Eilen illalla huomasin, että kun silmät laittoi kiinni, niin vasemmassa silmässä oli ikävä roskan tunne yläluomen kohdalla. Yritin huuhdella ja jopa kääntää tuota yläluomea, mutta se ei auttanut. Asia ei vaivaa lainkaan, ennen kuin silmät ovat kiinni ja vasenta silmämunaa silloin liikuttaa.
Ongelma vaivasi yöllä ja en oikein saanut nukuttua sen takia. Kärsin kuivasilmäisyydestä ja käytän geeliä ja kosteustippoja sen takia.
Osaako kukaan kertoa, että mikä tämä vaiva on ja pitäisikö tämän vuoksi käydä lääkärissä?
Roskan tunne silmässä
4
420
Vastaukset
- Anonyymi
Se on sitä kuivasilmäisyyttä pahimmillaan.
- Anonyymi
Tuo kuivasilmäisyys on jo ennen tätä vaivaa sen verran harmillista, niin kyllä tämä on äärimmäisen ikävää sen lisäksi. Täytyy käyttää vaan silmätippoja hieman enemmän sitten ja jos ongelma ei helpotu, niin käännynpi sitten lääkärin puoleen.
- Anonyymi
Tällä kirjoitettiin silmätipoista.Itse käytän vastaviin oireilun silmätippoja. Minulle sopii vain silmätippat bepanten eye.Ne ovat säilöntäaineetomat. Ostan paketin jossa kerta-annos pipetit.Yksistään alergianikin tähdet kevät ja siitepölyt.ymm.Laitan silloin aamuin illoin.Tämä aika vain ennen mate menoa.nainen 70v.
- Anonyymi
Itselläni oli ripsi mennyt Meibomian rauhastiehyeeseen (?) ja juuripää hankasi.
Tosin sen poiston jälkeenkin molemmissa silmissä joskus tuntuu kuin terävä roska olisi silmämunassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1193704Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai272770Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso72585Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1262338Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani82134- 371697
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581086Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361000Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 75974"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For78943