Miten voimme vaikuttaa viihtyvyyteen

Anonyymi-ap

Olen mökkiläinen ja lomalla viikon verran täällä. Kävin kaupassa ruokaostoksilla päivällä ja kiinnitin huomiota asiakkaiden hygieniaan. Kaupan hyllyjen välissä haisi todella voimakkaasti PASKA kun eräs mies oli siellä.....! Ajattelin ensin että hän pieraisi mutta kassa jonossa hän haisi taas! Kannattaisi varmaan käydä kotona tarpeillaan eikä laskea housuun! Muuten Konnevesi on loma paikkana mukava mutta
asukkaat ovat hieman omaperäisiä! Mutta loma kuntamme viihtyvyyteen voimme vaikuttaa vaikka käymällä suihkussa ja käyttäytymällä fiksusti.

18

2222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi,että ihminen voi olla lapsellinen. Käännppä tennarisi tulosuuntaan.Paskanhajussa se sinunkin leipäsi kasvaa.

    • Anonyymi

      Oletko varma, ettei haju tullut sinusta? Kerron oman kokemuksen vuosikymmenten takaa:

      Kävin Tukholman-risteilyllä ja pitkän valinnan jälkeen päädyin ostamaan yhden Chanelin tuoksuista, iso pullo olikin.

      Tulin sitten kotiin ja suihkautin hieman rientoihin lähtiessä. Koko illan ihmettelin karmeaa hajua ympärilläni. Vasta kotona tajusin, että haisuli olin minä Chanelissani. Vein pullon roskakatokseen hyllylle jonkun poimittavaksi.

      • Anonyymi

        Ei silloin ollut roskakatoksia. Ei jatkoon


    • Anonyymi

      Minä olin kaupassa ilmeisesti sinun kanssa yhtä aikaa ja haistoin saman hajun.... Valitettavasti meitä asukkaita on täällä moneen junaan... Hygieniasta huolehtiminen on tärkeää mutta se näköjään koske kaikkia meitä.... Voihan olla että tältä mieheltä pääsi "vahinko".....!

    • Anonyymi

      Aloitus on selvä trollaus. Minä olen käynyt monen paikkakunnan kaupoissa ja niissä sillointällöin on huonolla hygienialla tai elämänhallinnalla olevia asiakkaita. Heilläkin on oikeus käyttää palveluita. En kuitenkaan käy haukkumaan kaikkia niiden paikkakuntien asukkaita ja koko kylää. Parempi kun ette muut ruoki enää tätä aloituksen trollia.

      • Anonyymi

        Näin on. Aika korni aloitus. Kertoo eniten aloittajasta, eikä kovin mairittelevia asioita.


    • Anonyymi

      Aloittaja on oikeassa, me konnevetiset olemme välinpitämättömiä metsäläisiä juuri
      em. kaltaisissa sosiaalisissa kohtaamisissa koska kotioloissa olemme tottuneet omaan heikkoon hygieniaamme ja pyllyhikeemme ihan normaalina tilana.

      • Anonyymi

        Taidat kertoa itsestäsi,älä sotke siihen muita.


    • Anonyymi

      Juurikin näin. Kaupassa on hupaisaa päästää suhnaleija hiihtämään ja siirtyä takavasemmalle muina henkilöinä seuraamaan tilannetta.

    • Anonyymi

      Haisija oli varmaan myös muualta tullut lomailija.

    • Anonyymi

      Aivan oikein,kun näytellään hienoa maalaisille.laitetaan venälaiatä hajuvettä reilusti,ia,,että ollaan hienoja ja sivystyneitä.

    • Anonyymi

      Kaupassa kiva päästää äänetön Sysmäläinen salamurhaajapieru ja antaa muidenkin nauttia.

    • Anonyymi

      Näin lauantaiaamuna ja ennekaikkea huomenna voi nähdä useita väsyneitä miehiä kaupassa. Ilmeisesti ovat koko yön peseet ikkunoita kun aamullakin vielä haisevat lasinpesuaineelle?

      • Anonyymi

        Se on rankkaa duunia kun painaa koko yön.


    • Anonyymi

      Muuttamalla pois Konnevedeltä. Helpoin keino. Viihtyy itse ja muut.

      • Anonyymi

        Näin on.Olet oikeassa.


      • Anonyymi

        Näin olen tehnyt ja suosittelen muillekin.....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe