Pappilansalmen koulu kokemuksia

Anonyymi-ap

moi! kellään kokemuksia pappilansalmen koulusta haminassa? kuullut huonoa siitä koulusta enkä tiedä viitsinkö laittaa lapseni sinne.

12

2201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täälläkin kaivattaisiin kokemuksia ko.koulusta. Syksyllä pitäisi lapsen aloittaa siellä yläkoulu, mutta kuulin samaa,että karmea paikka.

• Anonyymi

Olen kuullut,että siellä opettajat tarvitsevat työnohjausta. No niin varmaan muissakin kouluissa. Oppilaiden kohtelusta on liikkunut myös ikäviä asioita.

• Anonyymi

ei sinne ketään opettajat ammattitaidottomia varsinkin yksi fyke ja matikan opettaja…

• Anonyymi

koulussa ei muutenkaan puututa kiusaamiseen.

• Anonyymi

isoin virhe laittaa lapsi sinne, rehtori ei puutu kiusaamiseen kokemusta oman lapsen kohdalla.

• Anonyymi

Liikkuu ikäviä asioita oppilaiden kohtelusta ja tuen tarpeen puutteesta.

• Anonyymi

Kiusaamista ja paljon.Henkistä ja fyysistä. Henkilökunta ei ymmärrä toimia.

• Anonyymi

Ei mitään hyvää sanottavaa koulusta. Hyvä että sieltä selvittiin. Tunsi itsekin tahkoavansa samaa koulua, vaikka töissä kävikin. Ei mitään ymmärrystä, jos apua tarvitsi opiskelussa. Ei ohjattu oppimisvaikeustesteihin tms. Oppilaassa oli vika. Kammottava koulu sanoisin. Riippuu varmaan paljolti myös luokanvalvojasta miten asiat menee tuolla eteenpäin. Onneksi seuraavassa koulussa lähti asiat rullaamaan juuri niinkuin normisti pitäisikin. Opettajilla vielä paljon oppimista tuolla asioiden ymmärryksestä.

• Anonyymi

Kiusaus ongelma on päin vittua siellä eikäne tee mitään siitä ainoa juttu mitä ne teki oli vaan siirti luokan ruokalaan

• Anonyymi

saatanan kioski ei ole ollut auki jo kaksi keskiviikkoa on paska koulu

• Anonyymi

on saatana vessoissaki kamerat ku ei osata muka käyttäytyä et aika paska koulu

• Anonyymi

Itse olen siinä koulussa ja on hyvä koulu. Mutta oppilaita on tosin hieman yli 500. Olen kuullut myös hieman huonoa mutta vain yläkoulussa.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe