Hei. Minua kiinnostaisi ihan oikeat kokemukset Koirakoulu Homeetasta. Ei siis mitään "kuulin kissan kaimalta". Tai mitään huhu juttuja vaan ihan puhtaita oikeita kokemuksia. Ajatuksena olisi mennä parin vuoden ikäisen bernhardinkoiran kanssa Marian luo koulutukseen, mutta olen kuullut vähän ikäviä asioita. Tosin kaikki ovat olleet vain huhuja ja ei niinkään kenenkään omia kokemuksia.
Koirakoulu Homeetta
6
1332
Vastaukset
- Anonyymi
Olet ehkä jo käynyt koulutuksessa ja tiedät millainen se oli.. Toivottavasti parempi kuin meillä. Olin järkyttynyt siitä, kuinka vanhanaikaista koulusmetodia hän edelleen käyttää. Jääkausi on nykyään modernisti "nollauskausi", mutta käytännössä siis samaa koiran huomioimattomuutta opastaa kaikkia asiakkaitaan käyttämään.
Itse sain onneksi hyvää neuvoa ja koulutusta muualta, positiivisin keinoin ja hihnakäytös lähti sittemmin sujumaan hyvin! Olisin varmasti pilannut koira- Anonyymi
..ni, jos olisin jatkanut Marian opeilla. Kannattaa harkita tarkkaan kenen oppeihin luottaa. Nopeat ratkaisut voi näyttää houkuttavalta, mutta millä hinnalla ne sitten tulee. Lisäksi olen kuullut, ettei tulokset ole olleet kestäviä ja jäljellä on pilalla oleva suhde koiran ja omistajan välillä. Surullista.
- Anonyymi
Sama kokemus kuin aiemmalla kommentoijalla. Julmaa, epäasiallista koiran koulutusta, kivikautisilla metodeilla..
- Anonyymi
Mulla oikein hyväkokemus.
Oli hyvä ja lempeästi napakka ohjaus.
Kaikki asiat perusteltiin ja hyvä tuli.
Remmirähjästä iloinen jolkottelija ilman hihnaa.
Ja kyllä olen koirien ja lasten suhteen samaa mieltä, että väärä käytös pitää pysäyttää. Ei satuttamalla mutta selkeillä rajoilla.
Jos koira ymmärtää ei sanan merkityksen, on elämä koiran kanssa paljon helpompaa.
Ehdottomasti ammattitaitoinen kouluttaja.
Suosittelen! Lukekaa googlesta arvostelut! - Anonyymi
Todella hämmentävä koukuttaja ja koukutustavat. Kuristuspanta, kolinapurkki, murinat käytössä. Perusteluja ei annettu tai olivat niin epämääräisiä, ettäminä en ainakaan niitä ymmärtänyt. Varmasti nopeita tuloksia saadaan, mutta tekeekö koirasta pelokkaan ja jopa aggressiivisen.
Maria käyttäytyi minua kohtaan jopa loukkaavasti ja kyseenalaistaen. Alussa olin niin hämmentynyt ja koirani ongelmakäytöksen kanssa avun tarpeessa, että en osannut edes reagoida hänen toimintaansa. Lopetimme koulutuksen ja en voi suositella Homeettaa kenellekään, joka aidostai koiraansa rakastaa. Outo ihminen ja oudot, epäinhimilliset koulutustavat.- AnonyymiUUSI
Meillä ikävä kyllä täysin samanlainen kokemus. :( Harmittaa että menimme, hukkasimme rahamme ja pahimmillaan tarumatisoimme koiraamme hänen toiminnallaan. Enkä ole mikään pumpulissa kasvattaja, mutta koiran pelottelua ja satuttamista en hyväksy! Uskaltakaa sanoa ei, jos menette tuonne ja koette koulutuksen epäammatillisena ja vanhanaikaisena.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999