tulostin etsimässä

Anonyymi-ap

mikä tulostin sopii jos on käytössä vain iphone eikä ole tietokone tai kannettava ? Ja halua tullosta myös photoja , papperin molempiin puoliin . Ja mitä on lasertulostin? Onko parempi mustesäiliö vai kaseti ?
Ja mielummin helppokäyttöisyys
Kiitos jos auttaisitte

4

1387

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tullosta? kaseti? papperin? Miksi et korjaa noita virheitä ennen lähetystä?

• Anonyymi

oletko sinä Joku oikeinkirjotusten poliisi Vai
        kiitos huomautuksesta senkin persu suomalainen
        Pilkun vilaja

• Anonyymi

Varokaa ostamasta Epson Ecotank tulostimia.
      Ostin n, 400 eurolla tuollaisen ihmelaitteen ja olin todella tyytyväinen kunnes,,,,
      Laite skannasi ja tulosti edullisesti ja todella tarkasti. Oston yhteydessä laitteen mukana tuli mustepullot joista täytin säiliöt. Musteiden pinta aleni ja ostin uudet mustepullot. En ehtinyt edes täyttää säiliöitä kun kone ilmoitti
      "Mustetyyny huollon tarpeessa. Ota yhteys Epsoniin".
      No minähän otin, tosin monen mutkan kautta ja kerroin ongelmasta ja kysyin, että mitä pitää tehdä, mistä uollaisen tyynyn saa ja kuinka resetoidaan se kone tyynyn vaihdon jälkeen yms?

Sain tällaisen vastauksen:

Hyvä XXXXX,

Kiitos yhteydenotostasi Epsonin asiakaspalveluun ja tukeen.

Älä muuta tätä sähköpostin aihetta, koska emme voi jäljittää kyselysi historiaa.

Kun tämän tulostinmallin mustetyynyt ovat lopussa, se tarvitsee teknikon palvelu vaihtamaan se.

Valitettavasti tätä ei ole mahdollista muuttaa itse tässä mallissa.

Yhteistyöpajamme voi vaihtaa tämän osan puolestasi yhteensä 223,20 eurolla.
      Tämä sisältää toimituksen, osat ja itse työn.

Kerro meille, onko tämä vaihtoehto sinulle.
      Palvelu maksetaan pankkikortilla tai laskulla.

Ystävällisin terveisin
      Kristoffer
      Asiakastuki-tiimi
      Epson Customer Interaction Centre

Saadaksesi tukea ja apua Epson tarjoaa useita tapoja ottaa yhteyttä. Käy osoitteessa www.epson.fi/contactus ja etsi vaihtoehtoisia tapoja ottaa meihin yhteyttä. Olemme avoinna maanantaista perjantaihin klo 9–18, lukuun ottamatta yleisiä vapaapäiviä.

Ja tämä sama ominaisuus koskee kaikkia Epson Ecotank tulostimia. Jos haluatte ostaa kyseisen tulostimen niin ottakaa huomioon se, että musteen lisäyksellä ette selviä vaan joudutte armottoman logistisen rulianssin ja rahastuksen kohteeksi.

Itse en enää halua kuulla koko Epson nimeä.

• Anonyymi

tulosta serlan valkoiselle rullapaperille. Varo, että iphouni ei puttoo pönöön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1386
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1273
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1013
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      566
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      522
    10. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    Aihe