Kerrostalo naapurit

Anonyymi-ap

Tuli taas huomattua tämän viikonlopun aikana, ettei naapureille kannata olla reilu eikä muutenkaan huomaavainen. Parempi vaan aiheuttaa kaikkea mahdollista kolinaa ja muuta meteliä. Näin se vaan pitää asua kerrostalossa.

7

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lisään vielä.. Numero 13 on epäonnen numero ja se on myös sama eräässä kerrostaloasunnossa. Asunto 13 on kirottu, kun juuri siihen asuntoon tulee häiriköitä tai muuten narsisti tapauksia.. Taitaa olla paha karma..🤔

• Anonyymi

Miten toi numero nyt siihen vaikuttaa ? Ellei ole taikauskoinen. No jokaisella on oma uskonsa. Minua ei häiritse asumisen äänet niitä on joka kerrostalossa. 11 v olen asunut omakotitalossa. Enemmän mua häiritsee omakotitalon hiljaisuus. Nykyisessä kerrostalossa ei häiritse kuin naapurin jokapäiväiset puhelinsoitot. Jotka kestää yli tunnin. En osaa katkaista puhelua millään verukkeella. Olenkin siis päätynyt siihen etten vastaa. Kun taas vastaan ettei vaikuta tylyltä, muistaa naapuri muistuttaa " soitin sulle silloin ja silloin, et vastannut, olitko töissä, kaupoilla" ? Vaatien siis selitystä miksi en vastannut. Mitään asiaa mistä minä nyt olisin kiinnostunut ei hänellä ole, vain naapureiden käyttäytymisestä, öisistä kolinoista. Pihalla tai käytävissä liikkuvista ihmisistä. Hänen mielestään ne ei useinkaan kuulu asukkaisiin ja on siis luvatonta liikkumista. Vastantulevista tai takana kulkevista ihmisistä jotka seuraa häntä, tai heittelee koirille myrkkypaloja. Tuttavistaan ja heidän lapsistaan, edesottamuksistaan, ammateistaan, tekemisistään yms. Enkä edes tunne heitä. Enhän tunne tätä naapurinakaan. En vain osaa sanoa hänelle että soita vaikka 1 x viikko mutta ei joka päivä. En ole muutenkaan ihminen joka läpättää jonnin joutavia missään. Soittelen yleensä jos on asiaa mutta en päiväni tekemisiä. Ellei nyt sitten ole tapahtunut jotain ihan todella tärkeää tai tavatonta.

• Anonyymi

Totta on. Nukuttua ei juuri tullut. Miten joku voi olla sellainen, että jokaiseen liikkeeseen liittyy joku pamahdus tai räjähdys. Ja sitten tuo alkoholin käyttö. Nuoret ihmiset ovat päihteiden väärinkäyttäjiä jo nuorena. Surulliselta tuntuu ja vielä kamalampaa on kuunnella.

• Anonyymi

Kerrostalossa tuo on yleistä. Kaikki, mikä on kädessä ,se tiputetaan lattialle tai kolautetaan pöydälle. Mitään ei voi laskea pehmeästi. Sitten, kun tullaan sisälle, niin potkitaan kengät jalasta niin että osuvat kunnolla kaappiin tai seinään. Ja ovet kiskaistaan voimalla, että naapurit tietävät, että MINÄ tulin kotiin. Monella on tälläinen tapa.

• Anonyymi

Kerrostalossa ei ole järjestyssääntöjä. Tai ainakaan sellaisia, joita tulisi noudattaa. Nuoriso sekoittaa päätään ja sen mukainen meteli kuuluu jopa keskellä yötä. Selvinpäin eivät koskaan ole. Yksi sanoi, että kävisi töissä, mutta en kehdannut sanoa, että en usko tätä asiaa. Mitään todisteita työnteosta ei ole, mutta örveltämisestä on todisteita.

• Anonyymi

Onko mahdollista vuokrata pommisuojaa? Hiihtolomaviiko tulossa = rälläysviikko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      224
      4312
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      70
      2777
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      394
      2443
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2363
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1657
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      555
      1406
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      57
      1340
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      96
      1334
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1329
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1206
    Aihe