Tatuoinnit

Anonyymi-ap

Onko arvoisilla palstalaisilla tatuointeja?
Nykyisin tatuoimaton nuori ihminen on harvinaisuus. Jopa kaikilla esiintyjillä laulajilla ja muilla artisteilla on käsivarret ja kaula tatuoitu.
Miltä he näyttänevät meidän ikäisinämme?

37

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sehän näyttää olevan muotia että melkein kaikilla nuorilla on tatuointi.
      Itselläni ei ole, eikä ole mitään syytä miksi sen ottaisin edes.

    • Anonyymi

      Inhottaa tatuoinnit, eikä niitä nyt sentään kaikilla nuorilla ole!
      Sehän on kuin palohaava tehty, ei ne lapsparat ymmärrä omaa parastaan!
      Ei fiksuilla nuorilla ole tatuointeja, ei.
      Kuvaa järjen köyhyyttä, jotka niitä iholleen ottaa.

      • Anonyymi

        Ennen tiesi tatuoinnista, kuka on ollut vankilassa.Eikä se anna hyvää kuvaa vieläkään kantajastaan. Moni katuu katkerasti.


      • Anonyymi

        Hahhaa kyllä niillä ns fiksuillakin nuorilla on nähty tatuointeja, on esim lääkärilinjalla oppilaita joilla on tatuointi, heillä on syynä usein tehdä se jonkun tapahtuman muistona kehoonsa.
        Niin että älä viitsi erotella nuoria , tatuointeja ottaa monet riippumatta mihin yhteiskuntaluokkaan kuuluvat.
        Ja vanhat ivat heti tuomitsemassa sitäkin.
        En itsekään pidä tatuoinneista mutta en tuomitse sitä jolla se on , kukin tavallaan.
        Pitää vaan toivoa ettei värit aiheuta mitään sairauksia heille.
        yksi poika oli tatuoinut äitinsä kuvan käsivarteensa koska äiti oli kuollut pojan ollessa siinä 10 vuotias, ja hän sanoi että äiti oli rakkain ihminen maailmassa ja siksi halusi äidin olevan kuvana hänen kehossaan.
        Niin että syitä on monia näihin tatuoimisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen tiesi tatuoinnista, kuka on ollut vankilassa.Eikä se anna hyvää kuvaa vieläkään kantajastaan. Moni katuu katkerasti.

        Ihan niin , myös merimiehillä oli ennen usein tatuoinnit
        Tänään niitä on joka puolella joten aika yleinen ilmiö katukuvassa.
        Ja kun iho menettää elastisuutensa niin kuvat iholla muuttuvat myöskin ihan toisiksi mitä ne oli kun oli nuori..monet ottavat myös pois tatuointeja joita katuvat, ja se hoito on aika kallista .


      • Anonyymi

        Ei fiksuilla nuorilla ole tatuointeja, ei.

        Siis olet sitä mieltä että mun jälkeläiset ja heidän puolisonsa ei oo fiksuja. En minäkään pidä tatuoinneista , mutta kaikilla on selässä tai pohkeessa kämmenen kokoinen .


    • Anonyymi

      PALJON enemmän kuin pikkujutut translaki tai tatuoinnit ihmetyttää pappien
      pahat teot ympäri maailmaa.
      Tänään tuli YLE-uutinen Portugalista:

      "Portugalin katolisen kirkon pappien uskotaan käyttäneen seksuaalisesti hyväkseen tuhansia lapsia viimeisen 70 vuoden aikana, toteaa asiaan perehtynyt tutkijaryhmä.

      Itsenäinen tutkijaryhmä on selvitellyt Portugalin katoliseen kirkkoon liitettyjä hyväksikäyttötapauksia 1950-luvulta alkaen. Ryhmä on julkaissut tutkintansa loppuraportin tänään.

      Kokemuksistaan kertoi yhteenä 512 ihmistä, mutta uhreja uskotaan olevan paljon enemmän. Ryhmän mukaan seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi olisi joutunut vähintään 4 800 ihmistä. Sitä ei kuitenkaan kerrottu, miten laskelma oli tehty.

      Raportin mukaan useampi kuin kolme neljästä hyväksikäyttäjästä oli pappeja. Portugalin piispojen on tarkoitus keskustella raportin tuloksista ensi kuussa."

      • Anonyymi

        Onhan tuo tietysti kiinnostava uutinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuo tietysti kiinnostava uutinen.

        On instituutioita, joihin ihmiset luottavat. Yksi niistä on kirkko ja papisto.
        Tällaiset hyväksikäyttäjät eivät ansaitse uskovaisten luottamusta,
        he eivät ansaitse kenenkään luottamusta, mutta he saavat jatkaa
        rikoksiaan ilman rangaistuksia.


      • Etkö voisi tehdä asiasta omaa aloitetta, asia on ihan tärkeä tulla päivänvaloon, mutta ei
        ole kiva, että leimaat tämän aloituksen ´´pikkujutuksi.´´
        Hyvä, että edes joku viitsii ylipäätään aloituksia tehdä.


      • Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

        Etkö voisi tehdä asiasta omaa aloitetta, asia on ihan tärkeä tulla päivänvaloon, mutta ei
        ole kiva, että leimaat tämän aloituksen ´´pikkujutuksi.´´
        Hyvä, että edes joku viitsii ylipäätään aloituksia tehdä.

        Älä edes innosta, näitä trans-kirjoituksia on monella palstalla niin että varsinaiset niillä käsiteltävät asiat hämärtyvät. Ottaa jollekin koville.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä edes innosta, näitä trans-kirjoituksia on monella palstalla niin että varsinaiset niillä käsiteltävät asiat hämärtyvät. Ottaa jollekin koville.

        Niin juuri, tämähän on tatuointi ketju, eikä pappien pahat teot.


      • Anonyymi

        Se kertoo mitä voi tehdä kun on etukeulana seurakunnalleen .


      • Anonyymi

        Trans laki on ihan okay , ei siinä pitäisi olla mitään ihmettelemistä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Trans laki on ihan okay , ei siinä pitäisi olla mitään ihmettelemistä

        Olen ihan sama mieltä. Mun tätini tuli 88 vuotiaana kaapista ulos. Koko ajan oli joutunut valehtelemaan . Oli joutunut seurustelemaan usean kerran miehen kanssa, se oli rasittavaa, vaikka oli kirjeenvaihdolla syntynyt kaukosuhde.


    • Tatuoinnit katsotaan nykyään kai taiteeksi.
      Ihan tavallisilla nuorilla on tatuointia.
      Enää ei alkuunkaan päde tuo. ´´merimiehillä ja huorilla´´ vain on tatuointeja.
      Tuonkin asian tiimoilta vanhat asenteet on syytä heittää romukoppaan.
      Omaan nahkaani en ole koskaan niitä halunnut. En ole tuntenut sellaista tarvetta.
      Toiseksi, iho on ihmisen suurin elin, jolla on monta tehtävää. Kenties ihon käsittely tatuointiaineilla häiritsee sen toimintaa.

    • Anonyymi

      2 Tuli nuorena merimiehenä otettua .- Ei niitä siihenaikaan ollut ku merimiehillä ja linnakundeilla .-

    • Anonyymi

      Järkeviä tatuointeja. Eräs tuttavani, perusvaalea nuori nainen vähensi ehostustarvettaan tatuoimalla kulmakarva-alueensa hieman tummiksi. Ei silmiinpistävästi vaan aivan luonnollisen näköisiksi.
      Toinen, keski-ikää lähestyvä nainen tatuoi luomiinsa pienet, tummat viirut.
      Nekään eivät ole mitään katseen vangitsijoita eikä niitä edes huomaa tatuoinneiksi.

      Eräällä nuorella naisella oli salilla alaselkä paljaana ja siinä oli kookas musta tatuointi joka jatkui bikinihousujen alle. Irstaana vanhuksena kysäisin miten pitkälle kuvio jatkuu. Tyttö käänsi selkänsä ja näytti kuvion jatkuvan niin alas kuin mahdollista.
      Reipasta tuo nykynuoriso. Jäin sanattomaksi. Ilmeisesti tyttö päätteli minun olevan riittävän vanhan mutta terveen selvitäkseni näystä ilman pahempaa järkytystä.
      Hoikka, kuntoillut nuori nainen!

    • Anonyymi

      Vanhat nokkii taas nuorempia.

      • Anonyymi

        Mitä kellekään kuuluu kenenkään tatuoinnit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä kellekään kuuluu kenenkään tatuoinnit.

        Kyllä ne kuuluu yhteiskunnalle, kun tullaan poistamaan niitä yhteiskunnan piikkiin. Tatuointi voi olla este epiduraalipuudutukselle, värikohtaan ei voi pistää. Tatuoinneista voi tulla ihomuutoksia, myös ihosyöpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne kuuluu yhteiskunnalle, kun tullaan poistamaan niitä yhteiskunnan piikkiin. Tatuointi voi olla este epiduraalipuudutukselle, värikohtaan ei voi pistää. Tatuoinneista voi tulla ihomuutoksia, myös ihosyöpää.

        Yhteiskunnan piikkiin.?
        Pieni tatuointi maksaa 150 euroa , koska se ei kuulu sairaanhoitoon , niin että kun samaa kohtaa poistetaan montakin kertaa ennenkin se on poissa niin se on hyvin kallista. Kela ei myöskään korvaa näitä juttuja mitenkään.
        Joten kaikella on hintansa .


    • En pidä tatuoinneista. Ovat melkein aina tuhruisen ja epäsiistin näköisiä.
      Entä jos muoti mnee ohi ja puhdas iho tulee tärkeäksi. Vanhemmiten kun ihoon tulee muutoksia niin tauoinnitkin muuttuvat.
      Tatuointeja on vaikea poistaa.

    • Anonyymi

      Mä en palkkaa tatuoitua henkilöä töihin.

      • Anonyymi

        Enkä minä mene tatuoidun kampaajan tai muun asiakkaaksi.


      • " Mä en palkkaa tatuoitua henkilöä töihin."

        Tuo oli rohkein mielipide. Kai olet lapsillesi opettanut että suvaitsevaisuus aina ja kaikkialla on paras tie menestykseen.

        Koulutuksella pääsee alkuun, mutta suvaitsevaisuudella helposti eteenpäin.


    • Anonyymi

      Minulla on neljänsadan kulmakarvat. Olen tyytyväinen tulokseen, tekijä oli taitava, huonompia olen nähnyt. Mulla kasvoi muutama vaaleankeltainen kiiltävä karva, ihan surkeat, vähan kuin sialla. Se onkin munun ainut kauneusvippaskonsti ja varmaan viimeseksi jää.

      • Anonyymi

        Minä annan neljäsataa mieluimmin Syyrian kärsiville, sillä se tuottaa minulle
        enemmän tyydytystä kuin väritys otsanahassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä annan neljäsataa mieluimmin Syyrian kärsiville, sillä se tuottaa minulle
        enemmän tyydytystä kuin väritys otsanahassa.

        Teen paljon hyväntekeväisyystyötä ja annan rahaakin, onko semmoinen sana kuin keski-eläkkeinen, kun puhutaan keskituloisesta. Olen kiitollinen, että olen sellaisessa tilanteessa, ettei tarvitse kulmakarvoista ja tarvitsevista valita.


      • Anonyymi

        Otitko samasta salongista kulmakarvatatuointisi mistä ne huulten rajauksetkin?
        Vaikuttaa siltä että paikoissa on eroja mistä ottaa sillä jotkut kestävät ikuisesti ja
        jotkut haalenevat nopeasti.


    • Anonyymi

      Täällä on mielipiteen ilmaisun vapaus. Jokaisella omansa, joka on oikea.
      Jos itse on tyytyväinen, niin mikäpä siinä.
      Mut esimerkiksi kaulan ohkaiselle iholle ne on järkyttäviä.

    • Anonyymi

      Rumentavat eivät kaunista. Heikkoa itsetuntoa nostavat ja katuvat lopulta ikuista rupea. Musteet jopa syöpäriski.

      • Anonyymi

        Musteet syöpäriski. Onko jossain siitä tietoa, kiitos jos kerrot.


    • Anonyymi

      Seuraava haukkumisenaihe !

    • Anonyymi

      Olkavarressa oleva ankkurinkuva entisajan seilaajilla oli siisti, verrattuna nykyisiin liki kaikkialle yltäviin kiemuroihin.
      Tutulla ollut kymmeniä vuosia pin-up tyttökuvilla tatuoidut käsivarret, ja liikkuu kesäisin pitkähihaisessa paidassa, häveten nuoruuden muistoja.

    • Anonyymi

      Tsunamin jälkeen harkitsin ottamista.
      Vasempaan kainaloon henkilötiedot, kansallisuus, sotu, lähiomaisten tiedot.
      Mylläkässä kainalo saattaisi säilyä jollakin tavalla luettavassa kunnossa ruumiin tunnistamiseksi tai, jos henki pihisisi niin ainakin noilla perustiedoilla pääsisi eteen päin.
      Jäi teetättämättä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      34
      3246
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      135
      2325
    3. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      110
      2285
    4. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      170
      1994
    5. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      93
      1906
    6. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      103
      1681
    7. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      1555
    8. Mopomiitissä vakava loukkaantuminen

      IMATRAN mopomiitistä lauantai-iltana sairaalaan joutuneet kuljettajat ovat loukkaantuneet vakavasti, Kaakkois-Suomen pol
      Imatra
      131
      1399
    9. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      384
      1313
    10. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      1240
    Aihe