Miten miellät Ystävänpäivän?

Anonyymi-ap

Mikä se on, ja koska?
Joka päivä on ystävänpäivä.
Turhaa kaupallista hössötystä.
Kortteja pitää ostaa ja laittaa postiin.
Toivotella ainakin viestein, mutta miten rajata ystävät.

Itse laitan jokusen kortin, mukava saadakin. Yhteiset tekemiset ei välttämättä osu
tälle päivälle.
Viestiin vastaan, vaikka se tulisi läheiseltä, ollaan enemmän kuin ystäviä.
Etenkin näin aurinkoisena päivänä, mieli iloisena. kevättä kohden mentäessä toivotan kaikille tämän palstan käyttäjille..

Ihanaa Ystävänpäivää!

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Amerikkalaista hapatusta ja kauppojen keksintö.

      • Anonyymi

        Amerikassa ystävänpäivä on rakastavaisten päivä.
        Suomessa ystävänpäivä on ymmärretty toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amerikassa ystävänpäivä on rakastavaisten päivä.
        Suomessa ystävänpäivä on ymmärretty toisin.

        Kauppiaat löysi markkinaraon.


    • Anonyymi

      7 ilmestyy vaan kerran viikossa.

    • Anonyymi

      Olin aamu liikunta tunnilla. Kotia lounaalle ja lähdin kävelemään noin 5km matkat. tervehtimään ystäviäni heidän työpaikalle.Halaten ja sanoen hyvää ystävän päivää.Tapaminen oli henkilön kanssa Itis Prisman edessä ja kävelimme varmasti 3h.Tosi mielyttävä päivä ja sää.Kävellessä kunto kohoaa ja on kiva vaihtaa mielipiteitä asioita ymm.Ei sitä kummempaa tarvitse olla. Miellän ystävän päivä on nuorisolle kuin nuorille rakastavaisille tärkeä.Kortit on jäänyt kauppaan kun tosi ystävät kuoli parin vuoden sisällä useampi!Minulla ei älypuhelinta ihan oma tietoinen valinta,joten sen kautta ei kulje kuva viestit sen enempää ei ystävän päivä toivotukset. Kun on myös oma valinta en ole some F.B/ Instagram.Kun tulin kotinni lopulta, kävelyn ja kauppojen kautta vähän yli 16, Suututti. Kotini haisi tupakalle ja parvekkeni viellä enemän.Johtuen sitä että taas joku poltaa parvekella ,lasitukset kiinni Heka Itä. Vaikka parveketupakointi kielletty. Ei saaedes nitä 2 parveke lasiaan auki. EI HÄIRITSIS! Kissa karkaa,en polta kuin 10 tupakkaa pvä.Ei voi häirtä ketään.Otsaa sanoa. Sellainen kotiin tuloa taas. Että voi olla 1 mätä muna talossa joka ei noudata tupakointi kietoa. Täällä Vesalan peruskoulun lähellä kerrostalossa.Hyvää ilta kaikille 14.2.23

    • Anonyymi

      Eipä ole kortteja tarvinnut lähetellä, eikä niitä ole postilaatikkoonikaan tullut. Ei myöskään viestejä kännykkään kun kaverithan niitä ei lähettele

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe