Koirakoulu Homeetta

Anonyymi-ap

Hei. Minua kiinnostaisi ihan oikeat kokemukset Koirakoulu Homeetasta. Ei siis mitään "kuulin kissan kaimalta". Tai mitään huhu juttuja vaan ihan puhtaita oikeita kokemuksia. Ajatuksena olisi mennä parin vuoden ikäisen bernhardinkoiran kanssa Marian luo koulutukseen, mutta olen kuullut vähän ikäviä asioita. Tosin kaikki ovat olleet vain huhuja ja ei niinkään kenenkään omia kokemuksia.

5

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet ehkä jo käynyt koulutuksessa ja tiedät millainen se oli.. Toivottavasti parempi kuin meillä. Olin järkyttynyt siitä, kuinka vanhanaikaista koulusmetodia hän edelleen käyttää. Jääkausi on nykyään modernisti "nollauskausi", mutta käytännössä siis samaa koiran huomioimattomuutta opastaa kaikkia asiakkaitaan käyttämään.
      Itse sain onneksi hyvää neuvoa ja koulutusta muualta, positiivisin keinoin ja hihnakäytös lähti sittemmin sujumaan hyvin! Olisin varmasti pilannut koira

      • Anonyymi

        ..ni, jos olisin jatkanut Marian opeilla. Kannattaa harkita tarkkaan kenen oppeihin luottaa. Nopeat ratkaisut voi näyttää houkuttavalta, mutta millä hinnalla ne sitten tulee. Lisäksi olen kuullut, ettei tulokset ole olleet kestäviä ja jäljellä on pilalla oleva suhde koiran ja omistajan välillä. Surullista.


    • Anonyymi

      Sama kokemus kuin aiemmalla kommentoijalla. Julmaa, epäasiallista koiran koulutusta, kivikautisilla metodeilla..

    • Anonyymi

      Mulla oikein hyväkokemus.
      Oli hyvä ja lempeästi napakka ohjaus.
      Kaikki asiat perusteltiin ja hyvä tuli.

      Remmirähjästä iloinen jolkottelija ilman hihnaa.

      Ja kyllä olen koirien ja lasten suhteen samaa mieltä, että väärä käytös pitää pysäyttää. Ei satuttamalla mutta selkeillä rajoilla.
      Jos koira ymmärtää ei sanan merkityksen, on elämä koiran kanssa paljon helpompaa.

      Ehdottomasti ammattitaitoinen kouluttaja.
      Suosittelen! Lukekaa googlesta arvostelut!

    • Anonyymi

      Todella hämmentävä koukuttaja ja koukutustavat. Kuristuspanta, kolinapurkki, murinat käytössä. Perusteluja ei annettu tai olivat niin epämääräisiä, ettäminä en ainakaan niitä ymmärtänyt. Varmasti nopeita tuloksia saadaan, mutta tekeekö koirasta pelokkaan ja jopa aggressiivisen.

      Maria käyttäytyi minua kohtaan jopa loukkaavasti ja kyseenalaistaen. Alussa olin niin hämmentynyt ja koirani ongelmakäytöksen kanssa avun tarpeessa, että en osannut edes reagoida hänen toimintaansa. Lopetimme koulutuksen ja en voi suositella Homeettaa kenellekään, joka aidostai koiraansa rakastaa. Outo ihminen ja oudot, epäinhimilliset koulutustavat.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2570
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1682
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1630
    4. 79
      1301
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1035
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      966
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      47
      934
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      850
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      833
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      808
    Aihe