Varattu iso nainen puutteessa

Anonyymi-ap

Aloimme jutella netissä yhtenä yönä yli 30 vuotiaan naisen kanssa ja samana iltana sovittiin että menen käymään naisen luona. Nainen oli tumma ja toden totta valtava perse joka oli isoin perse mitä oon katellu paljaana. Puristelen ton varatun muijan persettä ja me mentiin suoraan sängylle jolloin rupesin hieromaan tän tummemman puutteessa olevan lutkan pillua kädellä. Lopulta aloin hieromaan kieltäni pillua vasten ja nainen otti takaraivostani kiinni painaen päätäni ja huokaili ett ahh jatka jatka ja koko mun naama oli pillumehussa. Nainen oli kiimassa ja tiesin että saan nussia tota akkaa kun huoraa. Halusin vaihtaa asuntoa ja sanoin että otan naisen takaa ja muija vastas ahh ota kans kovaa. Mun mies ei tekis mitään mitä sä tee nainen vielä lisäsi kun levitin hänen pakaroita ja sain laitettua kyrpäni sisään ja aloin liikuttelemaan edes takas ensin hiljempaa ja lopulta kovempaa. Sitten oma huorani oli kokonaan hallinnassani kun hän voihki kovaan ääneen kun kivekseni ja lantio hakkaa hänen läskipersettään. Välillä meinas luiskahtaa ulon kun nussin liian kovaa ton kiimasen horon puhki nussittua pillua jolloin laitoin takasin sisälle ja otin tota leveäperseistä lutkaa hiuksista kiinni kuulin kun hän kiljahti. Sanoin että opetan hänet tavoille ja läimäytin hänen persettään kämmenellä ja hän kiljahti taas jonka jälkeen sama toiselle puolelle pakaroiden heiluessa iskujeni voimasta hän voihkii kovempaa ja huutaa kiimassa laukee aah mun pilluun. Aloin levittämään naisen pakaroita yllättäen anaali näytti supistelevan. Orgasmi näytti ja kuulosti aika kovalta ja akka lysähti väsyneenä mahalleen sängylle mutta pysyin edelleen sisällä. Otin kyrvän hetkeksi ulos ja aloin kosketella anaalin seutua piiskatessa jo valmiiks punasta persettä. Laitoin sormen pyllyyn sisään ja liikuttelin sitä pyllyreijässä edes takasin. Ku sormeni liikkui perseessä niin kiljunta koveni mutta halusin ton hiestä ja pillumehuista märän huoran huutamaan. Lopulta kuulu kiihottava ääni. Ääni tuli perseestä kun otin sormen pois ja aloin nussimaan tuota lähes mustaa läskiä persettä ja sillon ei tainnu horo huutaa muistakin syistä ku nautinnosta kun työnsin kyrpääni perseessä edes takasin. Laukesin perseeseen sisään. Nainen oli hiljasempi ja häneltä valui kyyneleitä silmistä ja sanoi että sä panit mua perseeseen väkisin. No et sä kieltäny vastasin. Vastaukseksi kuulin nyyhkytystä. Voin nuolla sut viel kiitokseks jolloin hän ehti hypätä rintani päälle istumaan. Tiesin että hän istuu naamalleni ja hieroo persettään ja pilluaan mun naamaa vasten ja on siinä niin kaua ku haluu. Hän nuoletti pilluaan ja persettään kunnes laukesi ja nesteet lensi naamalleni

1

4711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja meidän oma spede se taas porskuttaa buaahaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3284
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      411
      2909
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2789
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2162
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1990
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1337
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      77
      1181
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe