Sara Sieppi pettyi "rakkaus-aamuun" - Pyry-rakas pois makuuhuoneesta: "Kun sinkkuvuosien jälkeen..."

Ouuu nouuu! Sara Sieppi on vuosien sinkkuuden jälkeen parisuhteessa. Mutta aina kaikki ei mene kuin strömsössä Sarallakaan...

Lue juttu:
https://www.suomi24.fi/viihde/sara-sieppi-pettyi-rakkaus-aamuun-pyry-rakas-pois-makuuhuoneesta-kun-sinkkuvuosien-jalkeen?s24

99

2999

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pikku Saran piti jotain TAAS keksiä, ettei vaan vaivu unholaan.

      • Anonyymi

        Ja sinun piti kommentoida täällä jostakin syystä. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinun piti kommentoida täällä jostakin syystä. 🙄

        Ja sinä raukka jaksat päivystää!?


      • Anonyymi

        "se onkin työmatkalla " lainaus Saralta. Ihmisestä käytetään kyllä "hän", voi tuota sivistyksen määrää, kyllä on ehtymätön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinun piti kommentoida täällä jostakin syystä. 🙄

        Ääliö - tiedätkö mikä tämä palsta on? Täällä ei jaella piirakkareseptejä eikä leikitä martta-kerhoa, vaan täällä suomitaan julkkisten edesottamuksia.

        Ändöständ..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "se onkin työmatkalla " lainaus Saralta. Ihmisestä käytetään kyllä "hän", voi tuota sivistyksen määrää, kyllä on ehtymätön.

        Sinäkö olet sivistynyt ?😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinun piti kommentoida täällä jostakin syystä. 🙄

        Kun ei ole muuta elämää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääliö - tiedätkö mikä tämä palsta on? Täällä ei jaella piirakkareseptejä eikä leikitä martta-kerhoa, vaan täällä suomitaan julkkisten edesottamuksia.

        Ändöständ..?

        Ihan oikein ymmärsin sinun englannin kielen taidon
        Pikku Teukka siellä kirjoittelee. Vähän ralliengantia. Ai lav juu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "se onkin työmatkalla " lainaus Saralta. Ihmisestä käytetään kyllä "hän", voi tuota sivistyksen määrää, kyllä on ehtymätön.

        Itse olet moukka, kun toista haukut. Nostapa sivistystäsi ja huomaa, että Sieppi tulee murrealueelta, jossa ihmisistäkin sanotaan se. Paljon hölmömmän kuuloista on etelä-suomalainen tapa hännitellä eläimiä.


      • Anonyymi

        Eikö mr. Afrikalla oo aina viis muijaa eri osotteissa


      • Anonyymi

        13:29 Raakkuja hei, SOME ON SIEPIN TYÖTÄ!!!!! Onko vaikea ymmärtää??? Sieppi ELÄÄ SOMESTA. SAA TULONSA SIITÄ. HÄNELLÄ ON MYÖS YLI 200 000 SEURAAJAA. MENIKÖ NYT JAKELUUN miksi Sieppi jakaa tarinoita ja elämäänsä someen?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ääliö - tiedätkö mikä tämä palsta on? Täällä ei jaella piirakkareseptejä eikä leikitä martta-kerhoa, vaan täällä suomitaan julkkisten edesottamuksia.

        Ändöständ..?

        18:18 tällä palstalla yksi noita raakkuu pahaa oloaan ja kohde on Sieppi.


    • Anonyymi

      Pyry laukkaa tällä hetkellä kirjaimellisesti vihreämmällä ruoholla...

      • Anonyymi

        Sara Siepillä ei tahdo nuo miehet pysyä mukana millään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sara Siepillä ei tahdo nuo miehet pysyä mukana millään.

        Entä sulla


    • Anonyymi

      asbesti hometalotutkimus. ei myy ei jatkoon home mökki ei jatkoon

    • Anonyymi

      Sara on vitsikäs. Mua naurattaa.

      • Anonyymi

        Kovin on ykstotisen oloinen hömöttäjä. Ei varmasti ole mukavaa seuraa.


    • Anonyymi

      Voi jestas millaista juttua, onpa älykkyysosamäärä korkealla!

      • Anonyymi

        Niin, mene ihmeessä psykologilla käymään.


    • Anonyymi

      Tämä sieppi on kyllä joutunut tekemään melkoisen vaatimustason laskun mitä miehiin tulee. Elävästi on muistissa se, kun hän vielä nuorena ja kauniina Helsingin yössä jahtasi muuatta NHL tähteä mutta epäonnistuttuaan yrityksessä hän nyt ikääntyneenä on joutunut tyytymään johonkin nobody pallonpotkijaan, josta kukaan ei ole koskaan edes kuullutkaan mitään.

      • Anonyymi

        Pääasia että pysyy julkisuudessa. Mitä sillä on väliä, kuka on "mun mieheni", kunhan kirjoitellaan. 😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääasia että pysyy julkisuudessa. Mitä sillä on väliä, kuka on "mun mieheni", kunhan kirjoitellaan. 😆

        Sara vaikuttaa onnelliselta miehensä kanssa, mikä siinä niin nyppii teitä palstapirkkoja ? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sara vaikuttaa onnelliselta miehensä kanssa, mikä siinä niin nyppii teitä palstapirkkoja ? 🤔

        Minusta taas Sara vaikuttaa niin ylitsevuotavan onnelliselta niistä joistakin huomionosoituksista ,joita hän saa tältä ..hmmm...mieheltään ....että se ei tunnu aivan aidolta vaan jotenkin päälleliimatulta. En voi mitään sille mielleyhtymälle että Sara on nyt päättänyt keinolla millä hyvänsä pitää tämän pallopojun itsellään , kun ei kerran parempaakaan ole saanut tai kyennyt pitämään. Jotakin outoa tuossa suhteessa on, näin sivusta katsoen ja perustaen käsityksen tietysti ainoastaan siihen mitä Sara itse tästä suhteesta on paljastanut. Omat hälytyskelloni ovat ainakin kilkattaneet jo muutamaan kertaan.

        Kunhan ei taas päättyisi isoon itkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta taas Sara vaikuttaa niin ylitsevuotavan onnelliselta niistä joistakin huomionosoituksista ,joita hän saa tältä ..hmmm...mieheltään ....että se ei tunnu aivan aidolta vaan jotenkin päälleliimatulta. En voi mitään sille mielleyhtymälle että Sara on nyt päättänyt keinolla millä hyvänsä pitää tämän pallopojun itsellään , kun ei kerran parempaakaan ole saanut tai kyennyt pitämään. Jotakin outoa tuossa suhteessa on, näin sivusta katsoen ja perustaen käsityksen tietysti ainoastaan siihen mitä Sara itse tästä suhteesta on paljastanut. Omat hälytyskelloni ovat ainakin kilkattaneet jo muutamaan kertaan.

        Kunhan ei taas päättyisi isoon itkuun.

        Totta, vaikuttaa päälleliimatulta, teennäiseltä, ja lapsellisen ylitsevuotavalta nuo "mun miehen" kehumiset.
        Tuohon ikään mennessä nainen varmasti on jo saanut miehiltä lahjoja ja erilaisia huomionosoituksia.
        Saran elämistä vapaana naisena (inhoan typerää sanaa sinkku) on ihmetelty pitkään, joten nyt vaikuttaa, että tuota seurustelua hän haluaa tuoda esille suuresti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, vaikuttaa päälleliimatulta, teennäiseltä, ja lapsellisen ylitsevuotavalta nuo "mun miehen" kehumiset.
        Tuohon ikään mennessä nainen varmasti on jo saanut miehiltä lahjoja ja erilaisia huomionosoituksia.
        Saran elämistä vapaana naisena (inhoan typerää sanaa sinkku) on ihmetelty pitkään, joten nyt vaikuttaa, että tuota seurustelua hän haluaa tuoda esille suuresti.

        Totta!

        Vertaan tässä itseeni . elämänkokemusta on kymmenisen vuotta enemmän kuin Saralla ja ulkonäkö huomattavasti vaatimattomampi enkä varmasti ole saanut läheskään niin paljon huomionosoituksia miehiltä kuin Sara mutta joku tuossa suhteessa mättää.

        En ole niin tarkkaan seurannut saran kuvioita mutta oletan että seurustelua ei tuossa Iholla sarjassa tekovaiheessa ole kestänyt vielä vuottakaan joten on aivan luonnollista että siinä vaiheessa rakastetun ajatteleminenkin saa vielä hymyilemään mutta sitä en ymmärrä miten Sara antaa kohdella itseään noin! kaikista oudoimmalta tuntui se että Sara kuljettaa yöpymistarvikkeita mukanaan käydessään miehen asunnolla aivan kun mies ei haluaisi että hänen reviirilleen jää mitään jälkiä Sarasta. Pelkään että tässä on kuvio sellainen että tuo mies ottaa suhteen vain mukavana leikkinä mutta Sara on heittäytynyt siihen koko sydämestään ja on valmis tekemään mitä tahansa miellyttääkseen seurustelukumppaniaan. Toivottavasti Saran ystävät, joille hän kertoo enemmän tästä suhteesta ja jotka omin silminkin näkevät missä mennään, uskaltavat ajoissa varoittaa Saraa mikäli huomaavat siihen aihetta. Eri asia tietysti on suostuuko rakkauden ensihuumassa elävä nainen kuuntelemaan järjen ääntä


