Vieroitusoireet

Anonyymi-ap

Jos olet ollut kiinniotettuna poliisien tutkintavankilassa, olet käyttänyt huumeita ja sinua epäiltiin rikoksesta. Kerro minulle saitko vieroitusoireita tutkinta vankeuden aikana? Oletko aikaisemmin kokenut vieroitusoireita? Käytitkö suonensisäisiä huumeita?

6

362

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olin sekaisin koko ajan, kun on rahaa saa myös ainetta ja nappeja.
      Nyt olen päässyt eroon akikesta paitsi huumehista, ihanaa elämää.

• Anonyymi

Kun tunnusta, saa nappeja lääkäriltä. Kannattaa tunnustaa vaikka olis syytön

• Anonyymi

Mitä tarkoitat, et kustu olis syyllinen, vaikka tunnusti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tarkoitat, et kustu olis syyllinen, vaikka tunnusti

Tyhmyyttään tunnusti. Aasinajaja sai puhuttua, että heitti vitsin kuulusteluissa..

• Anonyymi

Jos on 10vuotta käyttäny suonensisäisiä uumeita ja joutuu poliisivankilaan niin veikkaampa että tulee vieroitusoireita.Sama se on jos pidemmän aikaa käyttäny alkoholia huh mitkä tärinät.

• Anonyymi

Poliisivankilassa saa pameja helpottamaan oloa. Vankilassa pamit ajetaan alas aika epäinhimillisen nopeasti.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      106
      1434
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      817
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      716
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      701
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      128
      656
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      34
      572
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      36
      550
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      202
      542
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      536
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      530
    Aihe