Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Laitatko jälkeläiset

Anonyymi-ap

Ja lumet Siihen tonttisi ja kadun väliselle kunnan pientareelle.

Miten ohjaat, komennat, että taaperot/katras tietää, mitä heiltä odotetaan.

Pistätkö kesällä ajoradalle.

Tämä on yllättävän yleistä, että jälkeläiset laitetaan tien ja tontin väliin.

En ole ikinä ohjannut noin itse.

Joku vieläpä vie lumat, itsensä ja jälkeläiset kadun poikki kokonaan tien toisemle puolelle.

Onko tuossa kyseessä tarve isotella, laajentaa reviiriä yms?

Onko kertomani toimintatapa täysin outo jossain päin suomea?.

Esim amerikassa tuskin tai missään muualla maailmassa laitetaan näin, vaan pihat aidattu, eikä nykyään lähes kukaan suomessakaan ole pihassa ja muualla maailmassa on kokonaan tuntematon ajatus että pitää päästä höyryjä poistamaan juuri ulos, tämä on pelkästään suomijuttu.

Jos ulkoilaan, koko perhe lähtee yhdessä esim puistoon.

Jos jälkeläistem sijoittamisessa oman tontin ulkopuolelle jonninlainen säästöhömmeli, esim sinun nurmikko öystt parempana, niin miksi et käske puistoon? Tai jonnekin metsään?

Vai onko kyseessä saadameteli jonnekin vähön kauemmas? Miksi et tuossa tapauksessa käske puistoon?

Onko kenenkään naapuria harmittsnut järjestylysi, siis sitö joka asuu tien toisella puolella?

Esim jos nsapuri näkee kovan vaivan että omista ei olidi haittaa, eli kuskailee muualle, metsiin puistoihin harrsstukksiim ja paljon ollaan sisällä. Ja naapuri ei ole ostanut eniten vahinkoa tuottavia elioikeita jalkapalloja, maalejakiekkoja, jääkiekkomailoja yms, eli ei salli joukkuepelejä tai mitään mistä tumee melu, pyskii omilla toimilla vähentämään, ei lisäämään, ja on tarkka että aina omille. korville eniten tai puistoon yn jossa melua ei synny metsän keskellä kuten pihoissa talojen välissä.

2

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulle on ihan sama vaikka laitatkin, itse vaan olen aina ajatellut miten jotkut uskaltaa pistää jälkeläiset noin.

      Itse miettisin koko ajan, että lumiaura tulee ihan just ja osuu lapsiini.

      Ikinä en ole antaisi säännöllistä olopaikkaa autotielle laittaa.

      Joskus on voinut esim 5 min tiellä olla, niin että vahdin, siis vaikka kerran vuodessa, ei nyt äkkiseltään tule mieleen mutta on mahdollista, mutta päivittäistä tai säännöllistä oleilua autotiellä en voi ymmärtää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1944
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      79
      1685
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe