En voi tehdä mitään, vaikka haluaisin. Sinäkään et varmaan aio tehdä mitään? Tiedätkö että olet ihan älyttömän suloinen? Miehelle.
Kauanko me vielä jatketaan tätä?
105
3727
Vastaukset
- Anonyymi
Miks et voi? Mä en tiedä sun tunteista mua kohtaan vielä varmasti, joten en uskalla sua vielä lähestyä, vaikka mieli tekisikin aina kun nään sut.
- Anonyymi
Mä en kehtaa enää, olen tehnyt jotain jo aiemmin.
- Anonyymi
Tietysti voin heti kun uskallan. Miksi luet tällaisia täältä? Ei ihme jos et uskalla. Otat kai ne negatkin itseesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et oo sama nainen tai sit oon missannut jotain pahasti ☹️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti voin heti kun uskallan. Miksi luet tällaisia täältä? Ei ihme jos et uskalla. Otat kai ne negatkin itseesi?
En ota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
asiat tapaa aina välillä muuttua elämän aikana, mitä sitten jos jotain satuit tekemään aiemmin. Nyt on nyt ja eilen oli eilen.
- Anonyymi
Kevättä, kevättä... on, siellä jossain.
- Anonyymi
Lopetetaan tämä pelleily ja mennään yhteen! m>n
- Anonyymi
Se on aika paljoltikin samaa, kun ruuhkametrossa seisoo muna jäykkänä naisen takana. Sille ei vaan voi mitään, kun tuntee hyvän himon syntyvän!
- Anonyymi
Yksin sinä näitä teet eikä yhdessä.
- Anonyymi
Miksi mäkään mitään tekisin,kun sä et kerran voi mitään tehdä. Samahan tää touhu on sitten lopettaa heti kokonaan.
- Anonyymi
Juuri näin!👍
- Anonyymi
Voisi jopa tehdäkin, mutta jos vaikuttaa että olisi hullunkurinen missio liata lortto ym jutuilla niin kyllä se suojamuurit nostaa. Kun ei pidä paikkaansa. 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisi jopa tehdäkin, mutta jos vaikuttaa että olisi hullunkurinen missio liata lortto ym jutuilla niin kyllä se suojamuurit nostaa. Kun ei pidä paikkaansa. 🙄
Miksi edes kaipaat sellaista? Eikö sinulla ole mitään itsekunnioitusta tai arvoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi edes kaipaat sellaista? Eikö sinulla ole mitään itsekunnioitusta tai arvoa?
Miksi sinä otat näitä misogyynisia provoja tosissasi etkö arvosta omaa sukupuoltasi ja samalla itseäsi yhtään? Ryhdistäydy
- Anonyymi
Niin kai sitten. En haluis.
- Anonyymi
Tulepas nyt oikea mies vastaamaan sieltä.
- Anonyymi
Miksei me vaan voida olla yhdessä ja katsoa että tulisiko siitä jotain. Kun kuitenkin minä välitän sinusta ja sinäkin taidat välittää musta. Odotan aina sitä hetkeä kun nähdään varsinkin jos on vähän aikaa kulunut viime näkemästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei me vaan voida olla yhdessä ja katsoa että tulisiko siitä jotain. Kun kuitenkin minä välitän sinusta ja sinäkin taidat välittää musta. Odotan aina sitä hetkeä kun nähdään varsinkin jos on vähän aikaa kulunut viime näkemästä.
En halua mitään niin paljon kuin olla sinun kanssasi. Mutta miten ihmeessä se onnistuu?
- Anonyymi
Salvequick
- Anonyymi
Täällä, erikois- tilanne tietysti.hallikisoja katselin.millon olet paikalla niin tulen sitten ja muutenkin.
- Anonyymi
Helpommin sanottu kuin tehty😔
- Anonyymi
No niinhän se on. Mutta ei voida jatkaa enää näin.
- Anonyymi
Voin soittaa ja esittää asian.tällä tavalla taas...
- Anonyymi
Ois se helppoo, kun voisi sammuttaa tunteet niin, kuin nappia painamalla. Olet oikeassa. Ei voida oikein mitään tehdä, vaikka haluaisikin. Olet kaunis.
- Anonyymi
Haluaisitko sammuttaa tunteet jos voisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko sammuttaa tunteet jos voisit?
En tiedä. Olisihan se helpompaa olla. Vaan oon niin hölmö, että en halua mennä aina helpoimman kautta.
