Finlandiahiihto 2023

Anonyymi-ap

Lenkki on tänä vuonna hieman pidempi, 62km. Kuulemma baanat hyvässä kunnossa. Sääkin näyttäisi suosivan tulevana viikonloppuna ja viimepäivien lumisateet hyväksi varmasti. Aloin tässä miettimään, että taidan lähteä mukaan vapaalle hiihtämään. Kuinka rankka tuo 62km on, jos pohjia on hyvin vähän tältä talvelta? Onko maasto mäkinen? Ei ole kestävyysurheilutaustaa.

8

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei suomen mitkään massahiihdot ole enää profiileiltaan pahoja. Turvallisuus ja mahdollisimman monen miellyttäminen on nykyään tärkeämpää. Alkunousussa on ruuhkaa ja loppulasku stadikalle on joskus hullun nopea. Välillä on finlandia hiihdossa kuluneita ja kapeita kohtia, mut järjen käytöllä ja hitaasti aloittamalla pärjää.

      Jos lähtee hyvin takaa niin pahin oikeestaan on varoa laskuissa kaatuvia hiihtäjiä etenkin alkupuolella matkaa.

      62 ei ole piknik mut taukopaikkoja on vähintäänkin riittävästi..

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­N­­­y­­­m­­­f­o­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17751279S

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Ehdottomasti kannattaa osallistua, hieno kokemus. Myös tuo uusi takalenkki on kivaa seutua, vanhaa taisteluharjoitusmaastoa urheilukoulun ajoilta.

    • Anonyymi

      Itsellä on niin vaatimattomat keskivauhdit, että täytyy suosiolla unohtaa tämmöiset hiihtotapahtumat vaikka kiinnostusta olisikin. Yksinkertaisesti menisi +6h tai jopa 7h tuohonkin reissuun ja kroppa ei kestäisi noin pitkää yhtäjaksoista rasitusta eli tulisi äärimmäisen pahoja kramppeja yms..

      • Anonyymi

        Eikös siinä tuo noin 7 h ole ihan kiva aika, muistelisin että Katuma - Salppari sai käyttää 12 h ja moni käyttikin. Laturetkellä ei kilpahiihdetä, ei edes yritetä.


    • Anonyymi

      tuli oltua mukana. Täytyy kyllä sanoa, että yllättävänkin rankka reissu. Lenkillä oli pituutta 58km ja loistavassa kunnossa ja aurinkoa päivään riitti. Lenkki oli kuitenkin varsin mäkinen, paljon mäkisempi missä ite oon pohjille hiihtänyr noin 1000km. Mäkisyys, jäätävän kylmä tuuli vei kyllä voimia ja sitten sekin, että ei alusta lähtien pystynyt / älynnyt hiihtää vain omaa vauhtia. Vaikka kuinka monta kertaa oon hiihtänyt 50km harjoituslenkkejä, mutta kyllä hyvin rankka oli finlandia. Paljon rankempi mitä esim. Pirkan hiihdon 90km, jossa loppuosaa lukuunottamatta hyvin paljon vain tasaista.

      • Anonyymi

        Tänään oli tilaa mössöladulla, mutta tihuutteli alijäähtynyttä. Vaikeeta tänäänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään oli tilaa mössöladulla, mutta tihuutteli alijäähtynyttä. Vaikeeta tänäänkin.

        Nyt oli lentokeli Mössilästä lentokentälle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe