Kellari kirppis&cafe

Anonyymi-ap

Kahvilan naiset voisivat opetella asiakaspalvelun aakkoset. Perjantaina meteli ja meno oli tyrmistyttävää työntekijöiltä. Maksamamme kahvin ja pullan, nautimme seuraavaksi rauhallisemmassa kahvilassa.

50

2966

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minulla ei niin kova kahvin tarve tule, että mokomaan rähjäiseen taloon menen kahvin, tai minkään muunkaan asian vuoksi.
      Ihan saavat kälämuijat kälättää keskenään minun puolestani.

      • Anonyymi

        Oohh vaan sinä kälätät jämpsän nesteellä nypläyskerhossa


    • Anonyymi

      Se uusi keski-iän ylittänyt mies on kanssa yksi töksäyttelijä tiskin takana.

      • Anonyymi

        Tuleeko se nukkumaan työpaikalle. On tiskin takana niin väsyneen näköinen. Laiskan näköstä sakkia sanon minä. jos ei istuta niin maataan kassapöydällä ja raavitaan pääkoppaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuleeko se nukkumaan työpaikalle. On tiskin takana niin väsyneen näköinen. Laiskan näköstä sakkia sanon minä. jos ei istuta niin maataan kassapöydällä ja raavitaan pääkoppaa.

        Jos sitä väsyttää työnteko ja on löytänyt hyvän paikan maata ja raapia päätään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sitä väsyttää työnteko ja on löytänyt hyvän paikan maata ja raapia päätään .

        Näyttää kyllä laiskan näköiseltä onneksi on muitakin kahviloita johon mennä


    • Anonyymi

      Me käännyttiin ovelta takaisin. Meno oli sen verran hurjaa. Oli mainostettu rauhallisena paikkana. Kaikkee muuta. Työntekijöillä omat pileet. Pöyristyttävää. Eikö esimies puut asiaan vai eikö välitä. Onneksi ei ole ainoa kahvila.

    • Anonyymi

      Tiskin takana aikuisia naisia. Käyttäytyvät,kuin pienet lapset. Olemme huomanneet jo pitkään saman. Mies työntekijä istuu kassan takana ,tai pöydällä. Meno on mahdoton. Paikalla ei ole minkäänlaista kuria työntekijöiden suhteen. Ei minkäälaista ryhtiä. ja istuvat vielä asiakkaiden kanssa pöydissä syömässä. Lista olis pitkä mutta ei näe vaivaa. Onneksi tuli eldoraado.

      • Anonyymi

        Kuusi työntekijää kassan takana. Paras näky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuusi työntekijää kassan takana. Paras näky.

        Pysy sinä loisija kotonas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuusi työntekijää kassan takana. Paras näky.

        Hyvin männöö heillä vuan mänköön !


      • Anonyymi

        Ovelta käännyin itsekin pois,meteli oli kauhea ja ei minkäänlaisia käytöstapoja mies työntekijällä.onneksi on muitakin kahviloita jossa osataan palvella!


    • Anonyymi

      Kahvia kantsii myydä. Jos kupillinen maksaa 1€, puolen kilon paketin hinnaksi tulee 650€. (paketista tulee 65 kupillista). Kahvi on "halapaa".

      • Anonyymi

        Kannattaa opetella laskemaan,ettei tule Kätkäläisen pilkkuvirhettä.


      • Anonyymi

        Teillä tehrähän tuollaista lirukahvia, ennen sanottiin jotta pannunpesuvettä...


    • Anonyymi

      Pilatkaa vaan hyvä kahvila, tyhmällä käytöksellä. Karkotatte asiakkaat. Oli niin kiva paikka ..Leipomukset menee hukkaan . Laittakaa kanalauma kuriin. Ärsyttävää käytöstä. Pienellä asialla pilataan.

    • Anonyymi

      Ei se työntekijöiden määrä, vaan laatu. Pomoa ei voi moittia, hän on empaattisen symppis!

      • Anonyymi

        Jämpsässä taas jaksetaan nillittää mitä tyhmimmästä asioista ei voi kun nauraa 🤣😅


      • Anonyymi

        Miten niin??


    • Anonyymi

      Ruoka tuolla on todella hyvää. Harmi kun ei saa useampana päivänä. Tuotteet hyviä. Perinteistä. Se lohisoppa, nami nami..mutta pistäkää se hemmetin lakki tai mikä päähine onkaan. Siellä kaikki viuhtoo hiukset pitkällää .. omistajaa myöten . Onkohan edes hygienia passeja. Se yksi kiekuja voisi lopettaa sen kiekumisen siellä. Ottaa aivoon.

      • Anonyymi

        Voisivat ne essunsa edes pestä tai vaihtaa edes eka pyörivät niissä vanhoissa likaisissa räteissä ja astioissa sitten tulevat tiskin taakse notkumaan terävänä huuteleen toisilleen.Onneksi tuli Eldorado


    • Anonyymi

      On teillä ongelmat.ihan hullujen väittelyitä,ketä kiinnostaa käytkö siellä vai etkö käy .

      • Anonyymi

        Elikkä pitäisikö kahvilassa siis olla hiljaa ja asiakkaitten kanssa ei saisi missään nimessä keskustella? Nyt on outoa valittamista.😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elikkä pitäisikö kahvilassa siis olla hiljaa ja asiakkaitten kanssa ei saisi missään nimessä keskustella? Nyt on outoa valittamista.😅

        Kannattaa varmaan juoda kahvit kotona jos ihmiset ja puhe ahdistaa.🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa varmaan juoda kahvit kotona jos ihmiset ja puhe ahdistaa.🤔

        Myös masturbaatio voi helpottaa oloa huomattavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös masturbaatio voi helpottaa oloa huomattavasti.

