Sport vaasa

Anonyymi-ap

Hieno homma sport ...! Joka vuosi kyntää ...!
Itse katsoin on viellä toivoa ...! Seuraava päivä ..... myynti käytiin. ! Että sillain pelailua kausi loppuun.!

19

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      SM-liiga on remontin tarpeessa.

    • Anonyymi

      Ongelmanahan on molemmissa isossa lajissa (jääkiekko,jalkapallo) Tämä pussinperä täällä rannikolla. Ja ongelma on tässä ajattelussa? Liittyy myös yrityskulttuuriin. Ollaan niin isoja ja itsevarmoja ja silti kaikki parhaat voimat häviää täältä parhaassa voimissaan tai viimeistään kun opiskelut on valmiit. Ja taas päästään siihen ajatteluun ja toimintatapoihin? Nimimerkillä "viistoistavuotta poissa, takaisin ja taas lähdössä sattuneesta syystä"

      • Anonyymi

        aina voidaan pitää pipolätkä turnaus joka maksaa ainaski miljuuna kroonor ja muistellaan hjerppen uraa ja itketään yhdessä hapansilakka suupielessä...hjei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aina voidaan pitää pipolätkä turnaus joka maksaa ainaski miljuuna kroonor ja muistellaan hjerppen uraa ja itketään yhdessä hapansilakka suupielessä...hjei

        Herää.


    • Anonyymi

      Kun katsoo tätä amatööritoimintaa mitä Sportti on esittänyt viimeiset 9 kautta liigassa, niin eka sana mikä tulee mieleen on ylimielisyys. Myynti ja markkinointi oli ylimielistä. Kyllä pohjanmaan laajalta alueelta porukka löytää hallille. Ei siihen mitään ammattimaista myynti ja markkinointia tarvita. Sama sponsoreiden kanssa. Pohjanmaalta löytyy kyllä rahaa, mutta ylimielisenä Sportille ei tunnu kelpaavan tai eivät osaa pyytää.

      Halli on ainoa joka on liigakelpoinen. Joukkueen johto sekä pelaajat ovat edelleen mestistasoa. Nyt ollaan ammattiliigassa. Nyt ei voi enää pelleillä ja vetää vasemmalla kädellä vähän sinne päin. Tässä lopputulos kun näin tehdään. Joka vuosi ollaan häntäpäässä ja talous kuralla. Ei näin.

      • Anonyymi

        Ei missään Vaasan kokoisessa kaupungissa pärjää yhtäaikaa jalkapallon ja jääkiekon joukkue ylimmällä sarjatasolla, sponsoreita ei riitä molemmille, eli rahaa ei saada tarpeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään Vaasan kokoisessa kaupungissa pärjää yhtäaikaa jalkapallon ja jääkiekon joukkue ylimmällä sarjatasolla, sponsoreita ei riitä molemmille, eli rahaa ei saada tarpeeksi.

        Joo rahaa ei virtaa aina velkaa Missä rikkaat
        Tukijat luuraa .. ..!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo rahaa ei virtaa aina velkaa Missä rikkaat
        Tukijat luuraa .. ..!

        Helsinki, Tampere, Turku, Lahti, Oulu, kaikki suurempia paikkoja väestöltään kuin Vaasa. Niissä riittää tukijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsinki, Tampere, Turku, Lahti, Oulu, kaikki suurempia paikkoja väestöltään kuin Vaasa. Niissä riittää tukijoita.

        periaatteessa pitäisi riittää molemmissa jaliksessa ja kiekossa tukirahat ja junioritoiminta mutta täällä ei maakunnat lyö kättä bisneksessä eikä urheilussa,nytkin s-kiekon junnut suuntaa tampereelle. vaahteraliigan osaltakin olisi ehkä viisasta yhdistää voimat taas seinäjoelle päin.. no eipä tuu onnistuu vielä pietarsaari ja kokkola mukaan pelaaja vaihteluihin ja tässä paketissa on suhteellisen paljon yrityskapasiteettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei missään Vaasan kokoisessa kaupungissa pärjää yhtäaikaa jalkapallon ja jääkiekon joukkue ylimmällä sarjatasolla, sponsoreita ei riitä molemmille, eli rahaa ei saada tarpeeksi.

        Mitä sä nyt selität? Vepsun pelaajabudjetti on joku 500k. Pitää vaan miettiä että mitä ne sponsorit saa siitä yhteistyöstä ja miksi ne laittaisivat lisää rahaa likoon? Molemmat vaasalaiset joukkueet ovat amatöörejä täynnä. Eivät kuulu korkeimmalle tasolle tällä nykyisellä johtamisella. Nyt varsinkin sportin on vaikeaa saada uusia ja rahakkaampia sponsoreita. Kuka nyt haluaa luusereiden sponsoreiksi ehdoin tahdoin ryhtyä? No ei kovin moni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        periaatteessa pitäisi riittää molemmissa jaliksessa ja kiekossa tukirahat ja junioritoiminta mutta täällä ei maakunnat lyö kättä bisneksessä eikä urheilussa,nytkin s-kiekon junnut suuntaa tampereelle. vaahteraliigan osaltakin olisi ehkä viisasta yhdistää voimat taas seinäjoelle päin.. no eipä tuu onnistuu vielä pietarsaari ja kokkola mukaan pelaaja vaihteluihin ja tässä paketissa on suhteellisen paljon yrityskapasiteettiä.

        Ei rahaa riitä, kun asukkaita ei ole kuin hieman yli 60.000. Silloin riitti, kuin vain toinen pelasi ylimmällä tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rahaa riitä, kun asukkaita ei ole kuin hieman yli 60.000. Silloin riitti, kuin vain toinen pelasi ylimmällä tasolla.

        Kyllä Vaasassa rahaa on. Eniten miljonäärejä asukaslukuun verrattuna. Useampi miljardeja myyvä firmakin. Pointti tosiaan se että mitä ne sponsorit saavat vastineeksi? Amatööritoimintaa ja bottom 5 sijoituksia pääsarjassa. Miksi jatkaisivat sponsorointia tai lisäisivät sponsorirahaa? Ei Sportti vaan ole antanut siihen mitään syytä 9 kauden ajan. Seuraava kausi voi olla todella vaikea sponsoreiden suhteen. Ei kukaan halua luusereita ja häviäjiä sponsoroida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Vaasassa rahaa on. Eniten miljonäärejä asukaslukuun verrattuna. Useampi miljardeja myyvä firmakin. Pointti tosiaan se että mitä ne sponsorit saavat vastineeksi? Amatööritoimintaa ja bottom 5 sijoituksia pääsarjassa. Miksi jatkaisivat sponsorointia tai lisäisivät sponsorirahaa? Ei Sportti vaan ole antanut siihen mitään syytä 9 kauden ajan. Seuraava kausi voi olla todella vaikea sponsoreiden suhteen. Ei kukaan halua luusereita ja häviäjiä sponsoroida.

        Vai muka miljonäärejä Vaasassa, kaikkea kanssa.


    • Anonyymi

      eipä tarvitte enää sporttia ponsoroida.

      • Anonyymi

        Ei ole tarvetta, ei ennenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarvetta, ei ennenkään.

        mitä se asukasluku sponsorointiin vaikuttaa? v...un urpo pelaaja valinnat ja valmentajat kaiketi sen menestyksen tuo? käsittääkseni kuitenkin kotipeleissä on porukkaa riittänyt. ja varmaan tulis halli aina täyteen jos peli toimis. tuntuu vaan että johto syyttää kaupunkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä se asukasluku sponsorointiin vaikuttaa? v...un urpo pelaaja valinnat ja valmentajat kaiketi sen menestyksen tuo? käsittääkseni kuitenkin kotipeleissä on porukkaa riittänyt. ja varmaan tulis halli aina täyteen jos peli toimis. tuntuu vaan että johto syyttää kaupunkia

        Johto tosiaan perseillyt 9 kautta putkeen ja syytetään kaikkia muita kuin itseään. Tuote kuntoon ja hinnat kohdalleen, niin halli täyttyy kyllä. Pitää kyllä ihmetellä miksi Sportilla on liigan yksi kalleimmista lippuhinnoista vaikka joka vuosi ollaan bottom 5 joukkue. Ei näin.


    • Anonyymi

      0-8 tänään Vaasassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe