Olisin kysynyt asiasta työterveyslääkäriltä, mutta hän on vanha kiukkuinen nainen ja sivuutti aiheen heti kun yritin keskustella.
Tilanne on siis se että orgasmi tulee normaalisti, mutta spermaa ei juurikaan tule. Korkeintaan pari tippaa.
PSA testi ihan ok ja pieni lukema.
Kuinkas muilla 60 v täyttäneille on sperman tuotannon kanssa?
Spermaa ei tule
12
394
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on selvä syy siihen. 68v ikäisenä, suolistosyöpäni leikkauksen valmisteluvauíheessa syöpäaluetta säteilytettiin 5 kertaa. Sijainti oli sellainen, että eturauhaseni sai siitä osansa.
Tuon jälkeen eturauhasen kyky tuottaa siittiöille evästä heikkeni huomattavasti joten ejakulation yhteydessä tulee melkeinpä vain kivesten kirkasta siittiönestettä eikä sitäkään sprööttäämällä.
Joskus mukana on hieman "oikean" näköistä mutta suuri osa sekä kirkkaasta, notkeasta liemestä, että evästavarasta, jää putkeen.
Tuntemukset ovat riivatun vahvoja vielä 11 vuotta leikkauksen jälkeenkin.
En tiedä sinun vaikutusmekanismia mutta edellä kuvasin omani synnyn.- Anonyymi
Ei mitään vastaavaa. Olen perusterve.
- Anonyymi
Niinhän sitä sanotaan että vanhoilta tulee vain höyryä tai tussahtaa pölyä.
Ei kai ole tarkoituskaan että 60 vuotias vielä lisääntyisi.- Anonyymi
Älä hupaja tai ainakaan yleistä!
Ennen 68v ikäisenä tehtyä peräsuolen syöpäleikkausta olin täydessä "sprööt" kunnossa.
Syöpä sattui sijaitsemaan paikassa jossa sen 5:n päivän aikana saama ennakkohoitona annettu säteily ulottui osittain myös eturauhaseni alueelle.
Tämän johdosta eturauhasen tuottama siittiöiden "eväs" loppui melkein kokonaan mutta kivekset jatkoivat uurastustaan ja jatkavat vieläkin nyt 11 vuotta myöhemmin.
Aikaisemman "möhnän" asemesta erittyy kirkasta, juoksevaa siittiönestettä.
Tuntemukset ovat voimakkaampia kuin "sprööttiaikaan" ja osa siittiöistä tulee ulos lievällä "lypsämisellä" koska muuten ne valuisivat omia aikojaan.
Minulla ei ole mitään syytä epäillä, etteikö eturauhanen olisi ilman säteilyä toiminnassa koska kiveksetkin ovat.
Se on sanottava, että kohtuullinenkin alkoholin nauttiminen halvaannuttaa erektion.
74v ikäinen vaimoni ei pidä sitä välttämättä aina kielteisenäkään.
Ps. Käyn vuoden - kahden välein labrakokeissa. Mielenkiinnon kohteina eturauhasen PSA ja testotuotanto. Eturauhanen on kunnossa ja herättää öisin hiekkalaatikolle ehkä yhden kerran viikossa. Hajasäteilyn myöhäisvaikutustako?
Raitis, kuntoileva elämä on toistaiseksi ylläpitänyt testotuotantoa tasolla joka kestää vertailun keski-ikäisiin ja nuorempiinkin.
Minimissään S-Testoni on ollut 22. Usein myös korkeampi.
Kerran, kuukauden kestäneen, aamuisin alkaneen, päivittäisen ryyppyputken jälkeen S-Testo oli kerran 4!!!
Pani miettimään ja valitsemaan asioiden keskinäistä tärkeysjärjestystä!
Yleiset viitealueet ovat 8/10 - 28/30.
Vapaa testoni on reilusti yleisen viitealueen ylemällä puoliskolla.
Siis, testotuotanto ja eturauhasen möhnä ovat eri asioita mutta siittiöt tarvitsevat sitä möhnää evääksi matkalleen kohti päämääräänsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä hupaja tai ainakaan yleistä!
Ennen 68v ikäisenä tehtyä peräsuolen syöpäleikkausta olin täydessä "sprööt" kunnossa.
Syöpä sattui sijaitsemaan paikassa jossa sen 5:n päivän aikana saama ennakkohoitona annettu säteily ulottui osittain myös eturauhaseni alueelle.
Tämän johdosta eturauhasen tuottama siittiöiden "eväs" loppui melkein kokonaan mutta kivekset jatkoivat uurastustaan ja jatkavat vieläkin nyt 11 vuotta myöhemmin.
Aikaisemman "möhnän" asemesta erittyy kirkasta, juoksevaa siittiönestettä.
Tuntemukset ovat voimakkaampia kuin "sprööttiaikaan" ja osa siittiöistä tulee ulos lievällä "lypsämisellä" koska muuten ne valuisivat omia aikojaan.
Minulla ei ole mitään syytä epäillä, etteikö eturauhanen olisi ilman säteilyä toiminnassa koska kiveksetkin ovat.
Se on sanottava, että kohtuullinenkin alkoholin nauttiminen halvaannuttaa erektion.
74v ikäinen vaimoni ei pidä sitä välttämättä aina kielteisenäkään.
Ps. Käyn vuoden - kahden välein labrakokeissa. Mielenkiinnon kohteina eturauhasen PSA ja testotuotanto. Eturauhanen on kunnossa ja herättää öisin hiekkalaatikolle ehkä yhden kerran viikossa. Hajasäteilyn myöhäisvaikutustako?
Raitis, kuntoileva elämä on toistaiseksi ylläpitänyt testotuotantoa tasolla joka kestää vertailun keski-ikäisiin ja nuorempiinkin.
Minimissään S-Testoni on ollut 22. Usein myös korkeampi.
Kerran, kuukauden kestäneen, aamuisin alkaneen, päivittäisen ryyppyputken jälkeen S-Testo oli kerran 4!!!
Pani miettimään ja valitsemaan asioiden keskinäistä tärkeysjärjestystä!
Yleiset viitealueet ovat 8/10 - 28/30.
Vapaa testoni on reilusti yleisen viitealueen ylemällä puoliskolla.
Siis, testotuotanto ja eturauhasen möhnä ovat eri asioita mutta siittiöt tarvitsevat sitä möhnää evääksi matkalleen kohti päämääräänsä.Mitäs ajattelit sillä möhnällä tehdä? Taitaa olla siittiöiden tuotantokin loppunut jo aikoja sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs ajattelit sillä möhnällä tehdä? Taitaa olla siittiöiden tuotantokin loppunut jo aikoja sitten.
Luehan yllä olevan hengentuotteeni viimeinen osa!
Lukihäiriö? Taisin mainita, ettei möhnää juurikaan tule mutta kirkasta siittiönestettä kylläkin. Ilman eturauhasen möhnäevästä siittiöt luultavasti kuolisivat hyvin nopeasti.
1943 syntyneen ukon on edesvastuutonta edes ajatella suvun jatkamista.
Omat lapsenlapseni lähestyvät sitä ikää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luehan yllä olevan hengentuotteeni viimeinen osa!
Lukihäiriö? Taisin mainita, ettei möhnää juurikaan tule mutta kirkasta siittiönestettä kylläkin. Ilman eturauhasen möhnäevästä siittiöt luultavasti kuolisivat hyvin nopeasti.
1943 syntyneen ukon on edesvastuutonta edes ajatella suvun jatkamista.
Omat lapsenlapseni lähestyvät sitä ikää.Tuo sinun kirjoituksesi seilaa vähän asioiden pielestä ja sinne päin, joten vaikea ymmärtää mitä taas halusitkaan kertoa.
Lukea osaan jos teksti on oikein jäsennelty. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sinun kirjoituksesi seilaa vähän asioiden pielestä ja sinne päin, joten vaikea ymmärtää mitä taas halusitkaan kertoa.
Lukea osaan jos teksti on oikein jäsennelty.Seilailu tapahtuu asian ytimessä. Rautalankaa: Sperma muodostuu kivesten tuottamasta siittiönesteestä ja eturauhasen erittämästä, paksummasta nesteestä joka on siittiöiden matkaevästä.
Mitä ajattelin möhnällä tehdä? Minähän juuri kuvasin miksi sitä möhnää= eturauhasen eritettä ei tule.
Siittiöiden tuotanto loppunut? Rautalankaa: Kirkasta siittiönestettä tulee!
En osaa selvemmin sanoa.
Jospa perehtyisit asioihin koska täällä elät omassa kuvitemaailmassasi!
En tiedä, eikä kiinnostakaan miten virkeitä siittiöni ovat. Minulle riittää kun ne muutaman kerran viikossa ilmaisevat halunsa tehdä tilaa uusille kavereilleen. Vai onko tämäkin ilmaisu liian vaikeaselkoinen?
Selvennys. Vanha vaimoni kiinnostuu asiasta parina päivänä viikossa.
Muina päivinä hoidan asian itse tarpeeni mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seilailu tapahtuu asian ytimessä. Rautalankaa: Sperma muodostuu kivesten tuottamasta siittiönesteestä ja eturauhasen erittämästä, paksummasta nesteestä joka on siittiöiden matkaevästä.
Mitä ajattelin möhnällä tehdä? Minähän juuri kuvasin miksi sitä möhnää= eturauhasen eritettä ei tule.
En osaa selvemmin sanoa.
En tiedä, eikä kiinnostakaan miten virkeitä siittiöni ovat. Minulle riittää kun ne muutaman kerran viikossa ilmaisevat halunsa tehdä tilaa uusille kavereilleen. Vai onko tämäkin ilmaisu liian vaikeaselkoinen?
Muina päivinä hoidan asian itse tarpeeni mukaan.Päivän Paras !
:D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seilailu tapahtuu asian ytimessä. Rautalankaa: Sperma muodostuu kivesten tuottamasta siittiönesteestä ja eturauhasen erittämästä, paksummasta nesteestä joka on siittiöiden matkaevästä.
En osaa selvemmin sanoa.
Muina päivinä hoidan asian itse tarpeeni mukaan.Kivekset ei tuota siittiönestettä. Siemennestettä kyllä tuotetaan eturauhasessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kivekset ei tuota siittiönestettä. Siemennestettä kyllä tuotetaan eturauhasessa.
Kivesten tehtävänä on tuottaa SIITTIÖITÄ ja testosteronia!
- Anonyymi
Eturauhasen hermoitus ei toimi kunnolla. Se ei sulje yhteyttä virtsarakkoon, joten siemenneste menee sinne. Ja tulee sitten huomaamattomasti virtsan mukana ulos.
Hoitona toimii Rinexin tai amfetamiini. Jälkimmäinen vaatii lisäksi sildenafiilia tai tadanafiilia, koska heikentää erektiota.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107171Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151327- 1121267
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541126Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411061Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009