- Anonyymi
Olisipa tavattu alun perin jossain ihan muissa merkeissä... -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisipa tavattu alun perin jossain ihan muissa merkeissä... -sivusta
No, ajattelen niin että joidenkin ihmisten kohtaaminen on vaan tarkoitettu tapahtuvaksi. Kaikella on tarkoituksensa. Nyt sitten mietin miksi me kohdattiin? Susta huokui minuun sellainen lämpö että se upposi kaikkien suojakilpieni läpi. Vieläkin olen hämilläni. Oletko kaikille samanlainen vai olinko minäkin sinulle jotain mitä et odottanut kohtaavasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ajattelen niin että joidenkin ihmisten kohtaaminen on vaan tarkoitettu tapahtuvaksi. Kaikella on tarkoituksensa. Nyt sitten mietin miksi me kohdattiin? Susta huokui minuun sellainen lämpö että se upposi kaikkien suojakilpieni läpi. Vieläkin olen hämilläni. Oletko kaikille samanlainen vai olinko minäkin sinulle jotain mitä et odottanut kohtaavasi?
En ole kaikille samanlainen. Sinä olit ja olet hyvin erityinen, kuten olen sinulle sanonut.
Vastaan kuin hänelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo viesti tuossa aiemmin ei ollut minulta, ehkä arvasitkin. Minulla kesti vähän turhan kauan vastata - tuli silmään kyynel jos toinenkin, ihan vahingossa. Tuli jotenkin niin surullinen olo. Ja piti käydä korjaamassa pyykit pois siinä välissä, että vähän asettuu... :') En tiedä miksi kohdattiin, mikä merkitys tällä on. Mutta minä olen sinua kohtaan sellainen kuin vain sinua kohtaan voin olla: sellainen, joksi sinä minut teet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kaikille samanlainen. Sinä olit ja olet hyvin erityinen, kuten olen sinulle sanonut.
Vastaan kuin hänelle.Et ole juuri hän mutta silti vastaan tähän kuten hänelle vastaisin: ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensisilmäyksellä. Mutta sinulla oli huonot elämäntavat, epäterveelliset.
- Anonyymi
En pidä sinusta💋
- Anonyymi
Voi teitä miesparkoja... Kuinka moni nytkin kuvittelee puhuvansa oikeasti kaipaamansa kanssa tässä ketjussa ja mielikuvitus lentää. :(
- Anonyymi
Moni
- Anonyymi
Jos on halua niin löytyy keinotkin. Varsinkin jos olet jo miehelle ilmaissut tuntojasi eikä mikään ole edennyt niin sitten kannattaa unohtaa jo hänet.
- Anonyymi
Ei tässäkään arvoituksellisessa provossa korosteta mitään muuta kuin sitä, ettei aiota tehdä mitään. Jospa sun pitäisi mennä kerronnassaan jotenkin eteenpäin. Ehdotus vain, taidat olla niitä ns sivistyneenä itseään pitäviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässäkään arvoituksellisessa provossa korosteta mitään muuta kuin sitä, ettei aiota tehdä mitään. Jospa sun pitäisi mennä kerronnassaan jotenkin eteenpäin. Ehdotus vain, taidat olla niitä ns sivistyneenä itseään pitäviä.
Hyvä että ymmärsit sen itsestäänselvyyden sinäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että ymmärsit sen itsestäänselvyyden sinäkin.
Jotenkin ei mene enää tämä vetäytymisliike läpi ja tämäkin on jo moneen kertaan niin nähty- no mutta kyllähän minä fiksuna tajusin jo ennen ku sinä synnyit
- Anonyymi
Tekisin jotain, mutta kokemukset menneeltä ajalta eivät rohkaise. Tahtoisin.
- Anonyymi
Olisin tänäänkin halunnut tehdä yhden jutun mutta ei tullut sopivaa hetkeä 😄
- Anonyymi
Mitä olisit halunnut tehdä?
- Anonyymi
Niin minäkin, mutta senhän jo tiesitkin.
- Anonyymi
No itse olen ajatellut että kevään korvalla sitten kun oikeasti nähdään niin sitte toimitaan jos sitä sähköä taas olisi... 😉 Kelpaako sulle semmoinen ratkaisu? Vähän aikaa voidaan vielä rauhoittua. Ai minäkö oikein älyttömän suloinen 😍? No kiitos niin sinäkin!
