Baijerissa töissä...

Anonyymi-ap

45

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On sinulla ollut värikäs elämä, nyt varmaan voi jo hyvällä omalla tunnolla maleksia mielinmäärin.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

💋 ­­­N­y­­­m­f­­o­m­­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17744555h

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Ja mua on huijattu, kun luulin että ostin bmw:n Baijerista niin vehje on tehty Spandaun tehtaassa =Berliinin esikaupunki.

• Anonyymi

Hannoverissa Domotex messuilla on tullut käytyä kahdesti ja kerran Shanghaissa. Kaikki erittäin kosteita lahjusmatkoja, yhdessä tutustuttiin myös Reeperbahniin.

Niissä hilluu juuri tuonnäköisiä juoppoja myyntimiehiä innoissaan kun pääsivät ilmaisen viinan pariin "suureen maailmaan". Saksalaisilla tehtailla on tapana viedä vieraat punaisten lyhtyjen kaduille, mutta ne piti maksaa itse.

Hannover oli myös joissakin prätkäreissuissa ensimmäinen yöpymispaikka Tukholman jälkeen. Toinen yö usein Munchenissa ja seuraavana aamuna oltiinkin jo alppiteillä.

Valitettavasti Saarijumbon karttapallo oli taas rikki, sillä Baijeriin on Hannoverista puolentuhatta kilometriä.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hannoverissa Domotex messuilla on tullut käytyä kahdesti ja kerran Shanghaissa. Kaikki erittäin kosteita lahjusmatkoja, yhdessä tutustuttiin myös Reeperbahniin.

Niissä hilluu juuri tuonnäköisiä juoppoja myyntimiehiä innoissaan kun pääsivät ilmaisen viinan pariin "suureen maailmaan". Saksalaisilla tehtailla on tapana viedä vieraat punaisten lyhtyjen kaduille, mutta ne piti maksaa itse.

Hannover oli myös joissakin prätkäreissuissa ensimmäinen yöpymispaikka Tukholman jälkeen. Toinen yö usein Munchenissa ja seuraavana aamuna oltiinkin jo alppiteillä.

Valitettavasti Saarijumbon karttapallo oli taas rikki, sillä Baijeriin on Hannoverista puolentuhatta kilometriä.

2010

Tietysti sinä ole ollut, kuvia vaan framelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mitä lattialiippari tekee kansainvälisillä messuilla, uusi kumiliima ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne kuvat on jätetty ottamatta hyvästä syystä. Vaimoväki ei välttämättä halua tietää mitä siellä tehdään, vaikka sen näkevätkin naamasta kotiinpaluun yhteydessä.

DLW:n omistajan kanssa vietettiin iltaa kerran Hannoverissa ja rakastuin strippariin joka oli kuin egyptiläinen jumalatar..

Messuilla joka osastolla ilmaista viinaa ja isommat oli rakentaneet oikein oman baarin sitä varten. Sieltä kannettiin taksiin isoakin herraa takinhelmat heiluen.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne kuvat on jätetty ottamatta hyvästä syystä. Vaimoväki ei välttämättä halua tietää mitä siellä tehdään, vaikka sen näkevätkin naamasta kotiinpaluun yhteydessä.

DLW:n omistajan kanssa vietettiin iltaa kerran Hannoverissa ja rakastuin strippariin joka oli kuin egyptiläinen jumalatar..

Messuilla joka osastolla ilmaista viinaa ja isommat oli rakentaneet oikein oman baarin sitä varten. Sieltä kannettiin taksiin isoakin herraa takinhelmat heiluen.

2010

siis vain juttuja... firman piikkiin sai dokata suomessakin, ei siihen saksaa tarvita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis vain juttuja... firman piikkiin sai dokata suomessakin, ei siihen saksaa tarvita.

Meidän matkat maksoi tehtaat ja maahantuojat.

Reeperbanin matkan maksoi DLW, muita maksajia oli Kiilto, Schönox, Casco, Tarkett, Upofloor, Orient Occident, Duuri, Triofloor jne.

Pe-Su oli yleisin aikataulu. Kyllä siinä krapulan sai aikaan. Talvisin sai käyttää viikon verran yhden noista mökkiä Levillä ja "kokousristeilyitå" oli muutamia vuodessa.

Jotkut vei ralleihin, jotkut konsertteihin.

Totuushan on se että ne matkat maksetaan itse materiaalien hinnoissa, joita ostettiin 5 miljoonalla per vuosi.

Se oli sitä aikaa eikä nykyään enää ole hinkua roikkumaan yötä myöten kännäämässä missään. Oli raskas työ ja raskaat huvit 😎

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidän matkat maksoi tehtaat ja maahantuojat.

Reeperbanin matkan maksoi DLW, muita maksajia oli Kiilto, Schönox, Casco, Tarkett, Upofloor, Orient Occident, Duuri, Triofloor jne.

Pe-Su oli yleisin aikataulu. Kyllä siinä krapulan sai aikaan. Talvisin sai käyttää viikon verran yhden noista mökkiä Levillä ja "kokousristeilyitå" oli muutamia vuodessa.

Jotkut vei ralleihin, jotkut konsertteihin.

Totuushan on se että ne matkat maksetaan itse materiaalien hinnoissa, joita ostettiin 5 miljoonalla per vuosi.

Se oli sitä aikaa eikä nykyään enää ole hinkua roikkumaan yötä myöten kännäämässä missään. Oli raskas työ ja raskaat huvit 😎

2010

Niinkö ihanko keräsivät kolehdin, että pääset hannoverin messuille, paskat tullaiset firmat lähetä muutakuin pasilan messukeskukseen, ja pääsylipun antavat ilmaiseksi, mutta majoituksen maksat ihan itse. Olen ollut hannoverissä ainakin neljä kertaa, samoin hampurissa, ja olen käynyt reeperbahnilla muutamia kertoja, hannoverissä on kanssa punaisten lyhtyjen alue,ludvig strasse, jos en väärin muista, on tullut oltua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö ihanko keräsivät kolehdin, että pääset hannoverin messuille, paskat tullaiset firmat lähetä muutakuin pasilan messukeskukseen, ja pääsylipun antavat ilmaiseksi, mutta majoituksen maksat ihan itse. Olen ollut hannoverissä ainakin neljä kertaa, samoin hampurissa, ja olen käynyt reeperbahnilla muutamia kertoja, hannoverissä on kanssa punaisten lyhtyjen alue,ludvig strasse, jos en väärin muista, on tullut oltua.

Oletko peukaloinen maistanut tuota herkkua, erinomaista... https://aijaa.com/Me4lka
        BY NumBall HHN 62v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai "tullaiset firmat" eivät maksa? Olet melkoinen vitsiniekka ja väität vielä ymmärtäväsi jotakin liiktaloudesta. Viihdematkat on rakennusalan suola ja "tullaiset" matkat on sen parasta antia.

Upofloorin liikevaihto 300 miljoona, DLW:llä miljardien konserni maailman suurin alallaan, Tarkett Group yli miljardin lafka, Schönox on jättiläinen myös.

Voi poika parka kanssasi kun et sitä vertaa tajua että rakentamisessa liikkuu maailman suurimmat rahat ja omaisuudet. Me olimme parina vuonna Suomen suurimmat ostajat kolmelta mainitulta yhtiöltä.

Kiilto Oy ei ole kuin 84 miljoonan vaihdolla varustettu, mutta voitto oli taas komeat liki 11 miljoonaa euroa. Siellä saunottiin edustustiloissa kerran vuodessa.

Kyllä he maksoivat kaiken muun paitsi naiset. Minä maksoin muutamia kertoja minun asiakkaille nekin, tosin erittäin harvoin ja minun vaihtoni oli vain 6,5 miljoonaa euroa.

Kuten olen maininnut, liikevaihdolla ei ole väliä vaan sillä mitä jää viivan alle. Viimeiset kymmenen vuotta olen tehnyt yksinäään itselleni joka vuosi enemmän rahaa kuin silloin, kun oli kymmeniä ukkoja töissä.

Älä opeta isääsi naimaan. Ei noissa ryyppymatkoissa mitään kehuskeltavaa ollut. Enemmän tykkäsin jos oli jotakin ohjelmaa luvassa.

Reeperbahnin tilastot meni niin että meitä oli 39 urakoitsijaa samalla matkalla ja 38 meistä kävi asioilla. Minä en ollut se joka ei käynyt, vaan kävin neljä kertaa saman yön aikana.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai "tullaiset firmat" eivät maksa? Olet melkoinen vitsiniekka ja väität vielä ymmärtäväsi jotakin liiktaloudesta. Viihdematkat on rakennusalan suola ja "tullaiset" matkat on sen parasta antia.

Upofloorin liikevaihto 300 miljoona, DLW:llä miljardien konserni maailman suurin alallaan, Tarkett Group yli miljardin lafka, Schönox on jättiläinen myös.

Voi poika parka kanssasi kun et sitä vertaa tajua että rakentamisessa liikkuu maailman suurimmat rahat ja omaisuudet. Me olimme parina vuonna Suomen suurimmat ostajat kolmelta mainitulta yhtiöltä.

Kiilto Oy ei ole kuin 84 miljoonan vaihdolla varustettu, mutta voitto oli taas komeat liki 11 miljoonaa euroa. Siellä saunottiin edustustiloissa kerran vuodessa.

Kyllä he maksoivat kaiken muun paitsi naiset. Minä maksoin muutamia kertoja minun asiakkaille nekin, tosin erittäin harvoin ja minun vaihtoni oli vain 6,5 miljoonaa euroa.

Kuten olen maininnut, liikevaihdolla ei ole väliä vaan sillä mitä jää viivan alle. Viimeiset kymmenen vuotta olen tehnyt yksinäään itselleni joka vuosi enemmän rahaa kuin silloin, kun oli kymmeniä ukkoja töissä.

Älä opeta isääsi naimaan. Ei noissa ryyppymatkoissa mitään kehuskeltavaa ollut. Enemmän tykkäsin jos oli jotakin ohjelmaa luvassa.

Reeperbahnin tilastot meni niin että meitä oli 39 urakoitsijaa samalla matkalla ja 38 meistä kävi asioilla. Minä en ollut se joka ei käynyt, vaan kävin neljä kertaa saman yön aikana.

2010

Niinkö taas olet päätellyt, väitän kyllä ymmärtäväni jotain liiketaloudesta, ja ymmärrän myös että rakentamisessa liikkuu enemmänkin rikollista ainesta kuin muilla aloilla yhteensä, jos ei pankkeja oteta huomioon...

Kuka tässä on ryyppäämisestä puhunut, sanakaan en ainakaan minä, sinähän sitä mainostat.
        .
        Minun on vaikea ottaa kantaa juttuihisi kuin eivät ne oikein uskottaville tunnu..

Mutta hienoa että olemme saaneet tänne palstalle tuollaisen miljonäärin meitä reppanoita viihdyttämään, harmi vaan että sinulla on paljon sanoja factaa niiden pohjaksi niukasti.
        ps. kyseessä on cebit messut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö taas olet päätellyt, väitän kyllä ymmärtäväni jotain liiketaloudesta, ja ymmärrän myös että rakentamisessa liikkuu enemmänkin rikollista ainesta kuin muilla aloilla yhteensä, jos ei pankkeja oteta huomioon...

Kuka tässä on ryyppäämisestä puhunut, sanakaan en ainakaan minä, sinähän sitä mainostat.
        .
        Minun on vaikea ottaa kantaa juttuihisi kuin eivät ne oikein uskottaville tunnu..

Mutta hienoa että olemme saaneet tänne palstalle tuollaisen miljonäärin meitä reppanoita viihdyttämään, harmi vaan että sinulla on paljon sanoja factaa niiden pohjaksi niukasti.

Ja voin kertoa että minulla on kanssa suhde 90 luvun vaiheessa yhden puolalaisen erittäin kauniin naisen kanssa, joka oli stripparina luxissa, muutaman vuoden asuin saksassa ja kävin hänen kanssaan siellä sun täällä, hän vihasi sakemanneja oikein kunnolla, sattuneesta syystä, mutta nainen oli ihan helvetin kaunis, supermalli luokkaa mutta ei minulla ole sellaiseen varoja pidemmän päälle, joten päätin suhteen... oli vittumaista piilotella koko asia vaimoltani, mutta kun erosimme kerroin hänelle, hän sanoi että tiesi koko ajan... mitä on meneillään, mutta ajattele että kyllä poika järkiintyy kun tulee pentuja, ja tulihan niitä.

Mutta maksoin asiasta kovat oppirahat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja voin kertoa että minulla on kanssa suhde 90 luvun vaiheessa yhden puolalaisen erittäin kauniin naisen kanssa, joka oli stripparina luxissa, muutaman vuoden asuin saksassa ja kävin hänen kanssaan siellä sun täällä, hän vihasi sakemanneja oikein kunnolla, sattuneesta syystä, mutta nainen oli ihan helvetin kaunis, supermalli luokkaa mutta ei minulla ole sellaiseen varoja pidemmän päälle, joten päätin suhteen... oli vittumaista piilotella koko asia vaimoltani, mutta kun erosimme kerroin hänelle, hän sanoi että tiesi koko ajan... mitä on meneillään, mutta ajattele että kyllä poika järkiintyy kun tulee pentuja, ja tulihan niitä.

