Tilaus 14.2 tiistai-iltana kello 17.30. Eilen 15.2. keskiviikkona kello 17.52 tuli viesti Matkahuollosta, paketin voi hakea. Posti kuljetti edellistä pakettia reilusti yli viikon ja luulin joettä hävinnyt on.
Nopea toimitus
17
144
Vastaukset
- Anonyymi
Matkahuolto on nopea👍
- Anonyymi
Jos ois joskus edes auki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ois joskus edes auki.
...onhan tuo ollut arkisin joka päivä... kuulin että täällä on niin ankara työvoimapula ettei löydy kahta kioskimyyjää koko kylältä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...onhan tuo ollut arkisin joka päivä... kuulin että täällä on niin ankara työvoimapula ettei löydy kahta kioskimyyjää koko kylältä...
Onhan tuolla kaksi. Ja se eräs kuvittelee omistavansa koko puljun, vaikka on tavallinen duunari. Joutaisi laittaa vaihtoon. Saa huonoa palvelua. Ei edes tervehdi, on niin ylimielinen.
- Anonyymi
Kyllä on matkahuolto myös kirkonkylän K-marketissa. Todella nopea on paketit matkahuollon kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuolla kaksi. Ja se eräs kuvittelee omistavansa koko puljun, vaikka on tavallinen duunari. Joutaisi laittaa vaihtoon. Saa huonoa palvelua. Ei edes tervehdi, on niin ylimielinen.
R - kiskalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
R - kiskalla.
Kyllä matkahuollon paketit tulee K-lähikauppaan kirkolle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpäjä tyhjää,myyjät ovat niin monitaitureita, ettet tiedäkkään mitä kaikkea heidän pitää tietää ja osata. Tervehtivät iloisesti ja palvelu on ystävällistä.
Jos itse kuvittelet olevasi yli-ihminen kenelle pitää mielistellä ja kumartaa, siihen ongelmaan myyjät ovat syyttömiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiskohan sinussa itessä jotakin vikkaa kun kirjoittelet vähän väliä eri kaupoista joissa sinnuu kohellaan huonost.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpäjä tyhjää,myyjät ovat niin monitaitureita, ettet tiedäkkään mitä kaikkea heidän pitää tietää ja osata. Tervehtivät iloisesti ja palvelu on ystävällistä.
Jos itse kuvittelet olevasi yli-ihminen kenelle pitää mielistellä ja kumartaa, siihen ongelmaan myyjät ovat syyttömiä.R - kiskaa ja siellä myyjänä toimivaa pullukkaa naista tarkoitin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oiskohan sinussa itessä jotakin vikkaa kun kirjoittelet vähän väliä eri kaupoista joissa sinnuu kohellaan huonost.
Edelleen tarkoitin r-kiskalla olevaa ylimielistä myyjää. En tarkoita sinua, niin älä ragee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä matkahuollon paketit tulee K-lähikauppaan kirkolle.
Tulkoon vaikka Siperiaan.
- Anonyymi
Viime talvena minä tein tilauksen helsinkiläiseen puotiin klo 15. Seuraavana päivänä klo 14.30 minulla oli paketti kotona. Kyllä postikin kulkee kun sattuu oikeaan saumaan.
- Anonyymi
Eli tammikuussa tilastot 14.1 ja perillä kuukauden päästä .hä viiko hukannut jo lähetyksen meeeee hoidon puolelle jo hömppä ihiminen
- Anonyymi
Jos oot nainen. Nii tilaa paketti multa saatkylpeä multa paketissa.kalvasta liukasta imeä luikuista kurkkuun
- Anonyymi
En ummarra
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452388
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1531613Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311598Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1451289- 641287
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121155Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2491070- 156956
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58869Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20859