Moi!!!! pliis vastatkaa sano jotain koodeja mitä tiiät miten esim saan naisen nuoren tumaan??? mistä saa imuroituu sims2!!!
AUTTAKAA MITEN SAAN MUMMON NUOREMMAX!
6
5093
Vastaukset
- Elephantti
Tavoitepalkinnoista löytyy semmonen elämän eliksiiri, joka nuorentaa kait jotain kolme päivää, mut sun simillä täytyy olla tavoitepalkki kullalla tai platinalla, koska muuten se sun simi vanhenee kolme päivää.
- Angela
Mutta nuorentaako elämän eliksiiri enää vanhuksesta aikuiseksi? En ole varma, mutta olen käsittänyt, että enimmillään voi eliksiirillä nuorentua tietyn ikävaiheen alkuun, ei enää edelliseen ikävaiheeseen takaisin. Tiedä sitten?
- University
Angela kirjoitti:
Mutta nuorentaako elämän eliksiiri enää vanhuksesta aikuiseksi? En ole varma, mutta olen käsittänyt, että enimmillään voi eliksiirillä nuorentua tietyn ikävaiheen alkuun, ei enää edelliseen ikävaiheeseen takaisin. Tiedä sitten?
Tietääkseni sillä boolprop testingcheatsenabled true koodilla saa laitettua nuoreks aikuiseks. Ku laittaa ton koodin ja painaa shift pohjassa simiä, tulee valikko. Siellä on jossai "set age young adult" tai joku vastaava. En kyl tiiä voiks mummot enää nuorentua nii paljo...
- soze
nuorennettua (tai vanhennettua)..
Tuolta saa sen modin
http://www.insimenator.net/viewtopic.php?t=7
Yliopistoon on oma versionsa kyseisestä modista, joten älä lataa tuota, jos sinulla on lisäosa.
Siellä on kolme erilaista pakettia, missä on eri toimintoja, joten valitse niistä mieleisesi. Se, millä saa nuorennettua simin, on InSIMenator 1.6 OBJ.zip.
Tässä laitteessa on monia ominaisuuksia. Kun klikkaa laitteen keskiosaa, saa vaihtoehdoiksi mm. kaksoset, alienraskauden, viikatemiehen lapsen (grimpregnation) ja lapsen jopa itsesi kanssa. HUOM. Tässä voi myös keskeyttää raskauden!
Tuolia klikkaamalla voi mm. tappaa siminsä 9 eri tavalla ja ohjata vierailevaa simiä.
Vasenta reunaa klikkaamalla pystyy vanhentamaan simin sekä määrittämään iän (eli nuoremmaksi tai vanhemmaksi), ikäkauden keston, ja määrämään viikonpäivän..
Oikeaa reunaa klikkaamalla pystyy vaihtamaan kuntotasonsa, parantaa kouluarvosanoja, uudelleennimetä, tavoitteen vaihtaminen jne.. - Anonyymi
sielä tavoite palkki jutussa on se lahja juttu nii sielä on sellani nuoruus litku
- Anonyymi
Ei se kauheesti ees nuorenna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916