Tuosta sinun rakennusalasta vs. minun alani, ei niitä rakennusalan firmoja juurikaan näy maailman suurimpien yritysten joukossa mutta it-alan yrityksiä on monen monta...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.

Rakennusalalla mikro-pienyrityksillä 1-2% liikevaihdosta käytetään "firman piikkiin" virkistäytymiseen ja viihteeseen. Mainontaa ei juurikaan tarvita, vaan suhdetoimintaa.

Minä käytin noin 60 tuhatta euroa firman tilaisuuksiin vuosittain, silloin kun meni hyvin.
        Huonompina vuosina vain muutamia tuhansia.

Se on varsin vähän verrattuna siihen mitä tehtaat ja maahantuojat käyttävät kosiessaan asiakkaita tuoteperheensä käyttäjäksi. Siellä saattaa edustuskulut olla monikymmenkertaisia verrattuna pikkuisiin.

Kävin vain noin puolessa niistä tilaisuuksista mitä tarjottiin. Suurin osa tarjoiluista oli arkisia, eli edustaja tuli käymään ja vei syömään. Pankit tarjosi jazztelttaan vip-paikoille lippuja jne kulttuuritapahtumiin, vaikka mikroyrittäjä vain olinkin.

Eräs mainituista yrityksistä vei VIP-matkalle Irlantiin kaikki, jotka ostivat edellisenä vuonna yli miljoonalla heidän tuotteitaan.

Siellä pelasin elämäni kalleimmat (tarjotut) golf-kierrokset, 480 euroa kierros ja myrskyisissä olosuhteissa se meni aivan vihkoon, mutta se ei ollut tärkeintä. Seura oli hyvää ja puitteet komeat.

Golf-Shop- myymälästä ostin Portmarnockin logolla varustetun pelipaidan. Se on tuolla vaatekomeron hyllylläni paraikaakin. En ole raaskinut luopua enkä käyttää sitä, kun se maksoi puolet mainitusta luksuskentän golfkierroksesta.

Käytiin myös kuuntelemassa merellisessä luksusravintolassa legendaarista Poguesia, joka on irlantilaisille Jeesuksesta seuraava. Jengi oli hurmiossa ja meidän piti koko ajan komentaa yhtä seurueemme lörppäsuuta pitämään turpansa kiinni, joka asui siihen aikaan Mervi Tapolan ja Masan naapurissa järven rannassa Tampereella.

Terkkuja vaan Mäkisen Matille myös, jos henki vielä pihisee!

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakennusalalla mikro-pienyrityksillä 1-2% liikevaihdosta käytetään "firman piikkiin" virkistäytymiseen ja viihteeseen. Mainontaa ei juurikaan tarvita, vaan suhdetoimintaa.

Minä käytin noin 60 tuhatta euroa firman tilaisuuksiin vuosittain, silloin kun meni hyvin.
        Huonompina vuosina vain muutamia tuhansia.

Se on varsin vähän verrattuna siihen mitä tehtaat ja maahantuojat käyttävät kosiessaan asiakkaita tuoteperheensä käyttäjäksi. Siellä saattaa edustuskulut olla monikymmenkertaisia verrattuna pikkuisiin.

Kävin vain noin puolessa niistä tilaisuuksista mitä tarjottiin. Suurin osa tarjoiluista oli arkisia, eli edustaja tuli käymään ja vei syömään. Pankit tarjosi jazztelttaan vip-paikoille lippuja jne kulttuuritapahtumiin, vaikka mikroyrittäjä vain olinkin.

Eräs mainituista yrityksistä vei VIP-matkalle Irlantiin kaikki, jotka ostivat edellisenä vuonna yli miljoonalla heidän tuotteitaan.

Siellä pelasin elämäni kalleimmat (tarjotut) golf-kierrokset, 480 euroa kierros ja myrskyisissä olosuhteissa se meni aivan vihkoon, mutta se ei ollut tärkeintä. Seura oli hyvää ja puitteet komeat.

Golf-Shop- myymälästä ostin Portmarnockin logolla varustetun pelipaidan. Se on tuolla vaatekomeron hyllylläni paraikaakin. En ole raaskinut luopua enkä käyttää sitä, kun se maksoi puolet mainitusta luksuskentän golfkierroksesta.

Käytiin myös kuuntelemassa merellisessä luksusravintolassa legendaarista Poguesia, joka on irlantilaisille Jeesuksesta seuraava. Jengi oli hurmiossa ja meidän piti koko ajan komentaa yhtä seurueemme lörppäsuuta pitämään turpansa kiinni, joka asui siihen aikaan Mervi Tapolan ja Masan naapurissa järven rannassa Tampereella.

Terkkuja vaan Mäkisen Matille myös, jos henki vielä pihisee!

2010

Työantajani käytti noihin aikoihin 5% markkinointibudjettiinsa tosin firma oli tera luokaa joten nuokin summat oli giga luokkaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta sinun rakennusalasta vs. minun alani, ei niitä rakennusalan firmoja juurikaan näy maailman suurimpien yritysten joukossa mutta it-alan yrityksiä on monen monta...

Se kuuluisa luetun ymmärtäminen loistaa taas poissaolollaan. Siis alallaan suurin on alallaan suurin, kuten linoleumlattioiden suurin on DLW.

Miljardiluokan yritykset panostaa edustukseen miljoonilla vuositasolla. Siihen budjettiin mahtuu muutakin kuin Fruit & Loomin piquet- paita ja mustekynä.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se kuuluisa luetun ymmärtäminen loistaa taas poissaolollaan. Siis alallaan suurin on alallaan suurin, kuten linoleumlattioiden suurin on DLW.

Miljardiluokan yritykset panostaa edustukseen miljoonilla vuositasolla. Siihen budjettiin mahtuu muutakin kuin Fruit & Loomin piquet- paita ja mustekynä.

2010

Linoleumi lattioita, voi luoja... tämä on hauskaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mattomiesten pomo huuhaa lattialiippari huuhaa rakunnusmestari huuhaa varakas huuhaa atleetti huuhaa

possuflösö sbuge trollifeikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onks tuo muovimattoja tekevä firma, saksasta vuodelta 1926, onhan tuollainen mattoliipparin sydäntä lähellä, muistuu vaan mieleen että olet täällä kertonut kusettavasi asiakkaistasi myymälllä heille jonkun öljynkestävän maton hirveällä hinnalla, kun sinulta oli jäänyt sellainen pala varastoon, tuollaiseenko ns. liiketoimintasi perustuvat, asiakkaisen kusettamiseen, ja oikein urakalla, väitämpä että tuollainen on varsin lyhyt näköistä, varsinkin kun markkinat on pieniä, ja asiakkaat tuntevat toisensa, kusettaja tekee äkkiä taloudellisen itsemurhan.

Oletkohan sinä haistellut kumiliimoja liikaa urasi aikana, sinulla on vain paljon juttuja todisteita niiden tueksi ei lainkaan, en ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta firmasta, joka tekee muovimattoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Tiedätkö sinä poika mikä firma tuo DLW oikeastaan edes on, kun en ollut koskaan kuullutkaan, hieman selaisin historiaa, konkursseja natsisaksan aikaista pakkotyötä, juutalaisia testaamassa mattoja keskitysleirillä, yrityksen pakkolunastuksia...

https://de.wikipedia.org/wiki/Deutsche_Linoleum-Werke

Et ollut poika lukenut historiaa, tai olet vain täysin tietämätön kaikesta mitä kirjoitat, et sinä mikää rakennnusalan guru ole, tosin se on ollut selvää jo pidemmän aikaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkö sinä poika mikä firma tuo DLW oikeastaan edes on, kun en ollut koskaan kuullutkaan, hieman selaisin historiaa, konkursseja natsisaksan aikaista pakkotyötä, juutalaisia testaamassa mattoja keskitysleirillä, yrityksen pakkolunastuksia...

https://de.wikipedia.org/wiki/Deutsche_Linoleum-Werke

Et ollut poika lukenut historiaa, tai olet vain täysin tietämätön kaikesta mitä kirjoitat, et sinä mikää rakennnusalan guru ole, tosin se on ollut selvää jo pidemmän aikaa...

Tällä kertaa Saarikurjuus esittää historioitsijaa, googlailemalla linkkejä.

Mikä helvetin guru olen koskaan sanonut olevani? Isä, poika ja pakettiauto- tasolta hieman ylöspäin mikroyrittäjänä muutaman vuoden ajaksi ja sitten konkut.

1986-1997 (armeija välissä) paineltiin pakettiautolla kaverin kanssa betonisissa haalareissa Lahti - Helsinki väliä pitkää päivää silmät ristissä kovaa työtä tehden. Ei yhtään sen kummempaa.

Seuraavat 5 vuotta sitten vasta firma kasvoi tasaisesti vuoteen 2004 saakka ja silloin meni lujaa töissä ja sitten tuli konkku. Konkussa jäin plussalle. Uuden firman myin ja olin vapailla markkinoilla 2006-2009.

Edelleenkin kaikki narikkani on olleet mikroyrityksiä, joten mistä sinä olet saanut päähäsi että olen "rakennusalan guru"?

Minua ei sitäpaitsi kiinnosta laisinkaan googlailla minkään DLW:n historiaa kun olen heidän piikkiinsä dokaamassa Saksassa kollegoiden kanssa.

Niin ne on volkkaritkin entistä natsisaksaa kuin myös Bayerin lääketehdas ja Agfa olivat valmistamassa myrkkykaasuja joilla Aatu hoiteli vihollisiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä kertaa Saarikurjuus esittää historioitsijaa, googlailemalla linkkejä.

Mikä helvetin guru olen koskaan sanonut olevani? Isä, poika ja pakettiauto- tasolta hieman ylöspäin mikroyrittäjänä muutaman vuoden ajaksi ja sitten konkut.

1986-1997 (armeija välissä) paineltiin pakettiautolla kaverin kanssa betonisissa haalareissa Lahti - Helsinki väliä pitkää päivää silmät ristissä kovaa työtä tehden. Ei yhtään sen kummempaa.

Seuraavat 5 vuotta sitten vasta firma kasvoi tasaisesti vuoteen 2004 saakka ja silloin meni lujaa töissä ja sitten tuli konkku. Konkussa jäin plussalle. Uuden firman myin ja olin vapailla markkinoilla 2006-2009.

Edelleenkin kaikki narikkani on olleet mikroyrityksiä, joten mistä sinä olet saanut päähäsi että olen "rakennusalan guru"?

Minua ei sitäpaitsi kiinnosta laisinkaan googlailla minkään DLW:n historiaa kun olen heidän piikkiinsä dokaamassa Saksassa kollegoiden kanssa.

Niin ne on volkkaritkin entistä natsisaksaa kuin myös Bayerin lääketehdas ja Agfa olivat valmistamassa myrkkykaasuja joilla Aatu hoiteli vihollisiaan.

No mikä on sitten ollut ansaintalogiikkasi, jotain omatakeista sinun pitää olla kehitellyt, kun olet miljonääri, ja työstäsi on jäänyt jotain viivan allekin, konkursseja, osakaslainoja, asiakkaiden kusetusta, ja vielä ilman että edes tajuat rakennusalasta mitään.

Katos poika mun ansaintalogiikka on paljon yksikertaisempi, olin töissä... ja osasin alani, mitä töitä tein, mulle maksettiin siitä palkkaa, jopa huomattavia summia, ei konkursseja, tasainen nouseva tulovirta, en ole koskaan ollut edes provikalla tosin bonuksia sain, minulle maksettiin kaikki lakisääteiset maksut, eläketurvamaksut, ennakonpidätykset verottajalle, minulla oli kaikki vakuutukset mitä työntekijälle pitää maksaa, kun ollaan työsuhteessa, asunto-, auto- ja lounasetu... firman luottokortit joilla oli katetta, riittävästi, ja sinä pidät minua tyhmänä.

By NumBall HHN 62v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikä on sitten ollut ansaintalogiikkasi, jotain omatakeista sinun pitää olla kehitellyt, kun olet miljonääri, ja työstäsi on jäänyt jotain viivan allekin, konkursseja, osakaslainoja, asiakkaiden kusetusta, ja vielä ilman että edes tajuat rakennusalasta mitään.

Katos poika mun ansaintalogiikka on paljon yksikertaisempi, olin töissä... ja osasin alani, mitä töitä tein, mulle maksettiin siitä palkkaa, jopa huomattavia summia, ei konkursseja, tasainen nouseva tulovirta, en ole koskaan ollut edes provikalla tosin bonuksia sain, minulle maksettiin kaikki lakisääteiset maksut, eläketurvamaksut, ennakonpidätykset verottajalle, minulla oli kaikki vakuutukset mitä työntekijälle pitää maksaa, kun ollaan työsuhteessa, asunto-, auto- ja lounasetu... firman luottokortit joilla oli katetta, riittävästi, ja sinä pidät minua tyhmänä.

By NumBall HHN 62v.

Miksi olet sitten köyhä, asut vuokralla ja syöt pakasteruokia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

By NumBall HHN 62v.

Ansaintalogiikka on tuntematon termi minulle. Vuoteen 2007 saakka minulla oli jäänyt viivan alle maksettuina vain talo, mökki ja pari keskihintaista autoa ja vanha moottoripyörä, joista vaimo vei puolet eron yhteydessä. Mökki jäi, rahaa ei mitään ihmeitä.

2010 aloittelin stadilaisten kiinteistömiesten hankintamiehenä. Onnistuneen ensikeikan jälkeen yleisin diili oli että saan myytyjen kohteiden voitosta kiinteän provikan. Thats it.

Hankintamiehet kannattaa ottaa provikkapalkalla, koska silloin hankintamiehen intressinä on että kustannukset pysyy hanskassa ja kilpailutetaan kunnolla, eikä korrupti hyödytä hankintamiestä koska se on toisesta päästä pois.

On ollut nollakohteitakin, joista voittoa ei ole tullut. Ne on kaikki olleet PK- seudun ulkopuolella. Keskimääräinen provikka nettovoitosta on 18%.

Jos sinulla olisi mennyt ura kuten kerrot, et kitisisi jollekin mikroyrittäjälle netissä yötä päivää vuokraluukusta käsin. Tyhmä et välttämättä ole, mutta sinulla on selkeästi jokin muistisairaus, erittäin heikko matematiikka ja logiikka.

Ne voi johtua jostakin infarktista tai juurikin vain sairaudesta. Sairastuneella itsellään on vaikea tunnistaa omaa tilaansa.

2010

PS: Tuossa aloituksen kuvassasi on kyse siitä että messualueella on ollut Polaroid- kameralla varustettu kuvaaja joka antaa tahtipuikon kouraan ja ottaa kuvan. Kuva maksoi todennäköisesti 10 tai 20 Saksan markkaa?

Vastaavia matkamuistokuvia saa painettuna muovilautaseen, kun menet käymään vaikkapa Koh Larnin saarella. Niissä on saman verran kyse Baijerin parhaan orkesterin johtamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Mutta maksoin asiasta kovat oppirahat."

Resuperse, miten tämä voi olla mahdollista sinulle jolla koskaan ei ole ollut edes velkaa?

• Anonyymi

Niinkö taas päättelet, enhän minä mitään kitise, sinä kitiste, olet kokoajan saanut mitä olet tilannut, korkojen kanssa, olet keksinyt että olen köyhä, asun vuokralla, syön huonoa ruokaa, olen asumuserossa vaimostani, siskoni on ex-vaimoni, veljeni on se juoppo jonka olet jostain netistä keksinyt, ja 1000 muuta valetta....

Minä toimin toisin, en keksi sinusta juttuja mitään miksi tarvitsee, en ole niin hullu, vaikka hullu olisinkin, jotain tajuan sentään. Minä kerron vain mitä olet itse täällä kertonut, toisin hieman olen juttujasi värittänyt. Mitä hyödyttää keksiä valheita itselleen tuntemattomasta ihmisestä, itsensä siinä vaan vetää kusee...

Olen onnistunut elämässäni kohtuu hyvin, olen tyytyväinen itseeni, minussa ja sinussa on ollut yksi olennainen ero, en ole koskaan pelannut ns. omalla rahallani, vaan työnantajan rahalla, välillä homma on toiminut välillä ei, mutta sama massi on aina tullut tilille, oli se sitten onnistunut business tai ei ollut, jos tuo projekti ei tuota tarpeeksi keksitään uusi, toivotaan että se toimii, tosin katetuottotavoitteet näissä megafirmoissa on saatanan moiset mutta ei se haittaa kun markkina alue on koko maailman, myös kysyntä on suurta, jos onnistuu...

Suomi on ollut monelle ns. koemarkkina alue, tätä oli helppo hyödyntää, suhteellisen pienet markkinat, maantieteellisesti suomi on perseessä, eli logistiikka kulut oli helvetin kalliit, ilmasto vaikea, jos idea toimii suomessa se toimii missä tahansa maassa, lisäksi ihmisten koulutustaso on hyvin korkea, ja palkkataso taas kohtuullinen, kuin vaikkapa usaan verrataan.

Olen ollut rakentamassa kassapääte- ja tuotannonohjausjärjestelmiä, ja muutamaa muutakin viritelmää, huomaa en koskaan omalla rahalla vaan aina työnantajan, yleensä projekti kestää 3-5 vuotta sinä aikana se pitää lähteä tuottamaan tai se lopetetaan kannattamattomana, näin kävi microsoft small business server MS SMS, sitä yritettiin suomessa 3,5 vuotta sitten se haudattiin, kun ei kannattanut, toisin jo perustamisvaiheessa kerroin että tämä tulee olemaan haastavaa kun ei meillä ole riittävästi liiketoimintaa tukevia sovelluksia.

Siis tuotteet koe-markkinoitiin suomessa juuri kertomani seikkojen takia, mutta markkina-alue oli koko maailma, tämä oli juuri se syy miksi olen ollut useasti cebit messuilla, tuo kuva on otettu ihan tavallisella kameralla koska tarra on vielä kiinni, polaroid kameralla kuva ei pysy kunnossa yli 30 vuotta, tämänkin pitäisi tietään hieman oppineempi kuin sinä olet.

Mutta jatketaan taas keskustelua, vaimoni lähti tänään lapsuuden kotiinsa, minä en lähde istumaan autoon 12 tunniksi, en mistään hinnasta... hän on reissussa viikon kaksi... pitää käydä ostamassa purkki maitoa.
      By NumBall HHN 62v.

• Anonyymi

Hienoa että päivitit tilanteesi. "Pitää käydä ostamassa purkki maitoa"

• Anonyymi

Onnittelen sinua parista asiasta, jotka osoittavat että sinulla on vielä toivoa.

Olet vähentänyt valehtelemista ja reilusti. Se on positiivista kehitystä! Olet myös käytännössä lopettanut kokonaan Pattayan mustamaalaamisen. Hienoa!

Positiivista kehitystä on myös että olet hukannut tarinoistasi jahdit, nanan miljoonacondot, sijoitusasunnot, valtavan osakesalkun, lentäjätarinat, Sansirin rakennuttamat talot, kookospuiston, kukkatarhan, Rolls Roycen, titaani-Amex kortin, hybridi-Camryn yms.

Kirjoittelit tällaisista "valheista":

"olet keksinyt että olen köyhä" -No se nyt vaan näkyy kaikessa.

"asun vuokralla" -Olet sen itse kertonut. Se talo vaan ei ole vaimosi.

"syön huonoa ruokaa" -Ihan ok ruokaa, mutta halpaa perusruokaa jolla ei voi kehua.

"olen asumuserossa vaimostani" -Ei ole tullut enää saman katon alta kuvaa aikoihin, kielikäännökset loppui ajat sitten ja piilottelit kuvien päiväyksiä ja kamerasi on jatkuvasti "tiltissä". Lisäksi vaimosi on oudosti vanhentunut puolessa vuodessa 20 vuotta.

"siskoni on ex-vaimoni" -Facesta heitetty ehdotus kavereidesi joukosta. Jos sinulla on ollut suomiexä, niin hänellä ei ole sukunimeäsi hyvästä syystä.

"veljeni on se juoppo" -Jokke Pappa ja sinä olette kuin identtiset keskoset, kaksi tampiota Hua Hinista. Vaikeaa uskoa että samaan kaupunkiin sattuu kaksi samanlaista ilman että he ovat sukua.

Vastineeksi herjoistasi olen härnännyt sinua tarkoituksella puhumalla rahasta, koska rahasta puhuminen sekoittaa pääsi. Edelleenkään minulla ei ole Thaimaassa omaisuutta kuin stadilaisen kaksion verran.

2010

• Anonyymi

"tuo kuva on otettu ihan tavallisella kameralla"

Ei ole, vaan siinä on tuo messujen logo valmiiksi painettuna samalla tavalla kuin menet ruotsinlaivaan, niin kuvaajat koettaa myydä niitä laivayhtiön logolla varustettuja tervetuloa-kuvia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnittelen sinua parista asiasta, jotka osoittavat että sinulla on vielä toivoa.

Olet vähentänyt valehtelemista ja reilusti. Se on positiivista kehitystä! Olet myös käytännössä lopettanut kokonaan Pattayan mustamaalaamisen. Hienoa!

Positiivista kehitystä on myös että olet hukannut tarinoistasi jahdit, nanan miljoonacondot, sijoitusasunnot, valtavan osakesalkun, lentäjätarinat, Sansirin rakennuttamat talot, kookospuiston, kukkatarhan, Rolls Roycen, titaani-Amex kortin, hybridi-Camryn yms.

Kirjoittelit tällaisista "valheista":

"olet keksinyt että olen köyhä" -No se nyt vaan näkyy kaikessa.

"asun vuokralla" -Olet sen itse kertonut. Se talo vaan ei ole vaimosi.

"syön huonoa ruokaa" -Ihan ok ruokaa, mutta halpaa perusruokaa jolla ei voi kehua.

"olen asumuserossa vaimostani" -Ei ole tullut enää saman katon alta kuvaa aikoihin, kielikäännökset loppui ajat sitten ja piilottelit kuvien päiväyksiä ja kamerasi on jatkuvasti "tiltissä". Lisäksi vaimosi on oudosti vanhentunut puolessa vuodessa 20 vuotta.

"siskoni on ex-vaimoni" -Facesta heitetty ehdotus kavereidesi joukosta. Jos sinulla on ollut suomiexä, niin hänellä ei ole sukunimeäsi hyvästä syystä.

"veljeni on se juoppo" -Jokke Pappa ja sinä olette kuin identtiset keskoset, kaksi tampiota Hua Hinista. Vaikeaa uskoa että samaan kaupunkiin sattuu kaksi samanlaista ilman että he ovat sukua.

Vastineeksi herjoistasi olen härnännyt sinua tarkoituksella puhumalla rahasta, koska rahasta puhuminen sekoittaa pääsi. Edelleenkään minulla ei ole Thaimaassa omaisuutta kuin stadilaisen kaksion verran.

2010

ilmeisesti sinun kannattaa kerrata mitä tarkoittaa että sait mitä tilasit, minulla ei ole mitään tekemistä jokkepapan kanssa, en ole koskaan edes nähnyt... vaimoni täyttää muutaman kuukauden kulutttua 50 niin kaiketi hän vanhenee... siinä missä sinunkin akkasi.Sinä puhut aina massista joka alkaa olla jo koomista, siis lopeta valehtelu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"tuo kuva on otettu ihan tavallisella kameralla"

Ei ole, vaan siinä on tuo messujen logo valmiiksi painettuna samalla tavalla kuin menet ruotsinlaivaan, niin kuvaajat koettaa myydä niitä laivayhtiön logolla varustettuja tervetuloa-kuvia.

tuo kuva on ihan kameralla otettU, se tuli töihin postin kautta, vain polaroid kehittää kuvat nopeasti, mutta ne ei kestä edes viittä vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuo kuva on ihan kameralla otettU, se tuli töihin postin kautta, vain polaroid kehittää kuvat nopeasti, mutta ne ei kestä edes viittä vuotta.

jep ex vaimoni ei ole enää minun sukunimellä meni uudelleen naimisiin viisi vuotta sitten, onnea hänelle on sen ansainnut, vilpittömästi olemalla lasteni äiti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jep ex vaimoni ei ole enää minun sukunimellä meni uudelleen naimisiin viisi vuotta sitten, onnea hänelle on sen ansainnut, vilpittömästi olemalla lasteni äiti.

Moikka Arska! Kerroit kuitenkin tietäväsi jotakin tästä Hua Hinin "Jokke papasta".
        Kerroit että hän olisi mahdollisesti lähtenyt Pattayalle tai että poistunut jo muonavahvuudesta. https://ibb.co/5R70SHy Muistatko miehen nimeä, kun kukaan ei oikein tunnu tunteneen miestä. Minä olen tavannut sen miehen Pattayalla joka oli siinä videossa Joken kanssa kun he olivat lähdössä Phukettiin kovalla tohinalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moikka Arska! Kerroit kuitenkin tietäväsi jotakin tästä Hua Hinin "Jokke papasta".
        Kerroit että hän olisi mahdollisesti lähtenyt Pattayalle tai että poistunut jo muonavahvuudesta. https://ibb.co/5R70SHy Muistatko miehen nimeä, kun kukaan ei oikein tunnu tunteneen miestä. Minä olen tavannut sen miehen Pattayalla joka oli siinä videossa Joken kanssa kun he olivat lähdössä Phukettiin kovalla tohinalla.

Enpä taida olla, en ole koskaan nähnyt enkä kuullut täällä mitään, tuollaisesta ukosta, muutama suomalainen on kuollut täällä maleskeluaikanani, eikä yksikään heistä sovi tuohon kuvaan, joten minun aikana hän ei ole ollut täällä tai ainakaan vastaan tullut. Kyllä suomalaisia juoppoja täältäkin löytyy mutta vähenevissä määrin.
        By NumBall HHN 62v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä taida olla, en ole koskaan nähnyt enkä kuullut täällä mitään, tuollaisesta ukosta, muutama suomalainen on kuollut täällä maleskeluaikanani, eikä yksikään heistä sovi tuohon kuvaan, joten minun aikana hän ei ole ollut täällä tai ainakaan vastaan tullut. Kyllä suomalaisia juoppoja täältäkin löytyy mutta vähenevissä määrin.
        By NumBall HHN 62v.

Johtunee siitä että Jokke-Papan videot on kuvattu 2012-2014 ja sinä muutit Hua Hiniin vasta 2015 tammikuussa, etkä juurikaan ole käynyt ulkosalla sen jälkeen muuta kun silloin kun vaimo laittoi sinut muuttamaan toiseen osoitteeseen.

Vanhan liiton juopot on poistumassa ilmeisesti kaikkialta. Moni tuntemani kaatui "rintamalla" jo 90- luvun laman jälkimainingeissa.

Ne jotka ei enää jaksaneet, tekivät tilaa meille silloin nuorille ja ronskeille raksapenoille.
        Töitä riitti, tosin kilpailu alkoi kiristyä aika nopeasti kun lamasta alkoi Suomi toipua. Tyhjiöt täytettiin nopeasti.

Siellä meni monta entistä uutteraa ja ahkeraa veronmaksajaa. Monilta vietiin elämäntyö ilman ensimmäistäkään omaa varsinaista virhettä. Isot kaatumassa olevat firmat pelasti konkurssipesänsä pienten kustannuksella jättämällä heidän laskut maksamatta.

Seuraava rykmentti kaatuneita omassa lähipiirissä ja näkökentässä oli tuossa 10 vuotta sitten velipoikani lähipiirissä. Silloin lähti lyhyessä ajassa puoli tusinaa kotikylän miestä.
        Juopottelun aiheuttamat sairaskohtaukset oli poikkeuksetta kuolinsyinä.

Velipojan vanhoista kavereista on enää hengissä vain kaksi miestä, toinen on syövän vuoksi leikelty aika palasiksi ja toinen on maksansiirtojonossa.

Velipoika on toistaiseksi pysytellyt suht raittiina lievän infarktin jälkeen ja on terveen kirjoissa veriarvojen ja verenpaineiden suhteen.

Lääkärit kertoi että hänen verenkierto parani pallolaajennusten jälkeen 35% ja että samanverran helpottui nyt pumpun kuormitus. Broidi on puolisen vuotta käynyt päivittäin kävelyllä ja tekee töitä pari päivää viikosta jossa joutuu liikkumaan.

Broidi tulee Kärsämön ikään kesäkuussa. Paino hänellä pudonnut 10 kuukaudessa 40kg ollen nyt 110kg.

Summa summarum, jostakin syystä meidän kotikylä Lahden laitamilla on ollut sellaista aluetta, että vanhaa miestä siellä ei vielä ole montaa nähty. Viina on vienyt monet jo viiskymppisinä.

Se kuuluisa kunto saattaa romahtaa hyvinkin lyhyessä ajassa, riskeillä miehillä se voi mennä kerralla ilman varoitusta. Sen puoleen oli hyvä että broidini sai jatkoaikaa varoituksen muodossa ja otti sen tosissaan.

25 vuotta aikoinaan ulkomailla töissä oli hän ja iltaisin yksin hotellihuoneeseen pullon viereen nukkumaan. Se jättää jälkensä. Monet keikat painoi 7 päivää viikossa ilman lomaa ja keikka saattoi kestää kaksi vuotta.

Hän todistaa tämän suomalaisen sanonnan oikeaksi: "Kun raataa selkä vääränä, siitä saa vain väärän selän"

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtunee siitä että Jokke-Papan videot on kuvattu 2012-2014 ja sinä muutit Hua Hiniin vasta 2015 tammikuussa, etkä juurikaan ole käynyt ulkosalla sen jälkeen muuta kun silloin kun vaimo laittoi sinut muuttamaan toiseen osoitteeseen.

Vanhan liiton juopot on poistumassa ilmeisesti kaikkialta. Moni tuntemani kaatui "rintamalla" jo 90- luvun laman jälkimainingeissa.

Ne jotka ei enää jaksaneet, tekivät tilaa meille silloin nuorille ja ronskeille raksapenoille.
        Töitä riitti, tosin kilpailu alkoi kiristyä aika nopeasti kun lamasta alkoi Suomi toipua. Tyhjiöt täytettiin nopeasti.

Siellä meni monta entistä uutteraa ja ahkeraa veronmaksajaa. Monilta vietiin elämäntyö ilman ensimmäistäkään omaa varsinaista virhettä. Isot kaatumassa olevat firmat pelasti konkurssipesänsä pienten kustannuksella jättämällä heidän laskut maksamatta.

Seuraava rykmentti kaatuneita omassa lähipiirissä ja näkökentässä oli tuossa 10 vuotta sitten velipoikani lähipiirissä. Silloin lähti lyhyessä ajassa puoli tusinaa kotikylän miestä.
        Juopottelun aiheuttamat sairaskohtaukset oli poikkeuksetta kuolinsyinä.

Velipojan vanhoista kavereista on enää hengissä vain kaksi miestä, toinen on syövän vuoksi leikelty aika palasiksi ja toinen on maksansiirtojonossa.

Velipoika on toistaiseksi pysytellyt suht raittiina lievän infarktin jälkeen ja on terveen kirjoissa veriarvojen ja verenpaineiden suhteen.

Lääkärit kertoi että hänen verenkierto parani pallolaajennusten jälkeen 35% ja että samanverran helpottui nyt pumpun kuormitus. Broidi on puolisen vuotta käynyt päivittäin kävelyllä ja tekee töitä pari päivää viikosta jossa joutuu liikkumaan.

Broidi tulee Kärsämön ikään kesäkuussa. Paino hänellä pudonnut 10 kuukaudessa 40kg ollen nyt 110kg.

Summa summarum, jostakin syystä meidän kotikylä Lahden laitamilla on ollut sellaista aluetta, että vanhaa miestä siellä ei vielä ole montaa nähty. Viina on vienyt monet jo viiskymppisinä.

Se kuuluisa kunto saattaa romahtaa hyvinkin lyhyessä ajassa, riskeillä miehillä se voi mennä kerralla ilman varoitusta. Sen puoleen oli hyvä että broidini sai jatkoaikaa varoituksen muodossa ja otti sen tosissaan.

25 vuotta aikoinaan ulkomailla töissä oli hän ja iltaisin yksin hotellihuoneeseen pullon viereen nukkumaan. Se jättää jälkensä. Monet keikat painoi 7 päivää viikossa ilman lomaa ja keikka saattoi kestää kaksi vuotta.

Hän todistaa tämän suomalaisen sanonnan oikeaksi: "Kun raataa selkä vääränä, siitä saa vain väärän selän"

2010

verenkierto parani 35 prosenttia kun yksi suoni stentattiin, niin varmaa muuten hullu voin vapaasti olla, se on jopa välillä suotavaa, mutta tyhmä ei kannata, siinä ottaa eniten osumia vartaloon, onko päivän kuntouttavasi jo ohi, tältä päivältä, että pääset palsta vaikuttamaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

verenkierto parani 35 prosenttia kun yksi suoni stentattiin, niin varmaa muuten hullu voin vapaasti olla, se on jopa välillä suotavaa, mutta tyhmä ei kannata, siinä ottaa eniten osumia vartaloon, onko päivän kuntouttavasi jo ohi, tältä päivältä, että pääset palsta vaikuttamaan...

Muuten tein aikani kuluksi muistitestit jotka poistavat epäilykset yleisimmistä muistisairauksista, lyhyt muisti hyvä, keskipitkä muisti erinomainen, pitkä muisti ikäiseni...

Mutta periaatteessa voi olla oikeassa kuten sanoin minulle tulee ajoittain flimmeri, tämän kahden kuukauden tarkkailu jaksossa on ollut lisälyöntejä paljon, ja flimmeri kaksi kertaa, lääkäri piti välttämättömänä aloittaa verenohennuslääkityksen, minulla on ollut noita flimmeri tuntemuksia jo vuosia mutta aina kuin menin sairaalaan oli jo sinus rytmi palautunut, joten sitä ei saatu kiinni, eikä ohennuslääkettä saa määrätä ellei diagnoosi oli 100% varma, koska verenohennukseen liittyy myös vakavia riskejä,.

Flimmerissä on se ongelma että se voi kehittää hyytymiä, jopa hyvin pieniä, tosin aivot magneettikuvattiin mutta ei sieltä mitään isoja tukoksia löytynyt, ja ihan hiussuoni tukoksia se ei näytä. Ei riitä kuulemma resoluutio...

Tapasin marraskuussa suomalaisen joka oli ikäiseni yrittäjä, ollut aivotukos, ja nippu muita neurologisia ongelmia, mukava äijä vetää päivässä 22 eri lääkettä että pysyy hengissä, piti syynä yrittämistä ja siitä syntyvää stressiä, eli pidä peukaloinen itsestäsi huolta, kun sinulla on vielä tuo mielenterveyden, sydänongelmien ja tyhmyyden sukurasite, on vittumaista jauhaa täällä yksin paskaa.. jos satut kuolemaan vaikka kerrostalosi sukituksen aikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuurijuhta kuulostaa synkältä. Rapelipäivä? Jos rahaa on jäljellä, niin eiköhän illemmalla meno muutu iloisemmaksi!? Täh!?

Leikki leikkinä. Mukavaa päivää sinulle ja ulkoilemaan! Auringonlaskut ja auringonnousut ovat parhaita vuorokaudenaikoja pikku lenkille!

Auringonlasku on näistä se haikeampi, mutta sitä seuraa taas uusi auringonnousu. Circle of life! 8)

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuurijuhta kuulostaa synkältä. Rapelipäivä? Jos rahaa on jäljellä, niin eiköhän illemmalla meno muutu iloisemmaksi!? Täh!?

Leikki leikkinä. Mukavaa päivää sinulle ja ulkoilemaan! Auringonlaskut ja auringonnousut ovat parhaita vuorokaudenaikoja pikku lenkille!

Auringonlasku on näistä se haikeampi, mutta sitä seuraa taas uusi auringonnousu. Circle of life! 8)

2010

Mistä sellaista päättelet en ole ollenkaan synkällä päällä ollut vuosiin, rahaa on jäljellä vielä useaan viina pulloon, eikä tarvitse ostaa halvinta pontikkaa, yleensä auringon laskun jälkeen tulee sen nousu, kuin myös pidä hauskaa siellä riisipellon reunassa, muista että pontikka tappaa.

• Anonyymi

Totuus lienee kuitenkin ettei huoralumppusesi halunnut sinua mukaan mistään hinnasta, olisi saanut taas hävetä silmät päästään.

• Anonyymi

Paksu-Pasasen kuvat, kuvateksti ja totuus ovat kolme eri asiaa.

Esimerkki: -Pasanen istuu kuvassa syömässä ja kertoo olevansa Saudi-Arabian prinssin vieraana maailman parhaalla arabialaisella tuolilla nauttien Pekingin Ankkaa mandariinikastikkeessa ja avustaja on ottanut kuvan erinomaisella kameralla.

Totuus: -Pasanen istuu kuvassa paskalla aseman linja-autoaseman vessassa Arabia- merkkisellä WC-istuimella ja järsii jäistä makkarankyrsää joka löytyi rintataskusta, kunnes assan vartija repäisee oven auki, ottaa kännykällä valokuvan todisteeksi siitä että Pasanen on maksanut vessamaksun metalliprikalla ja soittaa kissalanpojat paikalle.

• Anonyymi

Onhan sulla kans jutut 2010, mitä jos menisit väliillä nusuttamaan huoraaaasi ja kasvattamaan Korelaisiasi siellä sun Eedenissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan sulla kans jutut 2010, mitä jos menisit väliillä nusuttamaan huoraaaasi ja kasvattamaan Korelaisiasi siellä sun Eedenissä.

Bumba sai kuin saikin järjettömän krapulan taitettua kännin puolelle ja ego kasvoi välittömästi amistasoon saakka. Sitä korkeammalle ei Bumba pääse.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      13
      4780
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2491
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      578
      1871
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1743
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      113
      1577
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1207
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1148
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    9. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      998
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      997
    Aihe