Moi, tekisi mieli kovasti parikymppinen terhakka opiskelijatar iskeä ja lemmenleikit pyörivät mielessä. Ite oon vähän yli kolmekymppinen mies. Oon naimisissa, mutta vaimo on usein poissa kotoa eli tilaisuuksia aukeaa.
Missä kannattaisi pyöriä jotta voisi törmätä näihin suosiollisiin misuihin? Oon kuullu, että Fontana olis antava mesta. Voitteko antaa vinkkejä.
Kiitos & tack!
Saalistus ohjeita tarvitsisin
18
183
Vastaukset
- Anonyymi
Ota ero.
- Anonyymi
Selvä demari.
- Anonyymi
Juoppo persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoppo persu.
Nehän kääntää takkinsa ja menee takaisin sinne mistä tulivat.
Esimerkkejä löytyy myös Vaasastakin ! - Anonyymi
Matias Mäkynen SDP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nehän kääntää takkinsa ja menee takaisin sinne mistä tulivat.
Esimerkkejä löytyy myös Vaasastakin !Perussuomalaiset meni kahtia, eivät tulleet edes itsensä kanssa toimeen, kuinka sitten muiden puolueiden?
- Anonyymi
Seiska lehti , sieltä vois löytyä vinkki mistä .
- Anonyymi
No iske sitten se Fontana.
- Anonyymi
Pohjanmaan sos.dem. piirissä on paneuduttu tähänkin asiaan syvällisesti, sieltä kannattaa poiketa kysymässä.
- Anonyymi
Etkö muuta osaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö muuta osaa?
jos on tilipäivä tai pappan rahaa,seksitreffit
- Anonyymi
Kysyvä tiellä pysyy . Ammattimies osaa antaa hyvät neuvot .
- Anonyymi
Vaalimainoshan heillä jo on, ja nyt tiedämme mitä tulevan pitää jos antaa heille äänensä.
https://images.cdn.yle.fi/image/upload/w_928,h_1200,ar_0.7734375,dpr_2,c_fill/q_auto:eco,f_auto,fl_lossy/v1676566198/39-107387563ee2f1449363
- Anonyymi
Saataa olla monelle kaksikymppiselle parempi vaihtoehto nahkamulkku kuin hieromasauva. Laita lehteen ilmoitus ;"Kotihenketärtä"kaivataan pientä korvausta vastaan. Saatat hämmästyä,kuinka "kotiolot" paranee.Varo kuitenkin ettet sairastu
käytä turvavaljaita,seuralaispelvelujen takia.- Anonyymi
Muista ottaa taksi määrän päähän. Nainen eri taksiin.
- Anonyymi
Kannattaa seurata vaasalaista demari miestä. Se vois ottaa sut opetuslapsekseen ja näyttäs sulle kuinka hommat hoidellaan, kotiin asti.
- Anonyymi
Kysy maddiakselta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185576Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744511756- 2001213
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201199Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111183Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48975- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856