Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Helen sähkö sopimuksen.

Anonyymi-ap

Hei, olen ollut pitkään Helen sähkö asiakas.
Olen tehnyt sopimuksen määräaikainen 18.8. 2022.
Kaksi vuotta mulla oli sopimusehdot perus maksu 3€ ja Wh 4,45. Nyt tuli lasku Wh hinta 18.€ . Yritin soittaa asiakaspalveluun ja jonottin 40 minuutin ei vastannut puhelimeen menen sähköposti ei käytössä.
Olen maksanut lasku. Mutta en tiedä mitä pitäisi tehdä. Onko kenelläkään on kokemusta tämmönen asiasta?

16

1405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olipa sekava aloitus. No, on sitä muiltakin helenin käyttäjiltä kuultu monenlaisia ongelmia.

    • Anonyymi

      Pitää soittaa heti aamusta kun aukeaa uudestaan asiakaspalveluun.

    • Anonyymi

      Muista kanssa soittaa !!!

    • Anonyymi

      Määräaikainen sopimus päättyy 31.3.2023, siirryn pörssisähköön. Sopimusta ei tunnu saavan nähtäväksi millään lailla. Puhelimessa pitää roikkua kun jonottaa asiakaspalveluun, takaisinsoittoa ei voi aktivoida koska työelämässä on hankala olla tavoitettavissa kun Helenin asiakaspalvelijalla on aikaa. Viestipalvelu on suljettu. Kun saa yhteyden asikaspalveluun niin siellä ei kyllä osata vastata mihinkään, ainoastaan tietävät samat asiat mitä kotisivuilla on. En suosittele Heliniä kenellekään.

      • Anonyymi

        Yritä nyt miehistyy,


      • Anonyymi

        Totta se, että asiakaspalvelussa eivät osaa vastata. Rautalangasta täytyy vääntää, että edes ymmärtävät, mistä on kysymys.

        Helen on luvannut palauttaa liikaa veloittamansa, mutta nyt on kulunut 8 kk siitä, kun lupasivat, mutta rahoja ei ole palautettu.

        Kuinkahan monelta asiakkaaltaan Helen ’ryöstää’ rahaa?


    • Anonyymi

      "En suosittele Heliniä kenellekään."
      Mitähän muutakaan et tee ?

    • Anonyymi

      Tuo aloitus on erittäin sekava ei siitä saa juuri mitään selvää.

      Laskun maksamisesta sen verran, että maksamalla laskun hyväksyt että lasku on oikein. Jos on erimielisyyksiä laskun suhteen, jätä maksamatta ja tee reklamaatio.

      • Anonyymi

        Kun laskut jättää maksamatta, pääsee seuraavaksi itkemään "miksei minulle vuokrattu asuntoa, vaikka menetin luottotiedot ilman omaa syytäni".


    • Anonyymi

      Niin kuin Mika Lintilä varoitti, asiakkaat äänestää jaloillaan tällaisesta toiminnasta. Näin itse tein. Heillä oli hyvät sivut kulutuksen seurannalle netissä, mut muuten oli aika tylyä toimintaa, hinta huomioiden. Olin yli 10- vuotta heidän asiakkaana.

      Asiakkuus netissä päättyi saman tien, kun sopimus raukesi (ei päässyt enää näkemään vanhoja tietoja netistä omilla tunnuksilla). Paljon pitää tilanteiden muuttua paremmaksi, että paluuta Heleniin miettisin tulevaisuudessa? Paha jälkimaku jäi heidän toiminnasta.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedot löytyvät siitä asti kun tuo systeemi on perustettu. Itselläkin on helenillä tiedot pidemmältä ajalta olikohan noin kymmeneltä vuodelta.

        Näyttäisi pääsevän ainakin 2018 (tähän mennessä kokeillut)
        Sekä palkisto että talulukko näytti katoavan, mutta klikkaamalla käyrää tulivatkin näkyviin.

        Voi mennä kauemmaksikin, hieman jäykkä käyttöliittymä :)
        Ei voi esim. muuttaa alku ja loppupäiväystä ilman että lähtee heti hakemaan toista muutettaessa ja joutuu odottamaan että pääsee muuttamaan toista päätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttäisi pääsevän ainakin 2018 (tähän mennessä kokeillut)
        Sekä palkisto että talulukko näytti katoavan, mutta klikkaamalla käyrää tulivatkin näkyviin.

        Voi mennä kauemmaksikin, hieman jäykkä käyttöliittymä :)
        Ei voi esim. muuttaa alku ja loppupäiväystä ilman että lähtee heti hakemaan toista muutettaessa ja joutuu odottamaan että pääsee muuttamaan toista päätä.

        Meni lopulta jumiin, piti päivittää sivu että alkoi taas toimia.
        Pääsin ainakin vuoden 2017 toukokuulle :D


    • Anonyymi

      "En suosittele Heliniä kenellekään." en minäkään

    • Anonyymi

      Kyllä sieltä on ilmoitus tullut että määräaikaisuutesi on päättynyt ja nostamme hintaa roimasti :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe