Hihna poikki

Anonyymi-ap

Traktorista meni remmi poikki ja jäähdytys neste pääsi kiehumaan. Laitanko vaan uuden hihnan ja matka jatkuu vai pitääkö vaihtaa kansipahvi? Onko traktorit työkoneina herkkiä tolle.

8

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uus remmi ja mesnoksi... jos meinaa kiehua niin korkki raolleen ja menoksi vaan.

    • Kannattaa kyllä tutkia traktori huolella ettei tuu lisää vikoja jotka voi tulla kalliiksi. Jos oot tekniikkapuolella yhtä tietämätön kuin minä niin pyydä joku muu katsomaan. Mutta kato ny ainakin että jäähdytinnestettä on riittävästi ja ettei moottoriöljyissä ole vettä.

    • Anonyymi

      Valameeetti useinkin vuotaa keittämisen jälkeen suuttimien alla olevista kupariprikoista märät pihalle .

    • Anonyymi

      Olisin kiinnostunut näkemään, miten jatkossa käy, mitä jouduit tekemään asialle, vai jouduitko mitään jne?
      Itse jätin kerrattain traktorin pihalle käymään ja siitä katkesi tuulettajan hihna, lämmöt nousi ja kannentiiviste meni uusiksi. Se vuoti ulospäin, ei öljytilaan.

      • Anonyymi

        No ainakin hihna menee uusiksi. Nestettä oli sen verran jäljellä että kenno juuri peittyi, mutta ei pystynyt näkemään tekikö kuplia. Laitan nestettä lisää uuden hihnan ja käytän lisää ja seuraan tilannetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin hihna menee uusiksi. Nestettä oli sen verran jäljellä että kenno juuri peittyi, mutta ei pystynyt näkemään tekikö kuplia. Laitan nestettä lisää uuden hihnan ja käytän lisää ja seuraan tilannetta.

        Hihna uusittu ja käynnistyi normaalisti. Syyläriin ei tee painetta eikä näy vuotoja ulospäin. Ainakaan vielä ei merkkejä että vuotaisi öljyn joukkoon. Seuraan tilannetta. Mistä muuten tunnistaa jos vuotaa öljyn joukkoon? Neste vähenee joo mutta värjääkö se öljyn vaaleaksi?


    • Anonyymi

      Kyllä sen veten siellä tietää, öljymäärä kun lisääntyy ja vesi vähenee. Kannentiiviste on voinu mennä, sen päälle kiehuminen yleensä käy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5288
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1608
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1277
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1226
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      6
      1209
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe