellaset lapset mieluummin muille kun auttaa itse.
Nykyopet haukkuu kaikki lapset ja heidän vanhemmat, mutta ovat itse loistavia, jos heitä haukutaan niin se on kauheeta ja se on myös syy miski joku lapsi jää luokalle.
Opettajina on nykysin vääriä ihmisiä, Pitäisi tehdä parin uoden ajan psykologisia testejä opettajille, ovatko he oikeita ihmisiä tuohon alalle. Sekä jatkaa viikottain psykologisia testejä opettajille jotta saadaan heitettyä ulos sellaset tyypit jotka ei sovellu opettajan hommaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049