Kerrostalo naapurit

Anonyymi-ap

Tuli taas huomattua tämän viikonlopun aikana, ettei naapureille kannata olla reilu eikä muutenkaan huomaavainen. Parempi vaan aiheuttaa kaikkea mahdollista kolinaa ja muuta meteliä. Näin se vaan pitää asua kerrostalossa.

7

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisään vielä.. Numero 13 on epäonnen numero ja se on myös sama eräässä kerrostaloasunnossa. Asunto 13 on kirottu, kun juuri siihen asuntoon tulee häiriköitä tai muuten narsisti tapauksia.. Taitaa olla paha karma..🤔

• Anonyymi

Miten toi numero nyt siihen vaikuttaa ? Ellei ole taikauskoinen. No jokaisella on oma uskonsa. Minua ei häiritse asumisen äänet niitä on joka kerrostalossa. 11 v olen asunut omakotitalossa. Enemmän mua häiritsee omakotitalon hiljaisuus. Nykyisessä kerrostalossa ei häiritse kuin naapurin jokapäiväiset puhelinsoitot. Jotka kestää yli tunnin. En osaa katkaista puhelua millään verukkeella. Olenkin siis päätynyt siihen etten vastaa. Kun taas vastaan ettei vaikuta tylyltä, muistaa naapuri muistuttaa " soitin sulle silloin ja silloin, et vastannut, olitko töissä, kaupoilla" ? Vaatien siis selitystä miksi en vastannut. Mitään asiaa mistä minä nyt olisin kiinnostunut ei hänellä ole, vain naapureiden käyttäytymisestä, öisistä kolinoista. Pihalla tai käytävissä liikkuvista ihmisistä. Hänen mielestään ne ei useinkaan kuulu asukkaisiin ja on siis luvatonta liikkumista. Vastantulevista tai takana kulkevista ihmisistä jotka seuraa häntä, tai heittelee koirille myrkkypaloja. Tuttavistaan ja heidän lapsistaan, edesottamuksistaan, ammateistaan, tekemisistään yms. Enkä edes tunne heitä. Enhän tunne tätä naapurinakaan. En vain osaa sanoa hänelle että soita vaikka 1 x viikko mutta ei joka päivä. En ole muutenkaan ihminen joka läpättää jonnin joutavia missään. Soittelen yleensä jos on asiaa mutta en päiväni tekemisiä. Ellei nyt sitten ole tapahtunut jotain ihan todella tärkeää tai tavatonta.

• Anonyymi

Totta on. Nukuttua ei juuri tullut. Miten joku voi olla sellainen, että jokaiseen liikkeeseen liittyy joku pamahdus tai räjähdys. Ja sitten tuo alkoholin käyttö. Nuoret ihmiset ovat päihteiden väärinkäyttäjiä jo nuorena. Surulliselta tuntuu ja vielä kamalampaa on kuunnella.

• Anonyymi

Kerrostalossa tuo on yleistä. Kaikki, mikä on kädessä ,se tiputetaan lattialle tai kolautetaan pöydälle. Mitään ei voi laskea pehmeästi. Sitten, kun tullaan sisälle, niin potkitaan kengät jalasta niin että osuvat kunnolla kaappiin tai seinään. Ja ovet kiskaistaan voimalla, että naapurit tietävät, että MINÄ tulin kotiin. Monella on tälläinen tapa.

• Anonyymi

Kerrostalossa ei ole järjestyssääntöjä. Tai ainakaan sellaisia, joita tulisi noudattaa. Nuoriso sekoittaa päätään ja sen mukainen meteli kuuluu jopa keskellä yötä. Selvinpäin eivät koskaan ole. Yksi sanoi, että kävisi töissä, mutta en kehdannut sanoa, että en usko tätä asiaa. Mitään todisteita työnteosta ei ole, mutta örveltämisestä on todisteita.

• Anonyymi

Onko mahdollista vuokrata pommisuojaa? Hiihtolomaviiko tulossa = rälläysviikko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      139
      7648
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7091
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3623
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      138
      3256
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2784
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2318
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1926
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1566
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe