moi! kellään kokemuksia pappilansalmen koulusta haminassa? kuullut huonoa siitä koulusta enkä tiedä viitsinkö laittaa lapseni sinne.
Pappilansalmen koulu kokemuksia
11
1587
Vastaukset
- Anonyymi
Täälläkin kaivattaisiin kokemuksia ko.koulusta. Syksyllä pitäisi lapsen aloittaa siellä yläkoulu, mutta kuulin samaa,että karmea paikka.
- Anonyymi
Olen kuullut,että siellä opettajat tarvitsevat työnohjausta. No niin varmaan muissakin kouluissa. Oppilaiden kohtelusta on liikkunut myös ikäviä asioita.
- Anonyymi
ei sinne ketään opettajat ammattitaidottomia varsinkin yksi fyke ja matikan opettaja…
- Anonyymi
koulussa ei muutenkaan puututa kiusaamiseen.
- Anonyymi
isoin virhe laittaa lapsi sinne, rehtori ei puutu kiusaamiseen kokemusta oman lapsen kohdalla.
- Anonyymi
Liikkuu ikäviä asioita oppilaiden kohtelusta ja tuen tarpeen puutteesta.
- Anonyymi
Kiusaamista ja paljon.Henkistä ja fyysistä. Henkilökunta ei ymmärrä toimia.
- Anonyymi
Ei mitään hyvää sanottavaa koulusta. Hyvä että sieltä selvittiin. Tunsi itsekin tahkoavansa samaa koulua, vaikka töissä kävikin. Ei mitään ymmärrystä, jos apua tarvitsi opiskelussa. Ei ohjattu oppimisvaikeustesteihin tms. Oppilaassa oli vika. Kammottava koulu sanoisin. Riippuu varmaan paljolti myös luokanvalvojasta miten asiat menee tuolla eteenpäin. Onneksi seuraavassa koulussa lähti asiat rullaamaan juuri niinkuin normisti pitäisikin. Opettajilla vielä paljon oppimista tuolla asioiden ymmärryksestä.
- Anonyymi
Kiusaus ongelma on päin vittua siellä eikäne tee mitään siitä ainoa juttu mitä ne teki oli vaan siirti luokan ruokalaan
- Anonyymi
saatanan kioski ei ole ollut auki jo kaksi keskiviikkoa on paska koulu
- Anonyymi
on saatana vessoissaki kamerat ku ei osata muka käyttäytyä et aika paska koulu
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk802847Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731461Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641395- 1291345
- 1461246
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581220Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j921122Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118- 741107