Vaasassa on 4 kymppisiä jotka luulee olevansa lapsia?
Miten paljon
37
1089
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko ko. henkilöytymä ns. kulttuurillinen elävöittäjä
- Anonyymi
Hyvä että pedofiilirinki paljastui jo alkuvaiheessa, mutta uskaltavatko vanhemmat enää lähettää lapsiaan esim. rippikoululeirille ym. Luottamus Vaasan suomalaisen seurakuntaan ja poliisiin on menetetty. Mitä salattavaa poliisilla ja seurakunnalla on asiassa. Ikään kuin nämä tahot haluaisivat suojella pedofiilirinkiä. Asia tulisi selvittää perusteellisesti. Kirkkoherralla on keskeinen rooli selvitystyössä.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17741346E
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
No suunnilleen 17.
- Anonyymi
2000 tuhatta,molemmin puolin 40 vuotta täyttäneistä,suurin osa näistä on yksin eläjiä,erillaisista syistä. Vaasassa on samalla noin 3000 työtöntä työn hakijaa.
Tulisko siitä noin 3 hakijaa jokaista Vaaslaista yritystä kohden.
Äänestä oikein.!- Anonyymi
Äänestäminen oikeaa.
- Anonyymi
Niiden olemassaolon huomaa palstalla mm. siitä, kun jankuttavat samaa asiaa esim. jostain poliitikosta.
- Anonyymi
Niin paljon kirkko välittää lapsista ja heidän turvallisuudestaan. Ei yhtään mitään. En uskaltaisi päästää rippikoululeirille kesällä.
- Anonyymi
olipas kummia kommentteja persujen weeked tapaamisilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olipas kummia kommentteja persujen weeked tapaamisilta
Oikein kiusallinen asia niin tuntuu lievemmältä, kun siirtyy puhumaan persuista.
- Anonyymi
Jos tuo "lapsi" olisi persu tai muu oikea suomalainen, siitä olisi jo etusivun uutiset koko Suomessa. Pelottaa lasten puolesta.
- Anonyymi
Oli RKP:n kasvatteja... Heistäkään ei saa uutisoida. Ja ruotsinkielinen poliisipäällikkö viivyttelee tutkimusten aloituksen kanssa, tavoitteena saada juttu vanhenemaan. Suomalaista dik...eikun demokratiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli RKP:n kasvatteja... Heistäkään ei saa uutisoida. Ja ruotsinkielinen poliisipäällikkö viivyttelee tutkimusten aloituksen kanssa, tavoitteena saada juttu vanhenemaan. Suomalaista dik...eikun demokratiaa.
Putinin trolliko siellä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putinin trolliko siellä?
Putin tuskin on kiinnostunut Pohjanmaan poliisin toimimattomuudesta. Mutta sinulle, RKP:n trollille, se käy oikein hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putin tuskin on kiinnostunut Pohjanmaan poliisin toimimattomuudesta. Mutta sinulle, RKP:n trollille, se käy oikein hyvin.
Älä pelkää RKP:tä, se ei sua uhkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä pelkää RKP:tä, se ei sua uhkaa.
Sinä se hupiveikko olet.
- Anonyymi
Joka toinen,
- Anonyymi
En usko mitenkään että politiikka liityisi tähän. Olisko vaan kyseessä joku Vanhan Vaasan entinen sairaanhoitaja joka jakanut hieman liikaa lääkkeitä. Mistä näistä tietää. Mutta Suomi on maailman ainoa maa jossa vaikka kaksinkertainen raiskaajamurhaaja voi olla samassa kassajonossa sun takana.
- Anonyymi
Toivottavasti pääsee hoitoon
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f9cc0d44-4b20-4dfa-9644-1212119ecc50
- Anonyymi
Tuski luuli edes ..
- Anonyymi
Pian karvakulli mies voi olla nainen ja saunoa tyttöjen kanssa yhdessä, kiitos kuuluu hallitukselle.
- Anonyymi
Hallituksen (vihervasemmisto-rkp) runnomien uusien lakien mukaan voinee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallituksen (vihervasemmisto-rkp) runnomien uusien lakien mukaan voinee?
No ei.