En viitsisi ennen sitä kun näemme niin tehdä mitään hätiköityä koska paras se on irl keskustella. Viesti tai puhelu ei oikein toimi niinkuin olemme molemmat huomanneet. Jos sulla on parempia ehdotuksia tai rohkeutta olen avoin kuuntelemaan ehdotuksiasi... - Anonyymi
Minä ehdottaisin tapaamista ihan irl. Ja sitten nähdään mitä välillämme tapahtuu kun olemme kahden. 🤗
- Anonyymi
Kyllä se sopii 🙂 se on hyvä ajatus...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se sopii 🙂 se on hyvä ajatus...
No missäs tavataan? 😁 Laita mulle viestillä paikka ja aika. Tiedät kyllä nro jos oot se oikea. 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No missäs tavataan? 😁 Laita mulle viestillä paikka ja aika. Tiedät kyllä nro jos oot se oikea. 🤭
Nyt tuli niin äkkiä hmm.. uskaltaiskohan 🙂 en ainakaan tänään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
R. kioski on lähellä .mihin aikaan käy kun työt loppuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
R. kioski on lähellä .mihin aikaan käy kun työt loppuu.
Ei kyllä käy kun matkaa liian paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä käy kun matkaa liian paljon
Mikä ois sopivampi paikka? - N
- Anonyymi
Hän ei taida merkitä sinulle mitään, muuten olisit jo tehnyt ? Ei kannata vedättää, se on pahinta mitä toiselle voisi tehdä.
- Anonyymi
Miksi kuvittelet että täällä pystyisi vedättämään ketään?
- Anonyymi
Kenelle miehelle? Tee nyt jumalauta jotain asian eteen. Jomman kumman on pakko tehdä muuten ei tapahdu mitään. Jos olet varattu mies (kunnollinen) ei voi missään olosuhteissa tehdä aloitetta varsinkaan töissä. Nykyäänhän on keinoja hae facebook kaveriksi laita whatup viestiä jne jne puhu jotain mistä toinen tietää ei se voi olla niin saatanan vaikeaa. Säälittää ihmiset jotka makaa tällä palstalla vuosikausia eivätkä TEE MITÄÄN!!
- Anonyymi
Kyllä voit viestiä laittaa😊
- Anonyymi
Kauan jatkuu kun päivä laskee illaksi
- Anonyymi
Huomenna laita mies viestiä whatsappin.. Linjat on vapaat. Odotan🤗
- Anonyymi
Laitan ja tiedän kyllä et oot feikkinä vapaana whatsapissa, itse olen aitona omana itsenä niin kuin tiedät hyvin sen, sitä et näköjään käsitä et ymmärrän paljon enemmän mihin sun tietoisuus yltää .. Anyhow.. Oisko oikeasti mukavampaa lopulta esiintyä omana itsenä ja olla yhteydessä siten eikä jonain muuna kun ei se tie onneen vie eikä pitkälle.. Surullista
- Anonyymi
Mitä on olla feikkinä vapaana whatsappissa 😂
- Anonyymi
Elämän valttikortit oli keran hallussain.....
- Anonyymi
Ei ne ollut silloin kun ajattelit
- Anonyymi
Nyt vain lukittu portti
- Anonyymi
Riippuu kai ihan susta itsestäsi
- Anonyymi
Niin kauan, kun hyvältä tuntuu. Sinä/hän nainen, aivan ihana.
- Anonyymi
Kuvaile ihannoimaasi naista.. Tumma vai vaalee? Pitkä vai lyhyt jne jne.. 🙂🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tumma lyhyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tumma lyhyt.
Miltä sinä sitten näytät mies? 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä sinä sitten näytät mies? 😁
Teidät kyllä jos olet oikea😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Brunetti hiukset vähän vaaleampi väri.sopivan pitkät.nauroit ,miten en tajunnu aamusta reppu oli vielä selässä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tumma lyhyt.
Tavallista lyhyempi, vai sinuun nähden lyhyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallista lyhyempi, vai sinuun nähden lyhyt?
Noin 160 ja jotain päälle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidät kyllä jos olet oikea😊
En voi tietää jos et kerro mitään itsestäsi.. .🤨🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
161,5! Se puoliskasentti varsinkin on tärkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää?
Mitä haluat tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä haluat tietää
Silmien väri?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silmien väri?
Siniset
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ihannoimani nainen on tummahiuksinen, mukavan muodokas ja juuri kainalooni sopiva. Kaikin puolin ihana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ihannoimani nainen on tummahiuksinen, mukavan muodokas ja juuri kainalooni sopiva. Kaikin puolin ihana.
On ollut kainalossa, on sovitettu? Vai mitat vain sopivat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ollut kainalossa, on sovitettu? Vai mitat vain sopivat?
Hän ei ole ollut kainalossani. Halanneet olemme ja siltä tuntumalta, hän olisi kainaloonkin sopiva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole ollut kainalossani. Halanneet olemme ja siltä tuntumalta, hän olisi kainaloonkin sopiva.
Jos noin lähelle olet päässyt, miksi et ole toiminut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaalea,aika pitkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaalea,aika pitkä
Kerro vähän lisää, katsotaan osuiskos…😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauanko halauksesta on - kyselen kun olen brunet ja 162cm ja toivo heräsi, että mietitkö oikeasti minua vielä..
- Anonyymi
Jatkan koska en tiedä minne muuallekaan menisin. Ajattelemisen olen lopettanut jo, ja silti olen. Kovin tekeväinen tai ehtiväinen en ole, onko se sitten suloista.
- Anonyymi
Melko moni ätmi kokee olevansa suloinen, nyt valoja päälle
- Anonyymi
Kiitos Sinulle nainen kun noin kehut, Mutta Sinä olet suloisempi ja söpömpi ja sexympi...Mutta joskus minä jotenkin lähestyin...hetken kestit mutta sitten lopetit "kestit" jos muistat. Siispä Sinä olet se joka tälläkertaa lähestyt tai sitten et... Ties vaikka olet jo paremman hiffannut ennen kuin edes kohdakkain osutaan...pusss...
- Anonyymi
Voitko tarkentaa, mitä tarkoitat tuolla"kestit" lopettamisella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko tarkentaa, mitä tarkoitat tuolla"kestit" lopettamisella?
kestit-keissit, rimmaa vaan tuon hetken kestit( minua) mutta sitten lopetit kestit (keissit juhlat,jamit, yhdessäolo...) päättelykykyä hieman, elikkä hetken aikaa meillä jotain pientä ennenkuin puhalsit pelin poikki,enkä tarkoita (sitä peliä). Tiedäthän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kestit-keissit, rimmaa vaan tuon hetken kestit( minua) mutta sitten lopetit kestit (keissit juhlat,jamit, yhdessäolo...) päättelykykyä hieman, elikkä hetken aikaa meillä jotain pientä ennenkuin puhalsit pelin poikki,enkä tarkoita (sitä peliä). Tiedäthän...
Flirttiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä kaikki palstalla tapahtunutta vai peräti ihan kasvotusten?
- Anonyymi
Jatketaan nyt ainakin niin kauan kuin toivoa on, sitten kun alamme näyttää sulottomilta se voi olla lähellä jo se toivottomuuskin.
- Anonyymi
tissiposki
- Anonyymi
Et siis halua, mitä sitten minusta tahdot🧐
hyvä
- Anonyymi
Meillä on ollut monta mahdollisuutta - olemme olleet useamman kerran ihan kahdestaan. Kuitenkaan et ole lähestynyt minua edes kosketuksella tai suudelmalla. Itse olen kertonut että omat tunteeni ovat lämmenneet sinua kohtaan. Voidaanhan me jatkaa vitsailua ja ystävyyspohjalta, mutta kyllä minä aikuisena naisena toivoisin enemmän. Tämä ei johda lopulta oikein mihinkään. Vaikka tuot iloa niin myös kipua.
- Anonyymi
Pärjään
Toistaiseksi
Herkillä välillä - Anonyymi
Ota puh käteen ja Soita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota puh käteen ja Soita.
Sun vuoro
Oon tehny jo tarpeeks
Ps. Ois kuva textailla
Huom, ei sekstailla - Anonyymi
Ei nykyaikana voi mies tehdä aloitetta.
Vastaus on joko "kuvittelet vain kaiken"
Tai suoraan haasto raastupaan.
- Anonyymi
Ikuisuus on pitkä aika kaivata...
- Anonyymi
Lunta sataa kun aurinko ilmestyy tulee valo
- Anonyymi
Tätätä ei jatketa vaan sitä
- Anonyymi
Loppui
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446