Jos jollain on myydä kruunullinen nikki joka ei oo bannausuhan alainen ja jonka maine on suhteellisen täysipäinen niin olen valmis maksamaan sellaisesta kohtuullisesti.
Tarkoittaa että saan nikin ja salasanan käyttööni korvausta vastaan.
Laita tähän vastaus sposti oson kanssa jos oot valmis luopumaan kruunu-nikistäsi.
Otan yhtettä ja neuvotellaan sopiva hinta!
Tarjotaan: Hyvämaineisesta kruunu-nikista hyvä hinta!
Anonyymi-ap
2
168
Vastaukset
- Anonyymi
Laita selvä euromääräinen tarjous tiskille.
- Anonyymi
Tarkoitus olis käydä kauppaa niin että ylläpito eikä mikään muukaan taho tartu asiaan. Omaa henkilöllisyyttäni tässä tietty suojelen myös.
nyt kun mietin niin tässä vissiin tarvittais kolmatta osapuolta, johon niin myyjä kuin ostaja vois luottaa.
Vaikee kauppatavara kiletämättä. Vinkkejä kellään kaupankäyntiin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622967
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742209
- 962046
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361843- 121636
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301460