Demarien Matias Mäkynen vierailee Joutsassa piakkoin. Tukiryhmä kehoittaa kaikkia 18-20- vuotiaita neitoja hieman siistimään itseään. Vain muutama valitaan poliitisen keskustelun kumppaneiksi. Eihän Matiaskaan mahdottomia jaksa.
The Matias saapuu
13
829
Vastaukset
- Anonyymi
Juu ja SDP:n Matias Mäkynen Ei Petä, Se on luvannut, ettei koske Sormenpäälläkään, vaan pelkästään Kyr-än päällä ! - kyl se sit osaaki !
- Anonyymi
Jos ei muuta anna, niin ainaskin vappu satasia antaa.
- Anonyymi
Se onkin melkoinen temppu näin kepulaisessa junttilassa, kuin Joutsa. Siinä alkaa kaurahattujen rivit rakoilemaan kun satasia vilautellaan.
- Anonyymi
Ja Pörssi eturivissä kahmimassa. Se on saletti.
- Anonyymi
Matias on yhteiskunnan talouden vihollinen numero 1 . Demari kuluttaa ja syö enemmän kuin verotetut yritykset kykenevät veroja maksamaan .
- Anonyymi
Matiaksen munat ovat olleet menekiltään suosittuja etenkin nuorehkojen naisten lautasilla.
- Anonyymi
Liennekö uusi kukkuloiden kunigas ?
- Anonyymi
Vai että olis vappusatiaisia tarjolla...
- Anonyymi
Laulu viini ja naiset ! Mitä demaripoitsu voisikaan muuta toivoa ?
- Anonyymi
Ei se laulukaan niin tärkeää ole. Kyllä se nainen kirkuu viinihuuruissaan.
- Anonyymi
Maitiais Mäkynen, kuka se on?
- Anonyymi
Löytyiköhän sopivaa kokoa olevaa ja puolueelle uskollista ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1658416KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4487560Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743864Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521563629Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183044Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542745Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv422046- 1262036
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231883Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211681