      • Anonyymi

        Ikääntynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sara vaikuttaa onnelliselta miehensä kanssa, mikä siinä niin nyppii teitä palstapirkkoja ? 🤔

        Se oma onneton elämä tietenkin. Sara on kaunis. Pyry on komea raitis.tuhat kertaa komeampi kuin mahakas Suomi rumilus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta taas Sara vaikuttaa niin ylitsevuotavan onnelliselta niistä joistakin huomionosoituksista ,joita hän saa tältä ..hmmm...mieheltään ....että se ei tunnu aivan aidolta vaan jotenkin päälleliimatulta. En voi mitään sille mielleyhtymälle että Sara on nyt päättänyt keinolla millä hyvänsä pitää tämän pallopojun itsellään , kun ei kerran parempaakaan ole saanut tai kyennyt pitämään. Jotakin outoa tuossa suhteessa on, näin sivusta katsoen ja perustaen käsityksen tietysti ainoastaan siihen mitä Sara itse tästä suhteesta on paljastanut. Omat hälytyskelloni ovat ainakin kilkattaneet jo muutamaan kertaan.

        Kunhan ei taas päättyisi isoon itkuun.

        Se sulla jo päättyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikääntynyt?

        Nimenomaa. Ikää on tullut melkoisesti sitten noiden päivien ja katsotaan asiaa mistä vinkkelistä tahansa niin Sieppi on nykyään vahvasti keski-ikäinen nainen.
        Hän täyttää seuraavaksi 32. Toinen 32 vuotta ja hän on jo eläkeiässä, siis seniorikansalainen, ikäihminen, vanha nainen, vanhus... Karu totuus on että tällä hetkellä hän on jo auttamatta keski-ikäinen ja ikääntyy päivä päivältä...juuri kuten sinäkin.😆😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta taas Sara vaikuttaa niin ylitsevuotavan onnelliselta niistä joistakin huomionosoituksista ,joita hän saa tältä ..hmmm...mieheltään ....että se ei tunnu aivan aidolta vaan jotenkin päälleliimatulta. En voi mitään sille mielleyhtymälle että Sara on nyt päättänyt keinolla millä hyvänsä pitää tämän pallopojun itsellään , kun ei kerran parempaakaan ole saanut tai kyennyt pitämään. Jotakin outoa tuossa suhteessa on, näin sivusta katsoen ja perustaen käsityksen tietysti ainoastaan siihen mitä Sara itse tästä suhteesta on paljastanut. Omat hälytyskelloni ovat ainakin kilkattaneet jo muutamaan kertaan.

        Kunhan ei taas päättyisi isoon itkuun.

        Täällä taas joku tollo kertoilee Saran elämänkertaa ihan omana mielikuvitusjuttunaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaa. Ikää on tullut melkoisesti sitten noiden päivien ja katsotaan asiaa mistä vinkkelistä tahansa niin Sieppi on nykyään vahvasti keski-ikäinen nainen.
        Hän täyttää seuraavaksi 32. Toinen 32 vuotta ja hän on jo eläkeiässä, siis seniorikansalainen, ikäihminen, vanha nainen, vanhus... Karu totuus on että tällä hetkellä hän on jo auttamatta keski-ikäinen ja ikääntyy päivä päivältä...juuri kuten sinäkin.😆😆😆

        Voi ei, joku luulee, että Sara on vahvasti keski-ikäinen nainen 32 vuotias. Älä nyt sentään hulluja puhu. Juuri tuossa menneellä viikolla luin brittitutkimuksen, jossa kerrottin keski-iän alkavan 52 vuotiaana. Ihmisethän elävät nykyisin huomattavasti vanhemmaksi, kuin ennen. Siis Sofia Belorfkin on keski-ikäinen, hoh hoijaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta!

        Vertaan tässä itseeni . elämänkokemusta on kymmenisen vuotta enemmän kuin Saralla ja ulkonäkö huomattavasti vaatimattomampi enkä varmasti ole saanut läheskään niin paljon huomionosoituksia miehiltä kuin Sara mutta joku tuossa suhteessa mättää.

        En ole niin tarkkaan seurannut saran kuvioita mutta oletan että seurustelua ei tuossa Iholla sarjassa tekovaiheessa ole kestänyt vielä vuottakaan joten on aivan luonnollista että siinä vaiheessa rakastetun ajatteleminenkin saa vielä hymyilemään mutta sitä en ymmärrä miten Sara antaa kohdella itseään noin! kaikista oudoimmalta tuntui se että Sara kuljettaa yöpymistarvikkeita mukanaan käydessään miehen asunnolla aivan kun mies ei haluaisi että hänen reviirilleen jää mitään jälkiä Sarasta. Pelkään että tässä on kuvio sellainen että tuo mies ottaa suhteen vain mukavana leikkinä mutta Sara on heittäytynyt siihen koko sydämestään ja on valmis tekemään mitä tahansa miellyttääkseen seurustelukumppaniaan. Toivottavasti Saran ystävät, joille hän kertoo enemmän tästä suhteesta ja jotka omin silminkin näkevät missä mennään, uskaltavat ajoissa varoittaa Saraa mikäli huomaavat siihen aihetta. Eri asia tietysti on suostuuko rakkauden ensihuumassa elävä nainen kuuntelemaan järjen ääntä

        Minä uskon taas, että tosi kyseessä ja rakkautta heillä löytyy. Vaikka Sarassa onkin mielestäni ärsyttäviä piirteitä myös kosolti, kukapa ei kehuisi toista osapuolta, kun on umpirakastunut, ihan normaalia minusta hänen käytöksensä. Minusta on myös viisautta, ettei suinpäin muuteta yhteen vaan tutustutaan toiseen rauhassa, keskustellaan molempien arvoista, toiveista ja tavoitteeista elämässä, silloin ollaan vahvemmalla pohjalla jatkossa. Parempi katsoa kaksi kertaa kuin katua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, joku luulee, että Sara on vahvasti keski-ikäinen nainen 32 vuotias. Älä nyt sentään hulluja puhu. Juuri tuossa menneellä viikolla luin brittitutkimuksen, jossa kerrottin keski-iän alkavan 52 vuotiaana. Ihmisethän elävät nykyisin huomattavasti vanhemmaksi, kuin ennen. Siis Sofia Belorfkin on keski-ikäinen, hoh hoijaa...

        Englanninkielen Taitosi Taitaa olla aika Olematon😆😆😆😆😆😆😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Englanninkielen Taitosi Taitaa olla aika Olematon😆😆😆😆😆😆😆😆

        Jos osaa lukea, tutkimustulokset löytyvät googlaamalla. On myös ihan suomenkielisissä lehdissä kerrottu, että osaat ehkä sinäkin lukea, jos ymmärrät lukemaasi.
        Näyttää tuo sinun kirjoitustaitosikin olevan aika OLEMATON.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos osaa lukea, tutkimustulokset löytyvät googlaamalla. On myös ihan suomenkielisissä lehdissä kerrottu, että osaat ehkä sinäkin lukea, jos ymmärrät lukemaasi.
        Näyttää tuo sinun kirjoitustaitosikin olevan aika OLEMATON.

        Lähinnä kai puhetaito sillä käytän sanelu toimintaa ja tämä laite pistää noita isoja alkukirjaimia miten sattuu


    • Anonyymi

      Kyllä on ala-arvoista juttua täällä ja sokea taluttaa toista sokeaa, niin kuin eräs julkkis kertoi.

      • Anonyymi

        Onneksi sinun kaltaisia "fiksuja" riittää! ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi sinun kaltaisia "fiksuja" riittää! ;)

        Hyvä, että on edes yksi fiksu, eipä tarvitse ainakaan ketään julkkista haukkua.


    • Anonyymi

      Voi Sara, elämäsi on täynnä suuria pettymyksiä...

    • Anonyymi

      Sara toistaa itseään näissä ystävänpäivä -kuvioissa. Mietityttää

      • Anonyymi

        Saran elämä helpottaisi, kun viimein itsekin älyäisi, ettei oikeasti ole mikään suuri stara, vaan aika tavallinen, työtä tekevä tallikka.


    • Anonyymi

      Tuon akan suhde ei tule olemaan pitkäikäinen.

