Tuli taas huomattua tämän viikonlopun aikana, ettei naapureille kannata olla reilu eikä muutenkaan huomaavainen. Parempi vaan aiheuttaa kaikkea mahdollista kolinaa ja muuta meteliä. Näin se vaan pitää asua kerrostalossa.
Kerrostalo naapurit
7
268
Vastaukset
- Anonyymi
Lisään vielä.. Numero 13 on epäonnen numero ja se on myös sama eräässä kerrostaloasunnossa. Asunto 13 on kirottu, kun juuri siihen asuntoon tulee häiriköitä tai muuten narsisti tapauksia.. Taitaa olla paha karma..🤔
- Anonyymi
Miten toi numero nyt siihen vaikuttaa ? Ellei ole taikauskoinen. No jokaisella on oma uskonsa. Minua ei häiritse asumisen äänet niitä on joka kerrostalossa. 11 v olen asunut omakotitalossa. Enemmän mua häiritsee omakotitalon hiljaisuus. Nykyisessä kerrostalossa ei häiritse kuin naapurin jokapäiväiset puhelinsoitot. Jotka kestää yli tunnin. En osaa katkaista puhelua millään verukkeella. Olenkin siis päätynyt siihen etten vastaa. Kun taas vastaan ettei vaikuta tylyltä, muistaa naapuri muistuttaa " soitin sulle silloin ja silloin, et vastannut, olitko töissä, kaupoilla" ? Vaatien siis selitystä miksi en vastannut. Mitään asiaa mistä minä nyt olisin kiinnostunut ei hänellä ole, vain naapureiden käyttäytymisestä, öisistä kolinoista. Pihalla tai käytävissä liikkuvista ihmisistä. Hänen mielestään ne ei useinkaan kuulu asukkaisiin ja on siis luvatonta liikkumista. Vastantulevista tai takana kulkevista ihmisistä jotka seuraa häntä, tai heittelee koirille myrkkypaloja. Tuttavistaan ja heidän lapsistaan, edesottamuksistaan, ammateistaan, tekemisistään yms. Enkä edes tunne heitä. Enhän tunne tätä naapurinakaan. En vain osaa sanoa hänelle että soita vaikka 1 x viikko mutta ei joka päivä. En ole muutenkaan ihminen joka läpättää jonnin joutavia missään. Soittelen yleensä jos on asiaa mutta en päiväni tekemisiä. Ellei nyt sitten ole tapahtunut jotain ihan todella tärkeää tai tavatonta.
- Anonyymi
Totta on. Nukuttua ei juuri tullut. Miten joku voi olla sellainen, että jokaiseen liikkeeseen liittyy joku pamahdus tai räjähdys. Ja sitten tuo alkoholin käyttö. Nuoret ihmiset ovat päihteiden väärinkäyttäjiä jo nuorena. Surulliselta tuntuu ja vielä kamalampaa on kuunnella.
- Anonyymi
Kerrostalossa tuo on yleistä. Kaikki, mikä on kädessä ,se tiputetaan lattialle tai kolautetaan pöydälle. Mitään ei voi laskea pehmeästi. Sitten, kun tullaan sisälle, niin potkitaan kengät jalasta niin että osuvat kunnolla kaappiin tai seinään. Ja ovet kiskaistaan voimalla, että naapurit tietävät, että MINÄ tulin kotiin. Monella on tälläinen tapa.
- Anonyymi
Kerrostalossa ei ole järjestyssääntöjä. Tai ainakaan sellaisia, joita tulisi noudattaa. Nuoriso sekoittaa päätään ja sen mukainen meteli kuuluu jopa keskellä yötä. Selvinpäin eivät koskaan ole. Yksi sanoi, että kävisi töissä, mutta en kehdannut sanoa, että en usko tätä asiaa. Mitään todisteita työnteosta ei ole, mutta örveltämisestä on todisteita.
- Anonyymi
Onko mahdollista vuokrata pommisuojaa? Hiihtolomaviiko tulossa = rälläysviikko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3257758Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662186- 1771876
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161422- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91271Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701241RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601210Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411091Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029