Onko kyseessä puhdas huijaus vai miksi kone herjaa koko ajan että tallennustila täynnä osta lisää tilaa.
Olen käynyt monta kertaa tarkistamassa ja äsken jälleen kerran.
Tallennustilaa 5Gt ja käytetty 0
Minun logiikan mukaan jos tallennustilasta on käytetty 0 tavua niin ei se silloin voi olla täynnä.
Onko tietoa onko tuo pelkka rahankeräsys huijaus vai mikä.
Onedrive herja
9
1827
Vastaukset
- Anonyymi
Koskapa nää M$ jutut toimisi! Ne on aina jatkuvaa tuskaa!
- Anonyymi
Nyt varmaan nyt aika poistaa windows
Nyky windows kun pursuaa haitakkeita ja ei se edes toimi,
- Anonyymi
NASA haluaa Ukrainan tukimiljardit
Nasan johtajan paatos kertoo sen!... - Anonyymi
M$ haluaa rahasi!
Windows ja aina rahnat menee.- Anonyymi
Kyllä kodinhoitaja niin mielensä pahoittu, kun huomasi hätäpaskat housuissani.
Sanoin että vika on Onedriven ja Microsoftin. Miksi tiristelin pöksyyn. - Anonyymi
Eläke juotu jo viimeviikolla, nyt ei ole rahaa ostaa megaakaan tilaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kodinhoitaja niin mielensä pahoittu, kun huomasi hätäpaskat housuissani.
Sanoin että vika on Onedriven ja Microsoftin. Miksi tiristelin pöksyyn.Seista se winkura elämä on!
- Anonyymi
Tuommosia ne linuksit on. Kakarakurttauksia.
Osta aito Windows, niin ei ole enää ongelmia.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184631Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982437Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181909- 811586
- 1461505
- 121186
- 102984
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839