Mitä metsästyksen vastustajat harrastavat?

Anonyymi-ap

Onko metsästyksen vastustajilla muita harrastuksia, kuin metsästyksen vastustaminen?

Mitähän ne mahtaisivat olla?

Entä voiko olla aito metsästyksen vastustaja, jos hyväksyy esimerkiksi hirvien metsästämisen, mutta vastustaa vaikkapa jänisten metsästystä?

22

895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä kysymys. Yleensä se on poliittisideologinen kannanotto luonnosta erkaantuneilta anarkisteilta joiden elämä keskittyy vain kaupungin keskustan alueella olemiseen.
      Kun jotain asiaa alkaa pelkäämään paljon alkaa sen vastustaminen. Aito tutustuminen asiaan voisi helpottaa vastustajan oloa.

• Anonyymi

eläimiä ja lintuja voi ihailla ja rakastaa, elävinä. Maallakin.

• Anonyymi

Pössyttely lienee hyvin suosittu harrastus. Samoin Mannerheimintiellä istuminen ja kahliutuminen kaivureihin ja metsäkoneisiin.

• Anonyymi

Harrastan aktivismia paikallisessa anarkistikommuunissa ja toimin SETA:n kerhossa vetäjänä. Olen myös aktiivinen Twitter-journalismi, postaan päivittäin mm. sukupuolen moninaisuuteen liittyvistä kysymyksistä, feminismistä, kriittisestä rotuteoriasta ja välillä myös siitä metsästyksestä.

• Anonyymi

Hyvin näkee, että vihernatsismi todellakin on lähtöisin 1930 luvun saksasta.

• Anonyymi

Kannattaako puukerrostaloja pystyttää vieri viereen koko kylän verran?

• Anonyymi

Ei ainakaan susianaalikolla ole muita harrastuksia. Miten ihmeessä joku jaksaa tänne vuosikausia tuota paskaa kirjoitella? Ei taida olla aivan nuppi kunnossa?

• Anonyymi

Niinpä. Olen kysynyt häneltä usein mitä hän on mielestään saanut aikaan täällä 20 vuotta metsästäjiä vihaamalla ja heitä provoamalla. Vastausta en ole saanut. Vakava mielenterveyden ongelmahan hänellä on, sillä jatkuva vihan tunne myrkyttää lopulta oman kehon ja mielen. Hänellä on joku lapsuuden trauma jota edelleen päälle viisikymppisenä purkaa johonkin kuten täällä metsästäjiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä. Olen kysynyt häneltä usein mitä hän on mielestään saanut aikaan täällä 20 vuotta metsästäjiä vihaamalla ja heitä provoamalla. Vastausta en ole saanut. Vakava mielenterveyden ongelmahan hänellä on, sillä jatkuva vihan tunne myrkyttää lopulta oman kehon ja mielen. Hänellä on joku lapsuuden trauma jota edelleen päälle viisikymppisenä purkaa johonkin kuten täällä metsästäjiin.

Aate syttyy, kun kersa-aikaan ampuilee haulikolla huteja maassa olevaan savikiekkoon.
        Vaihtoehtoisesti aate on jo valmiina ja tarkoituksella ohi ampuillaan.

• Anonyymi

Suojelen ja suojaan luontoa ja eläimiä. Rauha niille. Ihailen eläviä olentoja, en verisiä raatoja. Linnut muuttaa tänne pesimään luonnonrauhaan.. ilo poikasista, emot poikasten kanssa, suloista katsella. Sitten tappajat lahtaa pieniä linturaukkoja, huvikseen, ei nälkä eikä niissä syötävää edes. Tapetaan eläviä lämpöä sykkiviä eläinystäviä. Ihana katsella sinisorsaemoja suloisten lastensa kanssa. Miten joku haluaa murhata niitä! Suuri osa ihmisiä rakastaa lintuja. Ihailee. Elävinä! Iloa niistä. Sepelkyyhky hyvin kaunis lempeä lintu, hopeanhohtoinen ja herkkä. Elävänä eikä raatoja! Sotkat ja moni vesilintu häviämässä ja jotkut haluaa tappaa loputkin. Nokikana valtavan kaunis lintu. Sulokainen. Lakatkaa murhaaminen!

• Anonyymi

Trollaa vaan susianaalilyytikko sillä omalla nimimerkilläsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollaa vaan susianaalilyytikko sillä omalla nimimerkilläsi.

Mites nämä suojelijat sanoo vieras lajeista metsässä.
        Suojellaanko niitä?
        Mites vieras kasvilajit suojellaanko niitä?
        Järki päähän piiperot.

• Anonyymi

Kyllä loppukesän herkkua on heinäsorsaa ja kanttarelleja kermakastikkeella?

• Anonyymi

Mutta kyllä sorsa on upea ruoka vaikka keltasienikastikkeella ja vaikka pariisinperunoilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kyllä sorsa on upea ruoka vaikka keltasienikastikkeella ja vaikka pariisinperunoilla?

Itse suosin valkosipuliperunoita, mutta tuohan on toki makuasia.

• Anonyymi

harrastan vaikka mitä ,viulun soitosta lähtien .katselen vaikka kauniita nuoria naisia.mutta metsästys hommat on minun arvo asteikoissa on aina se miinus 4 on ollu ja niin tulee aina olemaan.koita sinäkin että miltä se vaikka viulun soitto maistuis.mene vaan niitä eläimiä ampumaan jos niistä nautinnon saat

• Anonyymi

Kuten edellä näkyy kirjoitustaito ja kielellinen ilmaisutaito puuttuu metsästyksen vastustajilta.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe