Tilanne on tämä, sain tammikuussa Suomen Asiakastieto Oy:lta kirjeen maksuhäiriömerkinnästä. Maksoin merkinnän takana olleen laskun pois, ja soitin yritykseen, jolle velka alunperin muodostui. Sanoivat että 31.1. heiltä oli lähtenyt tieto Asiakastiedolle velan maksusta. Kaikki ok siis.
Myöhemmin tajusin, että Bisnodesta ei ollut mitään puhetta, toki sieltä ei ikinä mitään ilmoitustakaan merkinnästä tullut. Mutta eikö tiedon pitäisi lähteä kumpaankin luottorekisteriin? Pitäisikö siis ottaa velkojaan yhteyttä uusiksi?
Kysyn ensin täällä, koska puhelinaspa vaikutti viimeksi siltä, että haluaisi äkkiä minusta eroon ja toisaalta 1,95 €/min maksu opiskelijana ei myöskään houkuta roikkumaan heidän kanssaan puhelimessa harva se päivä 😅
Bisnode Oy
Anonyymi-ap
1
277
Vastaukset
- Anonyymi
Älä edes kuvittele että samalla soitolla hoidetaan kaksi eri asiaa :) ....joko soitto uusiksi ja uusi toimeksianto bisnodelle tai sitten laitat bisnodeen kuitin maksusta, ainakin mulla hoitui homma myös noin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047175- 1632170
- 1131758
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651393Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571196Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021135Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71076- 411029
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2591003