tulostin etsimässä

Anonyymi-ap

mikä tulostin sopii jos on käytössä vain iphone eikä ole tietokone tai kannettava ? Ja halua tullosta myös photoja , papperin molempiin puoliin . Ja mitä on lasertulostin? Onko parempi mustesäiliö vai kaseti ?
Ja mielummin helppokäyttöisyys
Kiitos jos auttaisitte

4

1108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tullosta? kaseti? papperin? Miksi et korjaa noita virheitä ennen lähetystä?

• Anonyymi

oletko sinä Joku oikeinkirjotusten poliisi Vai
        kiitos huomautuksesta senkin persu suomalainen
        Pilkun vilaja

• Anonyymi

Varokaa ostamasta Epson Ecotank tulostimia.
      Ostin n, 400 eurolla tuollaisen ihmelaitteen ja olin todella tyytyväinen kunnes,,,,
      Laite skannasi ja tulosti edullisesti ja todella tarkasti. Oston yhteydessä laitteen mukana tuli mustepullot joista täytin säiliöt. Musteiden pinta aleni ja ostin uudet mustepullot. En ehtinyt edes täyttää säiliöitä kun kone ilmoitti
      "Mustetyyny huollon tarpeessa. Ota yhteys Epsoniin".
      No minähän otin, tosin monen mutkan kautta ja kerroin ongelmasta ja kysyin, että mitä pitää tehdä, mistä uollaisen tyynyn saa ja kuinka resetoidaan se kone tyynyn vaihdon jälkeen yms?

Sain tällaisen vastauksen:

Hyvä XXXXX,

Kiitos yhteydenotostasi Epsonin asiakaspalveluun ja tukeen.

Älä muuta tätä sähköpostin aihetta, koska emme voi jäljittää kyselysi historiaa.

Kun tämän tulostinmallin mustetyynyt ovat lopussa, se tarvitsee teknikon palvelu vaihtamaan se.

Valitettavasti tätä ei ole mahdollista muuttaa itse tässä mallissa.

Yhteistyöpajamme voi vaihtaa tämän osan puolestasi yhteensä 223,20 eurolla.
      Tämä sisältää toimituksen, osat ja itse työn.

Kerro meille, onko tämä vaihtoehto sinulle.
      Palvelu maksetaan pankkikortilla tai laskulla.

Ystävällisin terveisin
      Kristoffer
      Asiakastuki-tiimi
      Epson Customer Interaction Centre

Saadaksesi tukea ja apua Epson tarjoaa useita tapoja ottaa yhteyttä. Käy osoitteessa www.epson.fi/contactus ja etsi vaihtoehtoisia tapoja ottaa meihin yhteyttä. Olemme avoinna maanantaista perjantaihin klo 9–18, lukuun ottamatta yleisiä vapaapäiviä.

Ja tämä sama ominaisuus koskee kaikkia Epson Ecotank tulostimia. Jos haluatte ostaa kyseisen tulostimen niin ottakaa huomioon se, että musteen lisäyksellä ette selviä vaan joudutte armottoman logistisen rulianssin ja rahastuksen kohteeksi.

Itse en enää halua kuulla koko Epson nimeä.

• Anonyymi

tulosta serlan valkoiselle rullapaperille. Varo, että iphouni ei puttoo pönöön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      7566
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      54
      5678
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      69
      3177
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2723
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1648
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      208
      1523
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1149
    8. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      252
      1131
    9. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      329
      1127
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      32
      1021
    Aihe