Mesematkailua.

Anonyymi-ap

"Pattayalla on yli 1000 ravintolaa.

Onko teillä jokin ikioma menetelmä miten löydätte niistä parhaat kuukauden loman aikana, vai käyttekö syömässä 35 ravintolassa joka päivä ja sitten kerrotte voittajan kuukauden päästä?"

Ajatelkaa rakkaat, yli tuhat ravintolaa, eikös olekin aikamoinen määrä ja kuukauden loman aikana tulisi löytää paras.

No siinäpä on lomailijalla tarkoitusta lomallaan, eli löytää paras.

18

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On se melkoinen määrä ravintoloita, onko savossa saman verran vai enemmän... vittu näitä juttuja....

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

❤️ ­N­y­­m­­­f­­o­­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17742209p

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Suosittelen ikiomaksi menetelmäksi lomailijoille välttyä joutumasta tekemisiin mesematkailijoiden kanssa.

He ovat suunnitelleet kaiken lomalla tapahtuvan ennalta, että ei syntyisi mitään yllättävää ja ennalta arvattavaa.

He on jopa karttasovelluksen avulla kävellyt reittinsä ja ovat tietoisia mikä näkymä on seuraavassa risteyksessä oikealle ja vasemmalle.

Ruokailunsa jälkeen lataavat meseen arvionsa syömästään ja palvelusta, sekä lähettävät ruokailukuvansa kommentteineen faceensa kavereiden kommentoitavaksi myös.

• Ikinä en ole kuullut termiä "mesematkailu" , mutta ainakin itselleni on aivan luonnollinen tapa että ennen matkalle lähtöä tulee matkakohteesta etsittyä tietoa milenkiintoisista paikoista, nähtävyyksistä, hyvistä ravintoloista yms. ja sitten loman aikana osan näistä kohteista käykin sitten omatoimisesti katsastamassa.
        Ei nyt niin että päiville olisi joku minuuyttiaikataulu ohjelma, mutta kuitenkin niin että osa painoista missä aikoo käydä loman aikana on jo haarukoituna valmiiksi ennen loman alkamista.

Myös lomakohteeseen ennakkoon tutustuminen on mukavaa ajanvietettä kyseistä lomaa odotttaessa ja siihen valmistautuessa.

• Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

Ikinä en ole kuullut termiä "mesematkailu" , mutta ainakin itselleni on aivan luonnollinen tapa että ennen matkalle lähtöä tulee matkakohteesta etsittyä tietoa milenkiintoisista paikoista, nähtävyyksistä, hyvistä ravintoloista yms. ja sitten loman aikana osan näistä kohteista käykin sitten omatoimisesti katsastamassa.
        Ei nyt niin että päiville olisi joku minuuyttiaikataulu ohjelma, mutta kuitenkin niin että osa painoista missä aikoo käydä loman aikana on jo haarukoituna valmiiksi ennen loman alkamista.

Myös lomakohteeseen ennakkoon tutustuminen on mukavaa ajanvietettä kyseistä lomaa odotttaessa ja siihen valmistautuessa.

"Lomakohteeseen ennakkoon tutustuminen" on täysin vieras käsite SaariBumban sihteerinä vuosia työskennelleelle senseille. Hän on sitä jaksanut haukotella jo sen sata kertaa että miksi joku ottaa kohteesta jotakin selvää jos sinne kerta ollaan matkustamassa itse.
        Myös itse SaariBumba kertoo ettei hänen tarvitse lukea kohteesta mitään, koska hän on jo siellä.

Tämä on taas johtanut siihen että SaariBumba ei tiedä edes missä asuu ja onko se kaupunki vai kaupunginosa, eikä tiennyt mikä joki virtasi asuintalonsa vierestä eikä mistä se tulee ja minne se menee, vaikka oli asunut sen varrella jo viisi vuotta.

Tripadvisor on aika hyvä ja luotettava jos siellä on tuoreita arvioita ravintolasta riittävästi. Vaan SaariBumba tekee itse omat arvionsa ja kertoi käyvänsä ravintolassa joka on valitty Thaimaan kymmenen parhaan joukkoon, mutta kun sen ravintolan sijoituksen katsoi Tripadvisorista, niin se oli Hua Hinin 640 ravintolan joukossa sijalla 561, joten ei puhuta nyt ihan Thaimaan kymmenen parhaan joukkoon sijoittuvasta ravintolasta.
        Aivan huuhaa huru-ukko tuo pekonimes joka puhuu aivan mitä mieleen juolahtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Lomakohteeseen ennakkoon tutustuminen" on täysin vieras käsite SaariBumban sihteerinä vuosia työskennelleelle senseille. Hän on sitä jaksanut haukotella jo sen sata kertaa että miksi joku ottaa kohteesta jotakin selvää jos sinne kerta ollaan matkustamassa itse.
        Myös itse SaariBumba kertoo ettei hänen tarvitse lukea kohteesta mitään, koska hän on jo siellä.

Tämä on taas johtanut siihen että SaariBumba ei tiedä edes missä asuu ja onko se kaupunki vai kaupunginosa, eikä tiennyt mikä joki virtasi asuintalonsa vierestä eikä mistä se tulee ja minne se menee, vaikka oli asunut sen varrella jo viisi vuotta.

