Laitatko jälkeläiset

Anonyymi-ap

Ja lumet Siihen tonttisi ja kadun väliselle kunnan pientareelle.

Miten ohjaat, komennat, että taaperot/katras tietää, mitä heiltä odotetaan.

Pistätkö kesällä ajoradalle.

Tämä on yllättävän yleistä, että jälkeläiset laitetaan tien ja tontin väliin.

En ole ikinä ohjannut noin itse.

Joku vieläpä vie lumat, itsensä ja jälkeläiset kadun poikki kokonaan tien toisemle puolelle.

Onko tuossa kyseessä tarve isotella, laajentaa reviiriä yms?

Onko kertomani toimintatapa täysin outo jossain päin suomea?.

Esim amerikassa tuskin tai missään muualla maailmassa laitetaan näin, vaan pihat aidattu, eikä nykyään lähes kukaan suomessakaan ole pihassa ja muualla maailmassa on kokonaan tuntematon ajatus että pitää päästä höyryjä poistamaan juuri ulos, tämä on pelkästään suomijuttu.

Jos ulkoilaan, koko perhe lähtee yhdessä esim puistoon.

Jos jälkeläistem sijoittamisessa oman tontin ulkopuolelle jonninlainen säästöhömmeli, esim sinun nurmikko öystt parempana, niin miksi et käske puistoon? Tai jonnekin metsään?

Vai onko kyseessä saadameteli jonnekin vähön kauemmas? Miksi et tuossa tapauksessa käske puistoon?

Onko kenenkään naapuria harmittsnut järjestylysi, siis sitö joka asuu tien toisella puolella?

Esim jos nsapuri näkee kovan vaivan että omista ei olidi haittaa, eli kuskailee muualle, metsiin puistoihin harrsstukksiim ja paljon ollaan sisällä. Ja naapuri ei ole ostanut eniten vahinkoa tuottavia elioikeita jalkapalloja, maalejakiekkoja, jääkiekkomailoja yms, eli ei salli joukkuepelejä tai mitään mistä tumee melu, pyskii omilla toimilla vähentämään, ei lisäämään, ja on tarkka että aina omille. korville eniten tai puistoon yn jossa melua ei synny metsän keskellä kuten pihoissa talojen välissä.

2

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulle on ihan sama vaikka laitatkin, itse vaan olen aina ajatellut miten jotkut uskaltaa pistää jälkeläiset noin.

Itse miettisin koko ajan, että lumiaura tulee ihan just ja osuu lapsiini.

Ikinä en ole antaisi säännöllistä olopaikkaa autotielle laittaa.

Joskus on voinut esim 5 min tiellä olla, niin että vahdin, siis vaikka kerran vuodessa, ei nyt äkkiseltään tule mieleen mutta on mahdollista, mutta päivittäistä tai säännöllistä oleilua autotiellä en voi ymmärtää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2420
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2112
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2099
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1655
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      384
      1560
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      272
      1371
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      12
      1356
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe