Tilanne on tämä, sain tammikuussa Suomen Asiakastieto Oy:lta kirjeen maksuhäiriömerkinnästä. Maksoin merkinnän takana olleen laskun pois, ja soitin yritykseen, jolle velka alunperin muodostui. Sanoivat että 31.1. heiltä oli lähtenyt tieto Asiakastiedolle velan maksusta. Kaikki ok siis.
Myöhemmin tajusin, että Bisnodesta ei ollut mitään puhetta, toki sieltä ei ikinä mitään ilmoitustakaan merkinnästä tullut. Mutta eikö tiedon pitäisi lähteä kumpaankin luottorekisteriin? Pitäisikö siis ottaa velkojaan yhteyttä uusiksi?
Kysyn ensin täällä, koska puhelinaspa vaikutti viimeksi siltä, että haluaisi äkkiä minusta eroon ja toisaalta 1,95 €/min maksu opiskelijana ei myöskään houkuta roikkumaan heidän kanssaan puhelimessa harva se päivä 😅
Bisnode Oy
Anonyymi-ap
1
284
Vastaukset
- Anonyymi
Älä edes kuvittele että samalla soitolla hoidetaan kaksi eri asiaa :) ....joko soitto uusiksi ja uusi toimeksianto bisnodelle tai sitten laitat bisnodeen kuitin maksusta, ainakin mulla hoitui homma myös noin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227