MUMMUN HUUTAMISET/HUUDATTAMISET

Anonyymi-ap

Kun aikanaan minut pantiin kiroilemaan autossa( minkä kaikki saattoivat kuulla), se loppui kuin veitsellä leikaten kirjoitettuani tänne palstalle.

Nyt minua on lisääntyvässä määrin huudatettu, viimeksi eilen Käräjäkoskella ja vähän aikaisemmin kotona. Nyt avaan tämän ketjun ja tulen kirjoittamaan tänne kaikista huudattamista tästä eteenpäin. - Saa nähdä, mitä tapahtuu.

31

647

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulje luvattomat viestiyhteydet.

    • Anonyymi

      Enpä ole huutanut, sen sijaan KUISKAILEN koko ajan, täällä kotonakin. Kurkunpää rekisteröi kuiskaamisen siinä kuin puheenkin, että kuuluuko tuutista nyt koko ajan?

    • Anonyymi

      EILEN HUUDATETTIIN.

      Oli kyllä ensin tehokasta provosointia, ihan oksetukseen asti ja triggereitä lintujen rääkkäämiseen ja "jumalaiseen oikeuteen" tehdä niille mitä vaan, vaikka rääkätä, kiduttaa ja viedä henki.

      Kotona aloin vähän huudella. Siirryin ulos viileään. Olisi helpompi rauhottua. Huutelin sielläkin. Naapurin nuori nainen tuli ulos koiran kanssa. Sanoin: olen pahalla päällä, vie koira nopeasti ohi. - Se olikin viimein, mitä rauhallisesti sanoin. Loputhan kuulitte.

      Sisällä nostin vanhoja aiheeseen liittyviä ketjuja. Luulin, että selviän sillä.

      Aamulla uimarannalla annoin hyviä neuvoja. Nyt ip.:llä Prismasta poistuessa sanoin kaksi älykästä sutkautusta ja niin nopeasti, ettei pitäisi olla minulle mahdollista.

      Täytyy pysytellä kaukana ihmisistä, etten voi sanoa mitään kenellekään.

      NIIN ETTÄ IHMISET ÄLKÄÄ VÄLITTÄKÖ JOS YLIMÄÄRÄISIÄ PUHELEN,

      • Anonyymi

        Minkälaista käyttäytymistä on oikeus odottaa joltakin pitkän vainon kohteelta ja vielä 78 vuotiaalta?

        Jos en ole pahasti valvotettu, kidutettu, huumattu, myrkytetty.salaa lääkitty bentsoilla, en ole hypnotisoitu, manipuloidussa tilassa eikä juuri käytetä jotakin mindkontrollia, eikä parhaillaan provosoida, NIIN RAUHALLISEN KONTROLLOITUA.


    • Anonyymi

      JA MIKÄ OLIKAAN LÄHTÖKOHTA 25 VUOTTA SITTEN?

      V. 2013 menin tutkituttamaan päätäni yksityiselle neuropsykologille sen vuosia jatkuneen lääkkeiden syöttämisen jäljiltä. Hän oli ollut täällä aluesairaalaasa töissä.

      Hän kertoi, että työpaikallani oli ihmetelty poikkeuksellisen pitkää pinnaani ja sitä, ettei minua saanut provosoitua millään. -Itse muistin, että illalla kotona kävin päivää läpi. Oliko tahpahtunut jotakin, mihin pitäisi reagoida. Yleensä ajattelin,että sehän jo ohimennyt juttu.

      VOITTE OLLA YLPEITÄ, KUN YLI PARINKYMMENEN VUODEN VAINON JÄLKEEN SAATAN JOSKUS POLTTAA PÄREENI.

    • Anonyymi

      Tänään oli esimerkkiä MINDCONTROLLISTA

      Kävin atsaleapuistossa. Siellä oli leskirouva suruisena, yksinäisenä. Minä en pysty nykyään keskustelemaan hienotunteisesti kenenkään kanssa. Enimmäkseen päästelen töksähtäen huumorihuulia. - Lähdin kävelemään pikku metsälenkin. Kas kun kohtasimme taas. Ei tuntunut ihan sattumalle. Kertoi törpöstä lääkäristä. Sitten minä ALOITIN. Määritelmää eliittilääkäreistä, vanhaa kaavaa. MUTTA SITTEN YHT'ÄKKIÄ OMIA ESIMERKKEJÄ: 2 x mitä isälle(?) ovat lääkärit sanoneet. Tiivispuhepaketti. Sitten 2 x omat "rintasyöpä" ehdotukset törpöiltä lääkäreiltä.Tiivis paketti. (Nämä kaksi 2xkertaa esimerkkipakettia ihmetyttivät. Puhuin vielä hyvin nopeastikin. Piti kotona mietiskellä, että mitäs aikoinaan oikein tapahtuikaan.) - Että mitäs tekniikkaa minuun oikein käytettiin ?

      • Anonyymi

        cybertorture !!!!! Ainakin ne 2 esimerkkiä isästä ja omat "rintasyöpäehdotukset". En yritäkään selittää teille, kirjoitin vain muistiin itselleni.


    • Anonyymi

      Eilen vielä yritin kestää hellettä istumalla b-talon edessä varjoisalla penkillä 0-olutta lipitellen. Viereen tuli rouva, johon pituutensa takia olin kiinnittänyt huomiota. Hänpä halusi jutella tai hänen haluttiin juttelevan minun kanssani. - No kuulitte, mitä puhuin. Vahinko, etteivät hänen puheensa kuulunut. - No ainakin kuuluu samaan johonkin ry:_hyn kuin jaana ja alaisensa. Enpä kerro muuta.

      • Anonyymi

        Juttelin stalkkerin kanssa, joka oli informatiivinen puheissaan. Kyllä selkisi, että kaikki asiani tiedetään ja loppuun tuhotun pilkkaaminen sujui. "Älä nyt lannistu." "Voithan sä vielä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttelin stalkkerin kanssa, joka oli informatiivinen puheissaan. Kyllä selkisi, että kaikki asiani tiedetään ja loppuun tuhotun pilkkaaminen sujui. "Älä nyt lannistu." "Voithan sä vielä."

        pätkii: siis tuo pitkä rouva oli stalkkeri ja samaa porukkaa jaanan kanssa.


    • Anonyymi

      Tänään kävin lenkillä aamulla. Oli luvattu sateen alkavan tunnin päästä. Seisahdin tarkemmin aistimaan paikallaan seisovaa ilmaa. Katselin ympärille. Lehtikään ei liikahtanut. Käsilläkin kokeilin, ei liikkunut ilma. Vastaan käveli mies, Tunsin tarvetta selittää oudon näköistä käyttätymistäni. Kysyin häneltä: onko tämä nyt sitä tyyntä myrskyn edellä. Ystävällisesti vastaili.

      Käännyin hetken kuluttua takaisin päin. Vastaan tuli pariskunta jolle sanoin: nyt pitää olla viimeistään tunnin päästä kotona. Nainen sanoin: osattiin jo odottaa. Voi kun heitä hymyilytti. Ihan kiva. Silti toivon, että sisimmässänne tunnette lievää kauhua, kun näitte, mitä ihmiselle voi (mindcontrollin avulla.) -Kyse ei ollut mistään psykiatrisesta oireesta. - Massavalvonta tulee ja mieleen vaikuttamiset, Kiinan malliin.

      • Anonyymi

        Esim, tuo jo aikaisemmin mainittu cybertorture on paha uhka, käytössä jo.

        Siitä vuosia vanha esimerkki. Istuin torilla kahvilla. Pöydässä istui vieras nainen. AJATTELIN: pitäisiköhän olla sosiaalinen ja sanoa jotakin, vaikka : (älykäs useampisanainen sutkaus) en muista sitä enää, mutta oli fiksumpi kuin mitä minä olisin keksinyt. Toisen naisen puhelin hälytti viestin tulleen. Hän avasi puhelimen. Katsoi minuun ja luki: pitäisiköhän olla sosiaalinen ja sanoa jotakin, vaikka:se sutkaus. -Lähdin ällistyneenä pois. Kyselin keskustelupalstoilla useana vuotena. Kukaan ei osannut vastata. Vasta kun YK:n yleiskokouksen 2020 jälkeen Melzer/YK julkaisi tietopaketin cybertorturesta, sain vastauksen. Cybertorturen avulla minun päähäni pystyi panemaan nuo ajatukset. Sama henkilö saattoi lähettää ne sen toisen naisen puhelimeen. (saattoivat olla siellä jo valmiiksi, hälytys saattoi olla merkki:lue nyt.

        Minulle on tehty cybertorture juttuja nyt parina vuotena. Niitä on monenlaisia. Kun edellisessä viestissä kerron vastaantulleesta pariskunnasta naisen sanoneen minulle: osattiin jo odottaa, saattoi tarkoittaa, että puhun heille tai että tiesivät, mitä tulisin sanomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim, tuo jo aikaisemmin mainittu cybertorture on paha uhka, käytössä jo.

        Siitä vuosia vanha esimerkki. Istuin torilla kahvilla. Pöydässä istui vieras nainen. AJATTELIN: pitäisiköhän olla sosiaalinen ja sanoa jotakin, vaikka : (älykäs useampisanainen sutkaus) en muista sitä enää, mutta oli fiksumpi kuin mitä minä olisin keksinyt. Toisen naisen puhelin hälytti viestin tulleen. Hän avasi puhelimen. Katsoi minuun ja luki: pitäisiköhän olla sosiaalinen ja sanoa jotakin, vaikka:se sutkaus. -Lähdin ällistyneenä pois. Kyselin keskustelupalstoilla useana vuotena. Kukaan ei osannut vastata. Vasta kun YK:n yleiskokouksen 2020 jälkeen Melzer/YK julkaisi tietopaketin cybertorturesta, sain vastauksen. Cybertorturen avulla minun päähäni pystyi panemaan nuo ajatukset. Sama henkilö saattoi lähettää ne sen toisen naisen puhelimeen. (saattoivat olla siellä jo valmiiksi, hälytys saattoi olla merkki:lue nyt.

        Minulle on tehty cybertorture juttuja nyt parina vuotena. Niitä on monenlaisia. Kun edellisessä viestissä kerron vastaantulleesta pariskunnasta naisen sanoneen minulle: osattiin jo odottaa, saattoi tarkoittaa, että puhun heille tai että tiesivät, mitä tulisin sanomaan.

        Tarkennus: olen tiennyt minulle tehtävistä cybertorture-jutuista parin vuoden ajan.


    • Anonyymi

      Tein tänään keskustassa tavallisen lenkkini. En pysynyt hiljaa, mutta en varsinaisesti töksäyttänyt ja puheeni liittyi tilanteeseen. Huomiotani herätti kuitenkin puheisiini sisältyvä sanoma: tasa-arvon puute, pienet ja isot.

      Jotkut teistä kuuli, mitä sanoin. Pysyin hiljaa koko matkat koti-lehtisalo-pari puistoa, mutta Prirmassa petti kontrolli. Oli paljon väkeä. Edessäni käytävällä perheenjäseniä hissukseen. Ehdotin: voisitteko mennä vähän kasaan, että pääsen ohi. "Anteeksi". Minä: ei se mitään. oli ihan kiva katsella mukavaa perhe-elämää. Sitä se oli, leppoisaa vuoropuhelua. Heitä nauratti. . Mutta tulppa suusta oli lähtenyt.

      En viitsi kertoa muita,. koska oli arkaluontoistakin materiaalia.

      • Anonyymi

        Ei vaikuttanut päähän laitetuilta cybertorture lauseilta. Näissä oli tunne mukana. Tai sitten on jotakin kehittyneempää mindcontrol muotoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaikuttanut päähän laitetuilta cybertorture lauseilta. Näissä oli tunne mukana. Tai sitten on jotakin kehittyneempää mindcontrol muotoa.

        Valitan. En halua puhella vieraiden ihmisten kanssa ulkona liikkuessani, mutta en pysty estämään. Näköjään. -Ei ole henkilökohtaiseksi tarkoitettua. Satutte paikalle tai olette pelinappuloita nk.minäkin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Linkki on oikein. Väitetään, ettei sivustoon saada yhteyttä. Kokeilin useamman kerran. Kyllä muualta saadaan yhteys, olen pannut linkin muihinkin ketjuihin. -Eikö nykyään paikkakunnan palstalle saa kirjoittaa linkkejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkki on oikein. Väitetään, ettei sivustoon saada yhteyttä. Kokeilin useamman kerran. Kyllä muualta saadaan yhteys, olen pannut linkin muihinkin ketjuihin. -Eikö nykyään paikkakunnan palstalle saa kirjoittaa linkkejä?

        Löytyy : henkirikokset palstalta. Sieltä näkyy, mitäminulle on tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy : henkirikokset palstalta. Sieltä näkyy, mitäminulle on tehty.

        kirjoita tuonne ylös kohtaan Etsi mindcontrol


        tulee lista ketjuja, löytyy tämäkin ketju linkkeineen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kirjoita tuonne ylös kohtaan Etsi mindcontrol


        tulee lista ketjuja, löytyy tämäkin ketju linkkeineen

        siellä on useita mindcontrol-ketjuja, tämä alkaa sanoilla: Tietääkö kukaan tuosta kidutuksesta, jossa kidutetaan mincontrollin avulla----

        En tiedä.missä kunnossa ketju nykyään on, mutta alunperin olen kirjoittanut sinne omia kokemuksia.


    • Anonyymi

      En ole nykyään huutanut, vaan kun on tulppa saatu auki, on tullut assosiaatioketjuna vanhoja muistoja. Muistot saattavat osua johonkin. Minulle suututaan. Ja kun muistan epämiellyttäviä asioita, menee oma päivä pilalle. - Tämmöisen puhepötkön esiin saaminen edellyttää rasittamista, mikä tehdään ihan asiantuntemuksella.

      Että rannalla ja sitten vielä pihalla. Mitäs kuulitte?

      • Anonyymi

        Mene hoitoon hyvä ihminen. Apua on saatavilla....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene hoitoon hyvä ihminen. Apua on saatavilla....

        Mihin ihmeen hoitoon? Mitä apua? Jos vaikka luit mindcontrolketjua, etkä ymmärtänyt, se kertoo vain, että sinulta puuttuu pohjatiedot. Ei näitä juttuja löydy psykiatrian opikirjasta.

        Minulla pelailevat julmat tyypit. Ja minähän en ole mikä tahansa mummu, vaan se 80kymppinen pitkäänvainottu.

        Jos kun puhelen, kertomani asiat pitävät paikkansa, ovat tapahtuneet. Sorry.


    • Anonyymi

      Tuolla aiemmin totean, että tällaiset huudattamiset edellyttävät rasittamista. Äskettäin oli tämä aina vaan jatkunut ketju: -tana, erkele, --vetti, ja alapään kuonanpoistoja - ei kai muuta ------uudestaan ja uudestaan LUULETTEKO, ETTÄ OMA-ALOTTEISESTI JA VAPAA EHTOISESTI tuota huutelua pidin.

      Ja sitten taisi olla, että inhoan(?) teitä.

      Jotakin esimerkkejä paljastelin.

      Kun lopulta sain loppumaan, olin ihan rätti väsynyt. - Totesin stalkkereiden kiusaksi, että ehkä tämä oli tarpeen, ettei verenpaine nouse.

      Tänään meinasi taas alkaa, mutta sain aika pian loppumaan. - Nyten jaksa enempää, mutta pitää kai vähän tutkailla, mitä tämä on? mikä on stalkkereiden tavoite?

      SE PITÄÄ PAIKKANSA, ETTÄ HALUAISIN "PÄÄSTÄ POIS". Ihmiset minulle kauheita ovat olleet, ei luonto eivätkä eläimet.

    • Anonyymi

      HUONO KETJU, sanoo aloittaja ja esimerkkien kirjoittaja. Ei näistä ulkopuolinen ymmärrä, on vähän vaikeaa itselläkin, kun ei enää muista tarkemmin, SIIS minulla on ollut vaikea liikkua ihmisten joukossa niin, että olisin pysynyt hiljaa. MUISTAN, että yritin olla hiljaa.

      Voisihan tämä olla ihan oman pään oireilua vainon rasittamana, mutta epäilen jonkinlaista mindcontrollia tavoitteena, että munaan itseni. - Ja kun tätä kesti lyhyen ajan ja loppui kuin seinään. - En osaa sanoa, mutta ei luontaista käyttäytymistäni.

      • Anonyymi

        MINULLA ON NYT KOVA MENO PÄÄLLÄ. Ei kannata sotkeentua tähän, jollei ole pakko. Jossakin välissä ehdin ajatella, että olen tainnut astua useamman malignin narsistin liikavarpaille. Niitäkin ne on mutta, mutta tonkaissut ihan ytimeen olen.

        Nukun, nukun ja nukun. Välillä hoidan jonkun asian. Äsken minut "heitettiin" selälleen lattialle. Kotona.

        Jaksan taas uhota: senkun tapatte.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Otin pois led-putken kaapistaan. Huomasin, että putkepätkä oli viety. En muista sewn nimeä. Vein led-putken olohuoneen puusohvalle, muun roinan sekaan. Äsken otin. Ajattelin kokeilla kaapin yläosaan. On LIIAN LYHYT. Eli vaihdettu. Haettu todistuskappale pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin pois led-putken kaapistaan. Huomasin, että putkepätkä oli viety. En muista sewn nimeä. Vein led-putken olohuoneen puusohvalle, muun roinan sekaan. Äsken otin. Ajattelin kokeilla kaapin yläosaan. On LIIAN LYHYT. Eli vaihdettu. Haettu todistuskappale pois.

        Mitenkähän tämmöinen viesti täällä on.


    • Anonyymi

      Adrenaliinit on herkässä. Ikävä kyllä stalkkeritkin tietää sen.

      Enimmäkseen olen pysynyt stalkkauksista hiljaa. Mutta kun ei voi kylppäriä/vessaa käyttää normaalisti. -Autoon vaihdatin akun. Stalkkerit tyytyväisiä, kun rahnaa meni ja taas edes viikonlopun autoton.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      444
      3245
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      401
      2776
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      119
      2738
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      163
      2143
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1947
    6. 176
      1380
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1327
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1206
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      75
      1170
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1020
    Aihe