Ministerin möläytykset

Anonyymi-ap

Keskustan ministeri Honkonen ehdottaa luokalleen jättämistä. Taloussanomat:

– Pitäisi ottaa luokalle jättäminen takaisin, vaikka vanhemmat sanoisivat mitä, tai jotkut poliittiset tahot pelkäävät stigmatisointia (leimautumista).

Ministeri Honkonen ei osaa ajatella asiaa lapsen näkökulmasta. Koulumaailma on usein pienelle ekaluokkalaiselle uusi, jännittävä paikka ja joskus jopa pelottava. Neroimmat lapset pärjäävät parhaiten, mutta heikommin menestyvät joutuvat taistelemaan oppiakseen. Kyse ei välttämättä ole siitä, etteivät lapset yritä.
Lapsilla on ikävä tapa vertailla toisia lapsia toisiin. Kokeiden tuloksia vertaillaan keskenään. Joku osaa ja joku toinen ei osaa. Heikompia kiusataan helposti. Mikäli Honkosen ehdottama luokalleen jättäminen
toteutuisi, se tietäisi luokaleen jääneen kiusaamista.Ekaluokkalainen on vielä aika pieni. Niin monta vaaraa on koulutiellä.
Nykyinen käytäntö on tässä asiassa riittävä. Ajatuksena on, että lapset ovat kehittyneet 2 luokalle tullessaan tarpeeksi. Kyllä kehitystä tapahtuukin. Ministeri Honkonen voisi lopettaa pienten lasten nöyryyttämisen.

4

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan hyviä ajatuksia ministerillä. Tukeva opetus neuvonantaja.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

💋 ­­­N­­­y­­­m­f­­o­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17741328j

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Paskan jauhaja koko ministeri.

• Anonyymi

Luokalle jättäminen on helppo tapa open päästä eroon lapsesta josta ei pidä. Kyseessä on yleensä lapsi joka oppii muita heikommin asioita niin opet antaa sellaset lapset mieluummin muille kun auttaa itse.

Nykyopet haukkuu kaikki lapset ja heidän vanhemmat, mutta ovat itse loistavia, jos heitä haukutaan niin se on kauheeta ja se on myös syy miski joku lapsi jää luokalle.

Opettajina on nykysin vääriä ihmisiä, Pitäisi tehdä parin uoden ajan psykologisia testejä opettajille, ovatko he oikeita ihmisiä tuohon alalle. Sekä jatkaa viikottain psykologisia testejä opettajille jotta saadaan heitettyä ulos sellaset tyypit jotka ei sovellu opettajan hommaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7790
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4494
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3737
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3098
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2642
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2576
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2276
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2049
    Aihe