Mitä metsästyksen vastustajat harrastavat?

Anonyymi-ap

Onko metsästyksen vastustajilla muita harrastuksia, kuin metsästyksen vastustaminen?

Mitähän ne mahtaisivat olla?

Entä voiko olla aito metsästyksen vastustaja, jos hyväksyy esimerkiksi hirvien metsästämisen, mutta vastustaa vaikkapa jänisten metsästystä?

19

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä kysymys. Yleensä se on poliittisideologinen kannanotto luonnosta erkaantuneilta anarkisteilta joiden elämä keskittyy vain kaupungin keskustan alueella olemiseen.
      Kun jotain asiaa alkaa pelkäämään paljon alkaa sen vastustaminen. Aito tutustuminen asiaan voisi helpottaa vastustajan oloa.

• Anonyymi

eläimiä ja lintuja voi ihailla ja rakastaa, elävinä. Maallakin.

• Anonyymi

Pössyttely lienee hyvin suosittu harrastus. Samoin Mannerheimintiellä istuminen ja kahliutuminen kaivureihin ja metsäkoneisiin.

• Anonyymi

Harrastan aktivismia paikallisessa anarkistikommuunissa ja toimin SETA:n kerhossa vetäjänä. Olen myös aktiivinen Twitter-journalismi, postaan päivittäin mm. sukupuolen moninaisuuteen liittyvistä kysymyksistä, feminismistä, kriittisestä rotuteoriasta ja välillä myös siitä metsästyksestä.

• Anonyymi

Hyvin näkee, että vihernatsismi todellakin on lähtöisin 1930 luvun saksasta.

• Anonyymi

Kannattaako puukerrostaloja pystyttää vieri viereen koko kylän verran?

• Anonyymi

Ei ainakaan susianaalikolla ole muita harrastuksia. Miten ihmeessä joku jaksaa tänne vuosikausia tuota paskaa kirjoitella? Ei taida olla aivan nuppi kunnossa?

• Anonyymi

Niinpä. Olen kysynyt häneltä usein mitä hän on mielestään saanut aikaan täällä 20 vuotta metsästäjiä vihaamalla ja heitä provoamalla. Vastausta en ole saanut. Vakava mielenterveyden ongelmahan hänellä on, sillä jatkuva vihan tunne myrkyttää lopulta oman kehon ja mielen. Hänellä on joku lapsuuden trauma jota edelleen päälle viisikymppisenä purkaa johonkin kuten täällä metsästäjiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Olen kysynyt häneltä usein mitä hän on mielestään saanut aikaan täällä 20 vuotta metsästäjiä vihaamalla ja heitä provoamalla. Vastausta en ole saanut. Vakava mielenterveyden ongelmahan hänellä on, sillä jatkuva vihan tunne myrkyttää lopulta oman kehon ja mielen. Hänellä on joku lapsuuden trauma jota edelleen päälle viisikymppisenä purkaa johonkin kuten täällä metsästäjiin.

Aate syttyy, kun kersa-aikaan ampuilee haulikolla huteja maassa olevaan savikiekkoon.
        Vaihtoehtoisesti aate on jo valmiina ja tarkoituksella ohi ampuillaan.

• Anonyymi

Suojelen ja suojaan luontoa ja eläimiä. Rauha niille. Ihailen eläviä olentoja, en verisiä raatoja. Linnut muuttaa tänne pesimään luonnonrauhaan.. ilo poikasista, emot poikasten kanssa, suloista katsella. Sitten tappajat lahtaa pieniä linturaukkoja, huvikseen, ei nälkä eikä niissä syötävää edes. Tapetaan eläviä lämpöä sykkiviä eläinystäviä. Ihana katsella sinisorsaemoja suloisten lastensa kanssa. Miten joku haluaa murhata niitä! Suuri osa ihmisiä rakastaa lintuja. Ihailee. Elävinä! Iloa niistä. Sepelkyyhky hyvin kaunis lempeä lintu, hopeanhohtoinen ja herkkä. Elävänä eikä raatoja! Sotkat ja moni vesilintu häviämässä ja jotkut haluaa tappaa loputkin. Nokikana valtavan kaunis lintu. Sulokainen. Lakatkaa murhaaminen!

• Anonyymi

Trollaa vaan susianaalilyytikko sillä omalla nimimerkilläsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollaa vaan susianaalilyytikko sillä omalla nimimerkilläsi.

Mites nämä suojelijat sanoo vieras lajeista metsässä.
        Suojellaanko niitä?
        Mites vieras kasvilajit suojellaanko niitä?
        Järki päähän piiperot.

• Anonyymi

harrastan vaikka mitä ,viulun soitosta lähtien .katselen vaikka kauniita nuoria naisia.mutta metsästys hommat on minun arvo asteikoissa on aina se miinus 4 on ollu ja niin tulee aina olemaan.koita sinäkin että miltä se vaikka viulun soitto maistuis.mene vaan niitä eläimiä ampumaan jos niistä nautinnon saat

• Anonyymi

Kuten edellä näkyy kirjoitustaito ja kielellinen ilmaisutaito puuttuu metsästyksen vastustajilta.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä kaupungeista ikävöijät olette ?

Mistä kaupungista olet?
      Ikävä
      139
      2317
    2. Kohunäyttelijä Aku Hirviniemi täyttää tänään pyöreät 40 vuotta. Onnea kaikesta huolimatta!

Näyttelijä, juontaja Hirviniemi on ollut otsikoissa ja hänen keikkojaan sekä tuotantojaan on peruttu julkisuuteen nousse
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      2235
    3. Tunnut niin oikealta kuin osa minua

Olenko oikeassa? Eihän tässä puutu kuin samat tuntemukset sinulta. Nainen, mitä tämä on? Jotain todella outoa tässä on,
      Ikävä
      92
      1886
    4. Miten sinä juhlistat Suomen itsenäisyyttä 6.12. - Onko millaisia perinteitä?

Itsenäisyyspäivä on näinä aikoina entistä tärkeämpi osa suomalaisuutta ja merkittävä juhlan aihe meistä monelle. Miten s
      Maailman menoa
      342
      1490
    5. Nainen, täällä minä vain sinua ikävöin

Joka päivä riudun ja ajatus sinusta viiltää syvälle, se, miten ihanaa olisi kokea sinut lähelläni. Mieleni askartelee si
      Ikävä
      61
      1313
    6. Vaatii kaupungilta kuusinumeroista summaa

Onko ahneudella ja kieroudella rajaa? Itse tekee väärin, saa oikeutetusti potkut ja on nyt etukäteen suunnitellusti käsi
      Haapavesi
      77
      1211
    7. En mä vaan ymmärrä miten noin kaunis voi olla sinkku

Sähän olet uskomattoman upea nainen kaikinpuolin.
      Ikävä
      59
      1038
    8. Voitko ystävällisesti

Vastata siihen mitä kirjoitin Oletko valmis kasvotusten puhumaan vai kidutatko lopunelämäsi minua
      Ikävä
      93
      1004
    9. Ikävä sinua, voimmeko tavata?

Anteeksi se minun viestini aikoinaan. Perun (jos se on vielä mahdollista) viestini sisällön ja olen pahoillani, jos se l
      Ikävä
      44
      987
    10. Jos joskus pääsen halaamaan sinua

niin voi olla, että en päästä enää ollenkaan irti. Sitten on hankala mm. käydä töissä, mutta eipä voi mitään.
      Ikävä
      58
      899
    Aihe