Teuvo Hatva oli niitä jotka kannattivat Kulmunille potkujen antamista.
Ei ole tämä Teuvo Hatvan ehdokas Saarikko saanut kepun kannatusta nousuun. On tainnut jopa kepun kannatus tulla alaspäin Saarikon johdolla.
Keskustan Teuvo Hatva
13
481
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi oikeistolaistuu ja vasemmistolaistuu,,,,keskustaa ei tarvita enään.
Kepun into hallitukseen tulee esille vaalituloksesta riippumatta.
Kepun huoli on Kokoomuksen ja demareiden into kuntien yhdistämiseen ja se tulee seuraavalla vaalikaudella eteen.
On niin pieniä kuntia joiden verot eikä valtion avut riitä kunnan pyörittämiseen koska sote rahat ovat korvamerkittyjä rahoja ja kepu johtoiset kunnat eivät voikkaan käyttää valtion apuja miten huvittaa niinkuin tähän asti ovat tehneet.
Kunnille maksetaan lapsi luvun mukaan valtion rahaa opetukseen ja veroja ei voida mahdottomiin nostaa.
Ainoa mahdollisuus on kunta liitokset ja niitä tullaan näkemään runsain mitoin ensi vaalikaudella.
Tämä pakottaa kepun hallitukseen vaikka millaisilla ehdoilla kunhan vaan pääsevät torppaamaan liitokset.
Oppositiossa se ei onnistu.- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17743171m
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kyllä Teuvo on kova poika - se järjesteli asiat niin, että Kemiin alettiin rakentamaan uutta suurta sellutehdasta ja samalla haudattiin Paltamoon suunniteltu sellutehdas.
Tästä operaatiosta kepu on ollut täysin hiljaa - kokoomuksen Suutarin tehtäväksi jäi kevään 2023 eduskuntavaalien jälkeen tehdä ilmoitus Paltamon sellutehdashankkeen hautaamisesta lopullisesti. - Anonyymi
Eikö se hatva taannoin pitänyt kainuunsanomien mukaan hyvänä että lapsiperheet vähenee Kainuussa? Oikea mahdollisuus. Jäin vain miettimään mille...
- Anonyymi
Kepun Lintilän puhelimen whatsuppi lähettelee itsestään viestejä puoluetovereilleen. Viestejä joissa moititaan Marinia.
- Anonyymi
Ei kai tässä mitään moitita, iloa toivotaan.
https://img.ilcdn.fi/v9XaxiGnCjWrhT9tPBz54VXiiRE=/full-fit-in/612x0/img-s3.ilcdn.fi/f556cac7226c579e66af9aeb18e9081b823d01bcf35c74a54bdabd0936efeba5.jpg - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai tässä mitään moitita, iloa toivotaan.
https://img.ilcdn.fi/v9XaxiGnCjWrhT9tPBz54VXiiRE=/full-fit-in/612x0/img-s3.ilcdn.fi/f556cac7226c579e66af9aeb18e9081b823d01bcf35c74a54bdabd0936efeba5.jpg😎 kainalot märkinä, oisko kosteutta muuallakin?
- Anonyymi
Teuvo Hatva ei ollut lähelläkään päästä eduskuntaan. Joko Hatva nyt tajusi ettei hänestä ole kansanedustajaksi?
- Anonyymi
Enempihän tuo sai Kajaanissa ääniä kuin Tynkkynen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enempihän tuo sai Kajaanissa ääniä kuin Tynkkynen.
Eikö se Tynkkynen ole oululainen eikä kajaanilainen?
Ja taisi päästä kaikesta huolimatta kansanedustajaksikn, toisin kuin Hatva.
Vaalit tuli ja meni ja kepulaisille parempi olla olla siellä takavasemmalla hiljaa, lopullisesti.
- Anonyymi
Keskustan kulta-aika on jo historiaa.
- Anonyymi
Kepulit on kepuleita, hyi yäk
- Anonyymi
Vaan pettääkö kepu aina?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466