Tripadvisor on aika hyvä ja luotettava jos siellä on tuoreita arvioita ravintolasta riittävästi. Vaan SaariBumba tekee itse omat arvionsa ja kertoi käyvänsä ravintolassa joka on valitty Thaimaan kymmenen parhaan joukkoon, mutta kun sen ravintolan sijoituksen katsoi Tripadvisorista, niin se oli Hua Hinin 640 ravintolan joukossa sijalla 561, joten ei puhuta nyt ihan Thaimaan kymmenen parhaan joukkoon sijoittuvasta ravintolasta.
        Aivan huuhaa huru-ukko tuo pekonimes joka puhuu aivan mitä mieleen juolahtaa.

ihan vaan tiedoksi että khuntoy ravintolaa ei ole lainkaan Tripadvisorissa, googlella löytyy hin lek faista, viisi tähteä, sorry vaan poju...

• Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

Ikinä en ole kuullut termiä "mesematkailu" , mutta ainakin itselleni on aivan luonnollinen tapa että ennen matkalle lähtöä tulee matkakohteesta etsittyä tietoa milenkiintoisista paikoista, nähtävyyksistä, hyvistä ravintoloista yms. ja sitten loman aikana osan näistä kohteista käykin sitten omatoimisesti katsastamassa.

Tottakai Santtu asia on kuten mainitset, mutta huomannet nyt olevan asiassa alotuksena jonkun konsernin nimen tivaaminen ja sitten jutun muuttuminen tuhanteen Pattayan ravintolaan, sekä päätteeksi jälleen nimittelyä.

Piipittäjää vain ruokitaan ja hän toimii kuten villalangan tarkoitus onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ihan vaan tiedoksi että khuntoy ravintolaa ei ole lainkaan Tripadvisorissa, googlella löytyy hin lek faista, viisi tähteä, sorry vaan poju...

Ja totta sekin että minä olen täällä, sinä taas et ole.

• Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

Sinä Santtu matkailetkin oikeasti, toisin kun tällä palstalla asuvat palstamatkaajat kuten Saarikyrpå ja mielikuvitusystävänsä kyrvånsyylå.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viisi tähteä??? Ja missä on viisi tähteä??? Sinäkö ne tähdet annoit?

• Anonyymi

Iskikö bumba masennus, taas

• Anonyymi

Tarkoitatko itseäsi tätä itse keksimääsi aloitusta koskien vai mitä tarkoitat?
        Tajusitko jo itse miten järjenvastainen tämä aloitus "mesematkailusta" on?

Kyllä ihmiset valitsevat matkakohteensa kotoa käsin tutustumalla eri vaihtoehtoihin ensin.
        Ei sitä lähdetä lomalle heittämällä tikkaa karttapalloon vaan kohteista pitää tietää jotakin ennen vertailua ja valintaa. Samoin toimitaan ravintoloiden kohdalla.

Golfarit valkkaa kohteensa tutustumalla netissä kenttiin ja vertailemalla näiden hintalaatua,
        lämpötiloja ja rankingia. Ei tulisi mieleen ihan äkkiä hypätä koneeseen ja lentää jonnekin ihan tuurin varassa ja sitten haahuilla siellä kysellen että tota mihis täällä kannattais mennä ja mitäs täällä kannattais tehdä. Suunnittelu on iso osa matkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko itseäsi tätä itse keksimääsi aloitusta koskien vai mitä tarkoitat?
        Tajusitko jo itse miten järjenvastainen tämä aloitus "mesematkailusta" on?

Kyllä ihmiset valitsevat matkakohteensa kotoa käsin tutustumalla eri vaihtoehtoihin ensin.
        Ei sitä lähdetä lomalle heittämällä tikkaa karttapalloon vaan kohteista pitää tietää jotakin ennen vertailua ja valintaa. Samoin toimitaan ravintoloiden kohdalla.

Golfarit valkkaa kohteensa tutustumalla netissä kenttiin ja vertailemalla näiden hintalaatua,
        lämpötiloja ja rankingia. Ei tulisi mieleen ihan äkkiä hypätä koneeseen ja lentää jonnekin ihan tuurin varassa ja sitten haahuilla siellä kysellen että tota mihis täällä kannattais mennä ja mitäs täällä kannattais tehdä. Suunnittelu on iso osa matkaa.

Sinut on aktivoitu, etkö sitä huomaa?

Tivasit ravintoloiden nimiä ja sait puuhastelua itsellesi.

Koita nyt jo ymmärtää, että asuminen Thaimaassa ja lomailu Thaimaassa on kaksi eri asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koita nyt jo ymmärtää, että asuminen Thaimaassa ja lomailu Thaimaassa on kaksi eri asiaa.

Joo, ensin sinun edes pitäisi päästä käymään thaimaassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole tivannut ravintoloiden nimiä vaan kommentoin tätä "mesematkailuasi" jossa kerroit että on väärin ottaa matkakohteesta selkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ensin sinun edes pitäisi päästä käymään thaimaassa.

Pattaya, EVVK!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pattaya, EVVK!

Mutta onhan siellä 1000 ravintolaa jopa yli, tosin ainoan ruokamyrkytyksen olen saanut pattayalta, joten niihin 1000 mahtuu muutama ala-arvoinenkin paikka.

• Anonyymi

Mä olen käynyt kyseisessä kaupungissa 16 kertaa ja mulla on mielipaikat missä syön. Ruokaravintolan taso on sama kuin sen huonoin kokin taso. Baarit taas on eri juttu, riippuu seurasta ja odotuksista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2420
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2112
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2099
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1655
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      384
      1560
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      272
      1371
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      12
      1356
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe