Miten paljon

Anonyymi-ap

Vaasassa on 4 kymppisiä jotka luulee olevansa lapsia?

36

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko ko. henkilöytymä ns. kulttuurillinen elävöittäjä

      • Anonyymi

        Hyvä että pedofiilirinki paljastui jo alkuvaiheessa, mutta uskaltavatko vanhemmat enää lähettää lapsiaan esim. rippikoululeirille ym. Luottamus Vaasan suomalaisen seurakuntaan ja poliisiin on menetetty. Mitä salattavaa poliisilla ja seurakunnalla on asiassa. Ikään kuin nämä tahot haluaisivat suojella pedofiilirinkiä. Asia tulisi selvittää perusteellisesti. Kirkkoherralla on keskeinen rooli selvitystyössä.


    • Anonyymi

      No suunnilleen 17.

    • Anonyymi

      2000 tuhatta,molemmin puolin 40 vuotta täyttäneistä,suurin osa näistä on yksin eläjiä,erillaisista syistä. Vaasassa on samalla noin 3000 työtöntä työn hakijaa.
      Tulisko siitä noin 3 hakijaa jokaista Vaaslaista yritystä kohden.
      Äänestä oikein.!

      • Anonyymi

        Äänestäminen oikeaa.


    • Anonyymi

      Niiden olemassaolon huomaa palstalla mm. siitä, kun jankuttavat samaa asiaa esim. jostain poliitikosta.

    • Anonyymi

      Niin paljon kirkko välittää lapsista ja heidän turvallisuudestaan. Ei yhtään mitään. En uskaltaisi päästää rippikoululeirille kesällä.

      • Anonyymi

        olipas kummia kommentteja persujen weeked tapaamisilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olipas kummia kommentteja persujen weeked tapaamisilta

        Oikein kiusallinen asia niin tuntuu lievemmältä, kun siirtyy puhumaan persuista.


    • Anonyymi

      Jos tuo "lapsi" olisi persu tai muu oikea suomalainen, siitä olisi jo etusivun uutiset koko Suomessa. Pelottaa lasten puolesta.

      • Anonyymi

        Oli RKP:n kasvatteja... Heistäkään ei saa uutisoida. Ja ruotsinkielinen poliisipäällikkö viivyttelee tutkimusten aloituksen kanssa, tavoitteena saada juttu vanhenemaan. Suomalaista dik...eikun demokratiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli RKP:n kasvatteja... Heistäkään ei saa uutisoida. Ja ruotsinkielinen poliisipäällikkö viivyttelee tutkimusten aloituksen kanssa, tavoitteena saada juttu vanhenemaan. Suomalaista dik...eikun demokratiaa.

        Putinin trolliko siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putinin trolliko siellä?

        Putin tuskin on kiinnostunut Pohjanmaan poliisin toimimattomuudesta. Mutta sinulle, RKP:n trollille, se käy oikein hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Putin tuskin on kiinnostunut Pohjanmaan poliisin toimimattomuudesta. Mutta sinulle, RKP:n trollille, se käy oikein hyvin.

        Älä pelkää RKP:tä, se ei sua uhkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä pelkää RKP:tä, se ei sua uhkaa.

        Sinä se hupiveikko olet.


    • Anonyymi

      Joka toinen,

    • Anonyymi

      En usko mitenkään että politiikka liityisi tähän. Olisko vaan kyseessä joku Vanhan Vaasan entinen sairaanhoitaja joka jakanut hieman liikaa lääkkeitä. Mistä näistä tietää. Mutta Suomi on maailman ainoa maa jossa vaikka kaksinkertainen raiskaajamurhaaja voi olla samassa kassajonossa sun takana.

    • Anonyymi

      Tuski luuli edes ..

    • Anonyymi

      Pian karvakulli mies voi olla nainen ja saunoa tyttöjen kanssa yhdessä, kiitos kuuluu hallitukselle.

      • Anonyymi

        Hallituksen (vihervasemmisto-rkp) runnomien uusien lakien mukaan voinee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hallituksen (vihervasemmisto-rkp) runnomien uusien lakien mukaan voinee?

        No ei.


    • Anonyymi

      Jos olisi ollut mies, huuto olisi ollut paljon kovempi!

    • Anonyymi

      Kuulemma on muutama vuosi sitten esiintynyt mediassa aikuisena ja kertonut sairaudestaan. Mistähän sairaudesta on kyse?
      Koska itse on kertonut siitä julkisesti, ei pitäisi olla salassa pidettävää tietoa, nimeähän ei tarvitse mainita.

      • Anonyymi

        onks ne niitä samoja jotka sanoo kakskymppisenä ettei tee ikinä lapsia? menee muodot pilalle... silti näin nykyisen nelikymppisen miehen silmin tuntuu että nykyiset nuoret tytöt on suhteellisen hyvin syöneen näköisiä..ei muuta kun lapsen tekoon vaan


      • Anonyymi

        Siis tämä nainen on kehitysvammainen, down syndrooma diagnoosilla.
        Eli hänen kehityksensä voi olla ihan lasten tasolla ja oikeasti viihtyi kerhossa.
        Ei voi tuomita jos ei tiedä. Saattaa olla että hänkin on jonkun juonen välikäsi.... En usko että hän itse olisi tarkoituksella halunnut pahaa.
        Nämä vain down syndrooma tytön äitin mietteitä...tyttöni on yli 20 ja käy lastenkerhossa ja nauttii suunnattomasti. Vaikka on aikuinen ulkokuori niin sisällä voi olla hyvinkin pieni lapsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tämä nainen on kehitysvammainen, down syndrooma diagnoosilla.
        Eli hänen kehityksensä voi olla ihan lasten tasolla ja oikeasti viihtyi kerhossa.
        Ei voi tuomita jos ei tiedä. Saattaa olla että hänkin on jonkun juonen välikäsi.... En usko että hän itse olisi tarkoituksella halunnut pahaa.
        Nämä vain down syndrooma tytön äitin mietteitä...tyttöni on yli 20 ja käy lastenkerhossa ja nauttii suunnattomasti. Vaikka on aikuinen ulkokuori niin sisällä voi olla hyvinkin pieni lapsi.

        Mistä tuon diagnoosin tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tämä nainen on kehitysvammainen, down syndrooma diagnoosilla.
        Eli hänen kehityksensä voi olla ihan lasten tasolla ja oikeasti viihtyi kerhossa.
        Ei voi tuomita jos ei tiedä. Saattaa olla että hänkin on jonkun juonen välikäsi.... En usko että hän itse olisi tarkoituksella halunnut pahaa.
        Nämä vain down syndrooma tytön äitin mietteitä...tyttöni on yli 20 ja käy lastenkerhossa ja nauttii suunnattomasti. Vaikka on aikuinen ulkokuori niin sisällä voi olla hyvinkin pieni lapsi.

        Ihanko tosi,höpö,höpö sanon minä,kannattaa ottaa selkoa tästä pikku tytöstä enemmän,hänhän tykkää tytöistä ja pikku pojista.
        Huh sanon vaan


    • Anonyymi

      Josku lähes viisikymppinen musta mies juoksi 13 vuotiaiden sarjassa ruotsissa eikä kukaan ihmetellyt mitään vaan pokkasi palkinnon.

    • Anonyymi

      Voisinko esittää 14 v. poikaa, kun olen vain hieman yli 70v.? Vois ainakin uskovaisille mennä täydestä. Ei seurakunnassa voi olla ihmista joka ei usko vaan epäilee.

      Epäilijät on ateistejä lähellä.

    • Anonyymi

      Eikö ohjaajat nähneet. Ihmettely suuri .

    • Anonyymi

      Aika moni varmasti, Vaasassa on kyllä ylimielisintä sakkia ettei ollenkaan yllättäis

      • Anonyymi

        Jos itse kulkee naama kurtussa, niin kai muut näyttävät ylimielisiltä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos itse kulkee naama kurtussa, niin kai muut näyttävät ylimielisiltä...

        Etkö lukea osaa? Vaasassa siis on ylimielistä porukkaa. Taisi osui nilkkaasi kun piti aihetta yrittää vaihtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö lukea osaa? Vaasassa siis on ylimielistä porukkaa. Taisi osui nilkkaasi kun piti aihetta yrittää vaihtaa.

        Miten se ylimielisyys näkyy? Perusteet tuolle väitteelle puuttuu? Paskapuheille ei ole perusteita koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se ylimielisyys näkyy? Perusteet tuolle väitteelle puuttuu? Paskapuheille ei ole perusteita koskaan.

        Tekstissä on hyvä esimerkki ylimielisyydestä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe