eliisa pakkomyy viaplayta

Anonyymi-ap

myyjä valehteli notta viaplay sisältyy viihteeseen. ei sisälly,
se näkyy erikseen laskulla ja maksan sitä turhaan.
onneksi löysin nappulan omaelisasta jolla sain tilauksen
loppumaan kahden vuoden päästä. en aktivoi viaplaytä.
onneksi maksan vaan tarjoushintaa kolme euroa kuussa,
mutta silti se on väärin! määräajan päätyttyä se
maksaisi peräti 13 euroa kk.

7

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse olen siinämielessä "vanhan polven jätkiä" että luotan vain blu-ray julkaisuihin. Ne kun eivät hankinnan jälkeen maksa mitään ja säilyvät itsellä ainakin 50-vuotta jos vain ei talo pala. Näissä striimauspalveluissa lempileffat/sarjat saattaa kadota koska tahansa sillä niiden näyttösopimukset ovat määräaikaiset.

• Anonyymi

ja varmaan käy niin että jos 24 kk kuluttua aloittaisi uuden sopimuskauden,
      tulee viaplay taas kylkiäisinä. suorastaan rikollista toimintaa.

• Anonyymi

Elisa Oyj on kyllä törkeä firma. Vaihda operaattoria niin pian kuin mahdollista esimerkiksi Teliaan. En suosittele Elisaa kellekään. Niin paljon huonoa toimintaa. Nurin se vielä menee koko lafka.

• Anonyymi

Mikä vaikeus siinä on sanoa, että ei tarvitse Elisa Viihdettä? Itselle yritetty myydä vaikka kuinka monta kertaa. Sanonut aina, että ei riitä aika tv:n katseluun, eikä oikeastaan edes huvita.

• Anonyymi

Siis katselen TV : tä Elisa digiboxin kautta ja minulla on tietenkin Elisa nettiliittymä. . Minulla on Elisa viihde ja Elisa Viaplay. Jos sanon tuon Viaplay irti, voinko silti katsella teeveetä Elisa digiboxin kautta ???

• Anonyymi

" tietenkin Elisa" operaattori voi olla juuri se halvin, harmi että tuputtavat kaikkea soopaa, dna tekee samaa urakalla, voi katsoa, viaplayta ei tarvii kuin upporikas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1768
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1050
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      936
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      846
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      79
      798
    7. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      796
    8. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      766
    10. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    Aihe