    • Anonyymi

      Hänkin kuuluu juuri niihin TURHIIN julkkiksiin!
      🤮

    • Anonyymi

      WAUUU!
      Syöppö on näköjään vaihtanut ammattinimikettään. Siinä on nyt tutkittu translaterin avulla ja löydetty mahdollisimman hieno. Olisi vain kiva kuulla miten Kaakamon varamissi esittelee itsensä ja ääntää ammattinsa, kun kielitaito(kaan) ei ollut hänellä vahva. Muistelen vain tuota muutaman vuoden takaista unohtumatonta Miss Maailma -haastattelua, jossa tyrkky nolasi itsensä ja koko Suomen kun ei saanut kahta järkevää sanaa peräkkäin suustaan...😆😆😆

      • Anonyymi

        Mikäs hänestä nyt sitten isona tuli?
        Varmaan jotain hienoa ja hyvin palkattua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs hänestä nyt sitten isona tuli?
        Varmaan jotain hienoa ja hyvin palkattua.

        Hyvin palkattu somevaikuttaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs hänestä nyt sitten isona tuli?
        Varmaan jotain hienoa ja hyvin palkattua.

        Totta puhuen minusta hänestä ei ole tullut yhtään sen kummempaa. Hänellä ei ole minkäänlaista koulutusta eikä ammattitaitoa sen enempää kuin tuon haastattelun yhteydessä, sillä ihan rehellisesti sanottuna se, millä hän tienaa , on hänen ulkonäkönsä ja se on valitettavasti aika katoavaa pääomaa.

        Ja ei , ennen kuin kerkiät asiasta huomauttaa, uskallan tunnustaa, että minulla ulkonäköa ei ole senkään vertaa , mutta minulla on hyva koulutus, ammattitaito, mielenkiintoinen työ ja palkka, johon olen aivan tyytyväinen ja joka mahdollistaa sen tasoisen elämän jota haluankin . Ja mika kaikista tärkeintä työni ja toimeentuloni eivät ole riippuvaisia ulkonäöstäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin palkattu somevaikuttaja.

        Niin tuli . Hyvä Sara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhuen minusta hänestä ei ole tullut yhtään sen kummempaa. Hänellä ei ole minkäänlaista koulutusta eikä ammattitaitoa sen enempää kuin tuon haastattelun yhteydessä, sillä ihan rehellisesti sanottuna se, millä hän tienaa , on hänen ulkonäkönsä ja se on valitettavasti aika katoavaa pääomaa.

        Ja ei , ennen kuin kerkiät asiasta huomauttaa, uskallan tunnustaa, että minulla ulkonäköa ei ole senkään vertaa , mutta minulla on hyva koulutus, ammattitaito, mielenkiintoinen työ ja palkka, johon olen aivan tyytyväinen ja joka mahdollistaa sen tasoisen elämän jota haluankin . Ja mika kaikista tärkeintä työni ja toimeentuloni eivät ole riippuvaisia ulkonäöstäni.

        No hyvä. Mutta kai se kumminkin on hyvä että joku maksaa verot elättien puolestakin. Joita suurin osaa kommentoihistakin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhuen minusta hänestä ei ole tullut yhtään sen kummempaa. Hänellä ei ole minkäänlaista koulutusta eikä ammattitaitoa sen enempää kuin tuon haastattelun yhteydessä, sillä ihan rehellisesti sanottuna se, millä hän tienaa , on hänen ulkonäkönsä ja se on valitettavasti aika katoavaa pääomaa.

        Ja ei , ennen kuin kerkiät asiasta huomauttaa, uskallan tunnustaa, että minulla ulkonäköa ei ole senkään vertaa , mutta minulla on hyva koulutus, ammattitaito, mielenkiintoinen työ ja palkka, johon olen aivan tyytyväinen ja joka mahdollistaa sen tasoisen elämän jota haluankin . Ja mika kaikista tärkeintä työni ja toimeentuloni eivät ole riippuvaisia ulkonäöstäni.

        Ettet kuitenkin olisi vain Kelan päivärahoilla elävä luuseri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta puhuen minusta hänestä ei ole tullut yhtään sen kummempaa. Hänellä ei ole minkäänlaista koulutusta eikä ammattitaitoa sen enempää kuin tuon haastattelun yhteydessä, sillä ihan rehellisesti sanottuna se, millä hän tienaa , on hänen ulkonäkönsä ja se on valitettavasti aika katoavaa pääomaa.

        Ja ei , ennen kuin kerkiät asiasta huomauttaa, uskallan tunnustaa, että minulla ulkonäköa ei ole senkään vertaa , mutta minulla on hyva koulutus, ammattitaito, mielenkiintoinen työ ja palkka, johon olen aivan tyytyväinen ja joka mahdollistaa sen tasoisen elämän jota haluankin . Ja mika kaikista tärkeintä työni ja toimeentuloni eivät ole riippuvaisia ulkonäöstäni.

        Taidat olla vain kelan rahoilla elävä nettikiusaaja. 😥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettet kuitenkin olisi vain Kelan päivärahoilla elävä luuseri?

        Eivät kaikki ole samanlaisia luusereita kuin sinä vaikka sitä näytät kin kuvittelevan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät kaikki ole samanlaisia luusereita kuin sinä vaikka sitä näytät kin kuvittelevan

        Minäpä en ole eläissäni ollut luuseri, ihan olen omilla toimeentuleva ja työelämässä oleva.
        Mutta enpä täällä lähde ketään julkkista arvostelemaaan ja haukkumaan. En myöskään vertaa heitä itseeni vaikka kouluja olenkin käynyt. Jokainen saa minun puolestani ihan vapaasti tehdä minkälaista työtä tahansa, on sitten julkkis tai tavis. Jokainen saa myös päättää ihan itse haluaako kouluttaa itseään, vai ei. Ei mikään ole minulta pois, tehköön kuka mitäkin haluaakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä en ole eläissäni ollut luuseri, ihan olen omilla toimeentuleva ja työelämässä oleva.
        Mutta enpä täällä lähde ketään julkkista arvostelemaaan ja haukkumaan. En myöskään vertaa heitä itseeni vaikka kouluja olenkin käynyt. Jokainen saa minun puolestani ihan vapaasti tehdä minkälaista työtä tahansa, on sitten julkkis tai tavis. Jokainen saa myös päättää ihan itse haluaako kouluttaa itseään, vai ei. Ei mikään ole minulta pois, tehköön kuka mitäkin haluaakin!

        haluaa!


    • Anonyymi

      En lue paskaseiskaa.

      • Anonyymi

        Seiskahan on ihan roskalehti, en koske sormenpäällänikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiskahan on ihan roskalehti, en koske sormenpäällänikään.

        Kaikki eivät hyväksy totuutta, vaan elävät valhemaailmassa, kuten itäisen naapurimaan aivopestyt. Seiska kertoo, ja usein myös kuvaa, totuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki eivät hyväksy totuutta, vaan elävät valhemaailmassa, kuten itäisen naapurimaan aivopestyt. Seiska kertoo, ja usein myös kuvaa, totuuden.

        Koska Seiskan toimittajat ovat totta puhuneet, perustavat tietonsa "lähipiiriin", joissakin jutuissa ei ole mitään faktaa. Parhaillaankin Seiskalla joku nuori naistoimittaja, joka kirjoittelee mitä sattuu. Toki Seiska uskovaiset uskovat kaiken mitä Seiska kirjoittaa!


    • Anonyymi

      Narsisti mikä narsisti. Ja tuon lajin ihmisillä ei ihmissuhteet kestä.

      • Anonyymi

        Oletko joku ennustajaeukko?


    • Anonyymi

      siinä sitä onkin pohjoisessa ihmettelemistä kun pyry saapuu paikkakunnalle. on kunnan ihmisillä suut auki yötä päivää. voi olla kulttuurishokki molemmin puolin.

      • Anonyymi

        Outo kirjoitus, oletko rasisti?


      • Anonyymi

        Sääskiä suu täynnä saapi ruokaa ilimasta vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outo kirjoitus, oletko rasisti?

        En vaan realisti. Suomessa on vielä paljon paikkakuntia, joissa ei ole mustaa miestä ollut koskaan. Varmasti tuijotit itsekin, kun näit mustan miehen ensimmäistä kertaa elämässä. Niin tekee kaikki.


    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 36 sääntöjen vastaista viestiä.
      Kysymys ylläpidolle:
      Miksi tällaista ketjua, joka sisältää loukkaavaa, rasistista kirjoittelua, edelleen ylläpidetään?

    • Anonyymi

      Suomi24-palveluissa ei saa
      Rikkoa Suomen lakia
      Esittää rasistista tai muille vahingollista materiaalia
      Esittää laitonta tai loukkaavaa materiaalia
      Esittää väkivaltaa sisältävää kuvamateriaalia
      Esittää pornografista sisältöä, lukuunottamatta K18-osioita

    Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      375
      1391
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1213
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1160
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      154
      993
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      905
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      846
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      756
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      84
      749
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      163
      628
    Aihe