Finlandiahiihto 2023

Anonyymi-ap

Lenkki on tänä vuonna hieman pidempi, 62km. Kuulemma baanat hyvässä kunnossa. Sääkin näyttäisi suosivan tulevana viikonloppuna ja viimepäivien lumisateet hyväksi varmasti. Aloin tässä miettimään, että taidan lähteä mukaan vapaalle hiihtämään. Kuinka rankka tuo 62km on, jos pohjia on hyvin vähän tältä talvelta? Onko maasto mäkinen? Ei ole kestävyysurheilutaustaa.

8

957

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei suomen mitkään massahiihdot ole enää profiileiltaan pahoja. Turvallisuus ja mahdollisimman monen miellyttäminen on nykyään tärkeämpää. Alkunousussa on ruuhkaa ja loppulasku stadikalle on joskus hullun nopea. Välillä on finlandia hiihdossa kuluneita ja kapeita kohtia, mut järjen käytöllä ja hitaasti aloittamalla pärjää.

Jos lähtee hyvin takaa niin pahin oikeestaan on varoa laskuissa kaatuvia hiihtäjiä etenkin alkupuolella matkaa.

62 ei ole piknik mut taukopaikkoja on vähintäänkin riittävästi..

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍑 ­N­­­y­­­m­­­f­o­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17751279S

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ehdottomasti kannattaa osallistua, hieno kokemus. Myös tuo uusi takalenkki on kivaa seutua, vanhaa taisteluharjoitusmaastoa urheilukoulun ajoilta.

• Anonyymi

Itsellä on niin vaatimattomat keskivauhdit, että täytyy suosiolla unohtaa tämmöiset hiihtotapahtumat vaikka kiinnostusta olisikin. Yksinkertaisesti menisi +6h tai jopa 7h tuohonkin reissuun ja kroppa ei kestäisi noin pitkää yhtäjaksoista rasitusta eli tulisi äärimmäisen pahoja kramppeja yms..

• Anonyymi

Eikös siinä tuo noin 7 h ole ihan kiva aika, muistelisin että Katuma - Salppari sai käyttää 12 h ja moni käyttikin. Laturetkellä ei kilpahiihdetä, ei edes yritetä.

• Anonyymi

tuli oltua mukana. Täytyy kyllä sanoa, että yllättävänkin rankka reissu. Lenkillä oli pituutta 58km ja loistavassa kunnossa ja aurinkoa päivään riitti. Lenkki oli kuitenkin varsin mäkinen, paljon mäkisempi missä ite oon pohjille hiihtänyr noin 1000km. Mäkisyys, jäätävän kylmä tuuli vei kyllä voimia ja sitten sekin, että ei alusta lähtien pystynyt / älynnyt hiihtää vain omaa vauhtia. Vaikka kuinka monta kertaa oon hiihtänyt 50km harjoituslenkkejä, mutta kyllä hyvin rankka oli finlandia. Paljon rankempi mitä esim. Pirkan hiihdon 90km, jossa loppuosaa lukuunottamatta hyvin paljon vain tasaista.

• Anonyymi

Tänään oli tilaa mössöladulla, mutta tihuutteli alijäähtynyttä. Vaikeeta tänäänkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänään oli tilaa mössöladulla, mutta tihuutteli alijäähtynyttä. Vaikeeta tänäänkin.

Nyt oli lentokeli Mössilästä lentokentälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      174
      6340
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1754
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1538
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      34
      905
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      874
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      819
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      775
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      769
    Aihe