Heidän mukaansa äänestäjien tulee saada asiallista tietoa vaaleista ja ehdokkaista.
Ihmetyttää kovasti, etteivätkö nykyiset "totuus"mediat sitten julkaise totuudenmukaisesti ja asiallisesti vaan pelkkiä aatteitaan. Kuten aina, HS on ongelma. Sen levittämä suvaksimi, sosialismi, mamutus ja ympäristöaktivismi ei tunnu purevan vaan sitä halutaan levittää ihan ilmaiseski kaikkille. Onko Sanoma Oy osakkeen omistajat samaa mieltä, että HS jaellaan ilmaiseksi ja ovatko ne kysyneet, että minkä vuoksi. Itse kyllä tiedän. Suomessa aloitetaan natsi ja fasisti jahti kuten usein ennen vaaleja.
HS lupaa lehden ilmaiseksi kaikille, ilmeisesti ainoastaan nettiversion, ennen vaaleja. Miksi?
4
79
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se sulle kuuluu ? Hoida omat asiasi, niin minäkin teen
- Anonyymi
Mulle kuuluu ja kaikki kuuluukin, kun näen, kuulen ja ajattelen. Ainoastaab HS umpityhmälle lukijalle mikään muu kuin HS ei kuulu, ei näy saati vaatisi ajettelua.
- Anonyymi
HS todella haluaa taata demokratian toteutumisen vaaleissa. Näin ne vakuuttavat. Miksi heillä on epäilys, ettei se toteutuis ilman HS ilmaisjakelua? Ei kai sellasita epäilystä voi syntyä muuten kuin, että itsellä ei ole puhtaat jauhot pussissa. Putinkin haluaa toteuutaa ja taata "demokratiansa", kun muista ei siihen hänen miestä ole. Ei olisi kyllä uskonut, että HS on se media, jonka usko suomalaiseen tiedonvälityksen sitoutumattomuuteen on heikointa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306332Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144764Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413314IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601770Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111598- 721418
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 841244