tulostin etsimässä

Anonyymi-ap

mikä tulostin sopii jos on käytössä vain iphone eikä ole tietokone tai kannettava ? Ja halua tullosta myös photoja , papperin molempiin puoliin . Ja mitä on lasertulostin? Onko parempi mustesäiliö vai kaseti ?
Ja mielummin helppokäyttöisyys
Kiitos jos auttaisitte

4

1380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tullosta? kaseti? papperin? Miksi et korjaa noita virheitä ennen lähetystä?

• Anonyymi

oletko sinä Joku oikeinkirjotusten poliisi Vai
        kiitos huomautuksesta senkin persu suomalainen
        Pilkun vilaja

• Anonyymi

Varokaa ostamasta Epson Ecotank tulostimia.
      Ostin n, 400 eurolla tuollaisen ihmelaitteen ja olin todella tyytyväinen kunnes,,,,
      Laite skannasi ja tulosti edullisesti ja todella tarkasti. Oston yhteydessä laitteen mukana tuli mustepullot joista täytin säiliöt. Musteiden pinta aleni ja ostin uudet mustepullot. En ehtinyt edes täyttää säiliöitä kun kone ilmoitti
      "Mustetyyny huollon tarpeessa. Ota yhteys Epsoniin".
      No minähän otin, tosin monen mutkan kautta ja kerroin ongelmasta ja kysyin, että mitä pitää tehdä, mistä uollaisen tyynyn saa ja kuinka resetoidaan se kone tyynyn vaihdon jälkeen yms?

Sain tällaisen vastauksen:

Hyvä XXXXX,

Kiitos yhteydenotostasi Epsonin asiakaspalveluun ja tukeen.

Älä muuta tätä sähköpostin aihetta, koska emme voi jäljittää kyselysi historiaa.

Kun tämän tulostinmallin mustetyynyt ovat lopussa, se tarvitsee teknikon palvelu vaihtamaan se.

Valitettavasti tätä ei ole mahdollista muuttaa itse tässä mallissa.

Yhteistyöpajamme voi vaihtaa tämän osan puolestasi yhteensä 223,20 eurolla.
      Tämä sisältää toimituksen, osat ja itse työn.

Kerro meille, onko tämä vaihtoehto sinulle.
      Palvelu maksetaan pankkikortilla tai laskulla.

Ystävällisin terveisin
      Kristoffer
      Asiakastuki-tiimi
      Epson Customer Interaction Centre

Saadaksesi tukea ja apua Epson tarjoaa useita tapoja ottaa yhteyttä. Käy osoitteessa www.epson.fi/contactus ja etsi vaihtoehtoisia tapoja ottaa meihin yhteyttä. Olemme avoinna maanantaista perjantaihin klo 9–18, lukuun ottamatta yleisiä vapaapäiviä.

Ja tämä sama ominaisuus koskee kaikkia Epson Ecotank tulostimia. Jos haluatte ostaa kyseisen tulostimen niin ottakaa huomioon se, että musteen lisäyksellä ette selviä vaan joudutte armottoman logistisen rulianssin ja rahastuksen kohteeksi.

Itse en enää halua kuulla koko Epson nimeä.

• Anonyymi

tulosta serlan valkoiselle rullapaperille. Varo, että iphouni ei puttoo pönöön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      24
      3497
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      48
      1725
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      20
      1021
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      1009
    5. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      60
      987
    6. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      968
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      37
      849
    8. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      831
    9. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      52
      762
    10. Pub Marjuskan grillibileet

Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja
      Haapavesi
      12
      693
    Aihe