        Siitä puhe mistä puute vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elikkä pitäisikö kahvilassa siis olla hiljaa ja asiakkaitten kanssa ei saisi missään nimessä keskustella? Nyt on outoa valittamista.😅

        Jämsä meninki se ettei saa edes puistonpenkillä istua
        Jos jututtaa olet juoppo tai juopon kaveri tai muuten sekaisin.Jämsässä mies istuu autossa ja akka käy pikaisesti kaupassa sitten kotia tuijottamaan tuttuja naapureita !!


    • Anonyymi

      Tänäänkin käyneenä, en ole huomannut käyttäytymistä mikä aiheuttaa ongelmia..?
      Tietysti meitä asiakkaitakin erilaisia, mikä kenellekin ongelma...ulkoinen vai pään sisäinen(kö) ?

      • Anonyymi

        Minulla ei ole mitään ongelmia päässä, mutta jos joskus käyn kahvilla kahvilassa, niin kyllä häiritsee, jos ympärillä on mahdoton kälätys käynnissä. Mieluiten juon kahvini rauhallisessa ympäristössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään ongelmia päässä, mutta jos joskus käyn kahvilla kahvilassa, niin kyllä häiritsee, jos ympärillä on mahdoton kälätys käynnissä. Mieluiten juon kahvini rauhallisessa ympäristössä.

        joka paikassa nykyisin kälätetään ja puhelimet soivat, kirjastossa, sairaalassa ja kirkossakin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole mitään ongelmia päässä, mutta jos joskus käyn kahvilla kahvilassa, niin kyllä häiritsee, jos ympärillä on mahdoton kälätys käynnissä. Mieluiten juon kahvini rauhallisessa ympäristössä.

        sama täällä. Kyllä minä kahvini juon rauhallisessa paikassa mielummin. Ei ole asiakaspalvelussa kova ääninen huutelu ja naurun remakka kivaa korvalle. Muualla en ole jämsässä tämmöistä kohdannut,että työntekijät saavat tämmöisen elämän aikaan. Ei kaikki ,vaan jotkun tietyt työntekijät eivät hallitse asiakaspalvelua.


    • Anonyymi

      Kahvila yritys on aina omanlaisensa, eim, jos on yhteiskunnan tuella tuotettu ns, näköis palvelu, on ihan sama kuinka bisnestä hoidetaan, voihan olla, taustalla se varsinainen bisnes joka hoidellaan siinä ohessa eri tavoin..

      • Anonyymi

        Jep, sinäpä sen sanoit! Voisiko olla?


    • Anonyymi

      Voi olla,voi.tiedän sillä olen entinen moniala yrittäjä,tosin kaikki yritykseni meni perseelleen.ja nyt olen vain katkera ja kateellinen.jotain hämärää tässäkin tapauksessa on,jos ei,niin keksitään ja valitetaan.

      • Anonyymi

        No alahan jo valittaa...aijai aijai, voi voi voi


    • Anonyymi

      Itselläkin huonoja kokemuksia kyseisen paikan asiakaspalvelusta. Kuka tuota puljua pyörittää?

      • Anonyymi

        Köyhien kuppila. Kerma aina kokoontuu ysiltä rollaatoreilla tai muuten. sit istutaan röökillä kahvilan oven edessä. Nättejä mannekiineja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Köyhien kuppila. Kerma aina kokoontuu ysiltä rollaatoreilla tai muuten. sit istutaan röökillä kahvilan oven edessä. Nättejä mannekiineja.

        Ketä se porukka siin bussipysäkillä? Työtävieroksivilta vaikuttavat, kaikki aamupäivät aikaa olla siinä...menisivät töihin ja maksaisi veroja, eikä lusmuilisi!!!


    • Anonyymi

      Eikä vain se kälätys vaan se kauhea nimillä juoruaminen - on niin kuin olis jonkun elokuvan kuvauksissa. Onneksi en asu tuossa sontapitäjässä!

    • Anonyymi

      Pyhä henki.

    • Anonyymi

      Juoruilu ja etenkin nimillä, on jokseekin sairasta, eteenkin kun ko, paikassa ei ole ketään jolla olisi siihen varaa, vähimmässäkään määrin. no ilmeisesti juuri siksi juoruavat , pökittääksen omaa heikkoa itsetuntoaan ja viedäkseen huomion itsestään..

      • Anonyymi

        Jo käytös saa kääntymään ovella, lapsellinen käytös, naureskelu, huutelua työntekijöiden kesken.ei muissa kahvilloissa vastaavaa ole tullut vastaan,


    • Anonyymi

      Naulan kantaan, juuri noin se totuus on.

    • Anonyymi

      Kääk,kääk,ööö,mä,ööö,olen,ööö,mömmöissä,ööö.kääk,osui ja upposi,öö,pöminä,ööö,

      • Anonyymi

        Nykyään noidat ottaa vastaan sinunkin kaltaisia tapauksia, varaa aika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään noidat ottaa vastaan sinunkin kaltaisia tapauksia, varaa aika.

        helou kööl,juu vana raid,okei ts ts tsau.


    • Anonyymi

      Syrjäytyneet pois keskuskatua rumentamasta. Kahvittelut takapihan puolelle.

      • Anonyymi

        No kun niitä ne vakioasiakkaat enimmäkseen on, isoine mahoineen.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe