Miten voimme vaikuttaa viihtyvyyteen

Anonyymi-ap

Olen mökkiläinen ja lomalla viikon verran täällä. Kävin kaupassa ruokaostoksilla päivällä ja kiinnitin huomiota asiakkaiden hygieniaan. Kaupan hyllyjen välissä haisi todella voimakkaasti PASKA kun eräs mies oli siellä.....! Ajattelin ensin että hän pieraisi mutta kassa jonossa hän haisi taas! Kannattaisi varmaan käydä kotona tarpeillaan eikä laskea housuun! Muuten Konnevesi on loma paikkana mukava mutta
asukkaat ovat hieman omaperäisiä! Mutta loma kuntamme viihtyvyyteen voimme vaikuttaa vaikka käymällä suihkussa ja käyttäytymällä fiksusti.

18

2515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi,että ihminen voi olla lapsellinen. Käännppä tennarisi tulosuuntaan.Paskanhajussa se sinunkin leipäsi kasvaa.

• Anonyymi

Oletko varma, ettei haju tullut sinusta? Kerron oman kokemuksen vuosikymmenten takaa:

Kävin Tukholman-risteilyllä ja pitkän valinnan jälkeen päädyin ostamaan yhden Chanelin tuoksuista, iso pullo olikin.

Tulin sitten kotiin ja suihkautin hieman rientoihin lähtiessä. Koko illan ihmettelin karmeaa hajua ympärilläni. Vasta kotona tajusin, että haisuli olin minä Chanelissani. Vein pullon roskakatokseen hyllylle jonkun poimittavaksi.

• Anonyymi

Ei silloin ollut roskakatoksia. Ei jatkoon

• Anonyymi

Minä olin kaupassa ilmeisesti sinun kanssa yhtä aikaa ja haistoin saman hajun.... Valitettavasti meitä asukkaita on täällä moneen junaan... Hygieniasta huolehtiminen on tärkeää mutta se näköjään koske kaikkia meitä.... Voihan olla että tältä mieheltä pääsi "vahinko".....!

• Anonyymi

Aloitus on selvä trollaus. Minä olen käynyt monen paikkakunnan kaupoissa ja niissä sillointällöin on huonolla hygienialla tai elämänhallinnalla olevia asiakkaita. Heilläkin on oikeus käyttää palveluita. En kuitenkaan käy haukkumaan kaikkia niiden paikkakuntien asukkaita ja koko kylää. Parempi kun ette muut ruoki enää tätä aloituksen trollia.

• Anonyymi

Näin on. Aika korni aloitus. Kertoo eniten aloittajasta, eikä kovin mairittelevia asioita.

• Anonyymi

Aloittaja on oikeassa, me konnevetiset olemme välinpitämättömiä metsäläisiä juuri
      em. kaltaisissa sosiaalisissa kohtaamisissa koska kotioloissa olemme tottuneet omaan heikkoon hygieniaamme ja pyllyhikeemme ihan normaalina tilana.

• Anonyymi

Taidat kertoa itsestäsi,älä sotke siihen muita.

• Anonyymi

Juurikin näin. Kaupassa on hupaisaa päästää suhnaleija hiihtämään ja siirtyä takavasemmalle muina henkilöinä seuraamaan tilannetta.

• Anonyymi

Haisija oli varmaan myös muualta tullut lomailija.

• Anonyymi

Kyllä mökkiläiset tunnistaa ryysyisestä pukeutumisesta ja huonoista käytöstavoista.Maalaisilla on tyylitajua pukeutua ja hiukset hyvin.

• Anonyymi

Aivan oikein,kun näytellään hienoa maalaisille.laitetaan venälaiatä hajuvettä reilusti,ia,,että ollaan hienoja ja sivystyneitä.

• Anonyymi

Kaupassa kiva päästää äänetön Sysmäläinen salamurhaajapieru ja antaa muidenkin nauttia.

• Anonyymi

Näin lauantaiaamuna ja ennekaikkea huomenna voi nähdä useita väsyneitä miehiä kaupassa. Ilmeisesti ovat koko yön peseet ikkunoita kun aamullakin vielä haisevat lasinpesuaineelle?

• Anonyymi

Se on rankkaa duunia kun painaa koko yön.

• Anonyymi

Muuttamalla pois Konnevedeltä. Helpoin keino. Viihtyy itse ja muut.

• Anonyymi

Näin on.Olet oikeassa.

• Anonyymi

Näin olen tehnyt ja suosittelen muillekin.....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      43
      1805
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      239
      1333
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      207
      1238
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1137
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1086
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    Aihe