Intel vai AMD, eli vuorotellen kummankin valmistajan prosessoreita, nyt kaveri taisi päästä edelle, kun osti AMD Ryzenin ison ja itse jumiuduin Intel-HP -akselille, mutta täytyy muistaa että AMD Radeon osaa myös tehdä grafiikkaa, varsinkin korteilla :D
Meillä oli joskus sellainen juttu huviksi että kumman valmistajan prosessori...
5
113
Vastaukset
- Anonyymi
Intel pitää olla.
- Anonyymi
Prosessorin valinta ei ole riippunut ikuisuuksiin valmistajasta.
Menee oikeastaan niin, että paljon on tarvittavava laskentateho. Sitten valitaan se mikä laskee tarvittavalla teholla pienimmällä wattilukemalla.
Tässä vaan huomioidaan muutkin piirit, että voi säästää aika paljon jos tarvitsee GPU:a ja se prosessori onkin riittävän tehokas APU.- Anonyymi
Kyllä se niin ainakin minulle vaikuttaa että kaikissa AMD-koneissa oli jotain ajuriongelmaa ja kummia satunnaisia kaatumisia. Intelin koneissa ei mitään. Otanta on tietysti pieni ja voi johtua huonosta tuurista mutta jatkossa aina Intel. On henkilökohtainen kokemus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se niin ainakin minulle vaikuttaa että kaikissa AMD-koneissa oli jotain ajuriongelmaa ja kummia satunnaisia kaatumisia. Intelin koneissa ei mitään. Otanta on tietysti pieni ja voi johtua huonosta tuurista mutta jatkossa aina Intel. On henkilökohtainen kokemus.
Olen minä törmännyt Intelin piirisarjan ajuribugiin HP:n Windows 7 tietokoneessa. Toimittivat korjauksen kun otin yhteyttä sinne.
Yleisesti ottaen AMD:llä oli pahoja ongelmia GPU ajureiden kanssa, ei niinkään prosessorin mutta nuokin ongelmat alkaa olla taakse jäännyttä historiaa. Intelillä ollut viime aikoina enemmän turvareikiä.
Itsellä on tällä hetkellä käytössä Intel, seuraavasta en tiedä. ARM prossut tuntuvat tekevän enemmän halvemmalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836239
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524393- 764157
- 1314071
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263048Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?493026Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72697- 302337
- 2042171
- 431908