Itse en ollut koskaan kuullutkaan, että Kesämaja tyyppisiä alueita löytyy muualtakin kuin Helsingistä ja pääkaupunkiseudulta. Eli kyseessä ei ole siirtola puutarha vaan ihan oma majapaikka veden ääressä. Näitä löytyy Tampereen läheltä Pikku-Otavan saaresta, jossa majat maksavat alkaen 6000 euroa. Vuosimaksu on alle 500e ja sisältää kaiken. Saarelaiset välillä myyvät majojaan. Minulle ei tosin myyty, se on kurjaa. Olisin kovasti halunut omaa halpaa kesämökkiä jonne Tampereelta voi menne veneellä.
Kesämaja tai -majoja löytyy myös Tampereelta, ovat halpoja!
6
272
Vastaukset
- Anonyymi
Ei Tampereella muita olekaan kuin huteria kesämajoja. Näkee sen jo Etuoven ja Oikotien hintapyynnöistäkin.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17744152T
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kuulostaa kiinnostavalta. Mitä nämä majat ovat? Tarvitsevatko rakennuslupia ym? Mulla on iso saari, johon voisin jotain majoja rakentaa vuokrattavaksi jos vain tietäisi, mitä majalta vaaditaan.
- Anonyymi
https://jhlhelsinki.fi/rakennusohjeet/
Tällaisia ovat kesämajat. Meidän mökki on suunnilleen saman kokoinen. - Anonyymi
Noitahan se Jutikin siinä "Oikotiän" mainoksessa ilmeisesti esittelee.
- Anonyymi
Helsingissä näyttäisi olevan hyvä kesämaja myynnissä poliisienmaja alueella Lauttasaaressa . Alue on tosi kiva meren rannalla. Näytti sama maja olevan myös Oikotiellä ja hintakin laskenut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769