- Anonyymi
Jos olisi ollut mies, huuto olisi ollut paljon kovempi!
- Anonyymi
Kuulemma on muutama vuosi sitten esiintynyt mediassa aikuisena ja kertonut sairaudestaan. Mistähän sairaudesta on kyse?
Koska itse on kertonut siitä julkisesti, ei pitäisi olla salassa pidettävää tietoa, nimeähän ei tarvitse mainita.- Anonyymi
onks ne niitä samoja jotka sanoo kakskymppisenä ettei tee ikinä lapsia? menee muodot pilalle... silti näin nykyisen nelikymppisen miehen silmin tuntuu että nykyiset nuoret tytöt on suhteellisen hyvin syöneen näköisiä..ei muuta kun lapsen tekoon vaan
- Anonyymi
Siis tämä nainen on kehitysvammainen, down syndrooma diagnoosilla.
Eli hänen kehityksensä voi olla ihan lasten tasolla ja oikeasti viihtyi kerhossa.
Ei voi tuomita jos ei tiedä. Saattaa olla että hänkin on jonkun juonen välikäsi.... En usko että hän itse olisi tarkoituksella halunnut pahaa.
Nämä vain down syndrooma tytön äitin mietteitä...tyttöni on yli 20 ja käy lastenkerhossa ja nauttii suunnattomasti. Vaikka on aikuinen ulkokuori niin sisällä voi olla hyvinkin pieni lapsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli hänen kehityksensä voi olla ihan lasten tasolla ja oikeasti viihtyi kerhossa.
Ei voi tuomita jos ei tiedä. Saattaa olla että hänkin on jonkun juonen välikäsi.... En usko että hän itse olisi tarkoituksella halunnut pahaa.
Nämä vain down syndrooma tytön äitin mietteitä...tyttöni on yli 20 ja käy lastenkerhossa ja nauttii suunnattomasti. Vaikka on aikuinen ulkokuori niin sisällä voi olla hyvinkin pieni lapsi.Mistä tuon diagnoosin tiedät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä vain down syndrooma tytön äitin mietteitä...tyttöni on yli 20 ja käy lastenkerhossa ja nauttii suunnattomasti. Vaikka on aikuinen ulkokuori niin sisällä voi olla hyvinkin pieni lapsi.Ihanko tosi,höpö,höpö sanon minä,kannattaa ottaa selkoa tästä pikku tytöstä enemmän,hänhän tykkää tytöistä ja pikku pojista.
Huh sanon vaan
- Anonyymi
Josku lähes viisikymppinen musta mies juoksi 13 vuotiaiden sarjassa ruotsissa eikä kukaan ihmetellyt mitään vaan pokkasi palkinnon.
- Anonyymi
Voisinko esittää 14 v. poikaa, kun olen vain hieman yli 70v.? Vois ainakin uskovaisille mennä täydestä. Ei seurakunnassa voi olla ihmista joka ei usko vaan epäilee.
Epäilijät on ateistejä lähellä. - Anonyymi
Eikö ohjaajat nähneet. Ihmettely suuri .
- Anonyymi
Aika moni varmasti, Vaasassa on kyllä ylimielisintä sakkia ettei ollenkaan yllättäis
- Anonyymi
Jos itse kulkee naama kurtussa, niin kai muut näyttävät ylimielisiltä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos itse kulkee naama kurtussa, niin kai muut näyttävät ylimielisiltä...
Etkö lukea osaa? Vaasassa siis on ylimielistä porukkaa. Taisi osui nilkkaasi kun piti aihetta yrittää vaihtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö lukea osaa? Vaasassa siis on ylimielistä porukkaa. Taisi osui nilkkaasi kun piti aihetta yrittää vaihtaa.
Miten se ylimielisyys näkyy? Perusteet tuolle väitteelle puuttuu? Paskapuheille ei ole perusteita koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se ylimielisyys näkyy? Perusteet tuolle väitteelle puuttuu? Paskapuheille ei ole perusteita koskaan.
Tekstissä on hyvä esimerkki ylimielisyydestä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r355991JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t162764Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5002666Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳321781Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai311290- 221267
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul311261En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.171199Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http81044Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv51032