Tuoreinta tietoa.

Anonyymi-ap

En tahtoisi missään tapauksessa elää kaltaistasi elämää, elämä on netin ulkopuolella, kun vain harrastaa facea, toisten henkilöiden seurantaa, googlea, wikiä, triptrappenia, sosiaalista meediaa ja suomi24:n Pattayan matkailupalstaa.

44

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloistus kertoo itse kyrvånsyylåstä?

• Anonyymi

Aloistuksesta jäipi uupumaan että netissä voi tarkkailla ilman laatuja, toisten ruokailuja sekä perhe-elämää, mutta voipi myös kertoa elämänkertojaan kulloisenkin lääkityksen voimakkuuden mukaan.

Nippusiteitä, sukitettu ja alipaineistettu avoviemäri, VITTUMIKÄIDIOOTTI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloistuksesta jäipi uupumaan että netissä voi tarkkailla ilman laatuja, toisten ruokailuja sekä perhe-elämää, mutta voipi myös kertoa elämänkertojaan kulloisenkin lääkityksen voimakkuuden mukaan.

Missä laitoksessa kyrvånsyylå asustelee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin vakuuttaa... mitään en ole, tähän ketjuun kirjoittanut, eikä senssu ollen, aivan varmasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä laitoksessa kyrvånsyylå asustelee?

Tietysti Niuvanniemessä, missäs muualla.

• Anonyymi

Jos Pasasella on tähän listaukseen jotakin lisättävää niin alapuolella on tilaa:
      99% elämästäsi on on netissä istumista
      1% viranomaisasioita, vakuutuksien ja kela-asioiden murehtimista, pari reissua lähikauppaan, pakasteiden lämmittämistä mikrossa,
      paskalla käyntiä ja uniapnean sekaista torkahtelua ympäri vuorokauden.

Apteekki ja viinakauppa puuttunee tuosta laaditusta listasta? Liikuntakin kun on kuulema narsismia ja yli 55 vuotiaat eivät enää saa liikkua Thaimaan puistoissa, villipedot, liskot ja kärmekset vaanivat ulkosalla ja jopa tunkevat tuvan puolelle.
      Mitä jää jäljelle? Sairaalatutkimukset?

Kerro Pasanen omin sanoin mitä muuta teet. Älä mainitse lukemista, vaan jotakin sellaista jossa Thaimaa on jollakin tapaa hyödynnetty, lukea voi vaikka vankilassa.

• Anonyymi

Luen sinun tuhansia sanojasi päivittäin.

• Anonyymi

Hienoa kun kerrot... mutta uskottavuutesi on pyöreä nolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa kun kerrot... mutta uskottavuutesi on pyöreä nolla.

Laiffila on taas kilahtanut, pahemmin kuin ennen, kiitos numball...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laiffila on taas kilahtanut, pahemmin kuin ennen, kiitos numball...

Jep joo hyvä Numba, taitanee alkaneen perinteinen paniikkiviikko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep joo hyvä Numba, taitanee alkaneen perinteinen paniikkiviikko.

zipzap, joo ei tuota laiffilaa voi edes sijoittaa ammattikouluun, ala-asteen tasoa, tosin ikää noin 40 vuotta, minua vieläkin naurattaa tuo kattilapää, melkoinen sälli ja tunnisti itse tehneensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

zipzap, joo ei tuota laiffilaa voi edes sijoittaa ammattikouluun, ala-asteen tasoa, tosin ikää noin 40 vuotta, minua vieläkin naurattaa tuo kattilapää, melkoinen sälli ja tunnisti itse tehneensä.

Seitsemän kirjoitusta vartissa, mutta ei vastausta kysymykseen että mitä sinä teet siellä Thaimaassa? Kehut jatkuvasti asuvasi, uskon kyllä että asut, mutta mitä sinä teet siellä Thaimaassa kun en ole koskaan kuullut että tekisit siellä mitään muuta kuin syöt, juot, nukut, paskot ja mietit riittääkö raha mihinkin.

Kysyn nyt yksinkertaisessa muodossa: Mitä sinä teet siellä Thaimaassa? Minä voin sitten kertoa mitä minä teen Suomessa töiden lisäksi. Vertaillaan!

laiffila

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seitsemän kirjoitusta vartissa, mutta ei vastausta kysymykseen että mitä sinä teet siellä Thaimaassa? Kehut jatkuvasti asuvasi, uskon kyllä että asut, mutta mitä sinä teet siellä Thaimaassa kun en ole koskaan kuullut että tekisit siellä mitään muuta kuin syöt, juot, nukut, paskot ja mietit riittääkö raha mihinkin.

Kysyn nyt yksinkertaisessa muodossa: Mitä sinä teet siellä Thaimaassa? Minä voin sitten kertoa mitä minä teen Suomessa töiden lisäksi. Vertaillaan!

laiffila

Elelen vaurasta elämää tietenkin! Käyn eläke päivänä kuponki ruokalassa ja vaimo syö sillä välin kotona kaalia, koirille ostettiin mato kuurit vasta syksyllä, pidän excel päivä kirjaa ruoka kuluista, muija juo vettä, minä painan 150 ja muija 40 kiloa, nyt se lähti kotiin syömään en tiiä millon tulee takasin. Mulla on ihan hyvä elin taso, jopa erin omainen, muijalla vähän huonompi. Suuttui vissiin kun pakotin sen syömään pelkkää perunaa joka sen mielestä oli kaalia. Sanoin sille että älä tuu resu mulle tuommosia puhumaan sillä oon ollut täällä jo kauan.

Tässä uudessa mökissä missä oon vaimolla vuokralla ei oo vielä kylmää taltioivia seiniä joten on vähän kuuma, mutta kun laittaa talkkia tupla annoksen niin se estää hikeilyt.

By NumBaII, 62 vuotta Thaimaassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

laiffila

Miksi kuvittelet että minua kiinnostaa mitä sinä teet töittesi lisäksi, eikö se ole puhtaasti sinun ongelma, ja minulla ei ole siihen osaa eikä arpaa joskin tekemisesi on hieman kyseenalaista en varsinaisesti pidä sinun kovinkaan selväpäisenä, kuvieni manipulaatio on sen osoittanut totaalisesti, enkä minä hetkeäkään epäile ettet sinät ole ollut kirjoittamassa tuon 13.31:38 olleen paskanjauhamisen, By NumBaII, 62 vuotta Thaimaassa

Etköhän sinä ole tuossa jo näyttänyt kykysi, kokonaisuutenansa, joten anna olla, looseri.

Luulen kuitenkin että tuo sinun työpaikkasi on enemmänkin kuntouttavaa, kuin oikeaa työtä mistä maksetaan palkkaa... vai mitä laiffila töissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi kuvittelet että minua kiinnostaa mitä sinä teet töittesi lisäksi, eikö se ole puhtaasti sinun ongelma, ja minulla ei ole siihen osaa eikä arpaa joskin tekemisesi on hieman kyseenalaista en varsinaisesti pidä sinun kovinkaan selväpäisenä, kuvieni manipulaatio on sen osoittanut totaalisesti, enkä minä hetkeäkään epäile ettet sinät ole ollut kirjoittamassa tuon 13.31:38 olleen paskanjauhamisen, By NumBaII, 62 vuotta Thaimaassa

Etköhän sinä ole tuossa jo näyttänyt kykysi, kokonaisuutenansa, joten anna olla, looseri.

Luulen kuitenkin että tuo sinun työpaikkasi on enemmänkin kuntouttavaa, kuin oikeaa työtä mistä maksetaan palkkaa... vai mitä laiffila töissä.

Kysymys oli yksinkertainen, mutta kun vastaaja on vieläkin yksinkertaisempi niin turha odotella vastausta. Voin toki vastata puolestasi. Sinulla meni Suomessa kaikki päin helevettiä joten otit valmiista pöydästä ittellesi heikkopäisen naisen jolla oli jo lapsikin valmiiksi, karkasit voutia Thaimaahan vailla sentinkään omaisuutta ja kaikki on paperivaimon nimissä, halpa auto ja kämpän vuokrasopimus. Rahaa ei ole ruokaan eikä ole sentinkään omaisuutta Suomessakaan, ei edes pankkitiliä tai osoitetta.
        Rahasi ei riitä mihinkään tekemiseen ja olet uskotellut itsellesi että se on ihan normaalia ja ettei "korkean ikäsi" vuoksi enää ole tarpeellistakaan tehdä mitään muuta kuin maleksia netissä ja sisätiloissa ilman ilmastointia.

Näytäpäs se sinun sähkölaskusi sieltä niin näen heti onko ilmastointia käytetty vai ei?
        Voin näyttää sitten omani täältä Vantaalta.

laiffila

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysymys oli yksinkertainen, mutta kun vastaaja on vieläkin yksinkertaisempi niin turha odotella vastausta. Voin toki vastata puolestasi. Sinulla meni Suomessa kaikki päin helevettiä joten otit valmiista pöydästä ittellesi heikkopäisen naisen jolla oli jo lapsikin valmiiksi, karkasit voutia Thaimaahan vailla sentinkään omaisuutta ja kaikki on paperivaimon nimissä, halpa auto ja kämpän vuokrasopimus. Rahaa ei ole ruokaan eikä ole sentinkään omaisuutta Suomessakaan, ei edes pankkitiliä tai osoitetta.
        Rahasi ei riitä mihinkään tekemiseen ja olet uskotellut itsellesi että se on ihan normaalia ja ettei "korkean ikäsi" vuoksi enää ole tarpeellistakaan tehdä mitään muuta kuin maleksia netissä ja sisätiloissa ilman ilmastointia.

Näytäpäs se sinun sähkölaskusi sieltä niin näen heti onko ilmastointia käytetty vai ei?
        Voin näyttää sitten omani täältä Vantaalta.

laiffila

Mitäs sinä reppana parut taas, onko paha olla, täällä on 27 astetta lämmintä, aurinko laskenut, mutta ihan tiedoksesi, eläkkeellä ei voi paeta voutia, se on ulosmittauskelpoista, lisäksi olen täällä eläkeviisumilla johon vaaditaan 800.000 bahtin vuotuiset tulot puhtaana käteen taitaa tehdä tämän päivän kurssilla 24.000 euroa, Eikä kelan tuilla täällä pärjää, kun takuueläke on alle puolet tuosta vaadittavasta summasta, ja sitäkään ei saa kuin vuoden sitten putoaa pois kelantuista, ja olen ollut täällä pysyvästi vuodesta 2013, joten talouteni on varmasti kunnossa, siis kohta tulee 10 vuotta ja olen käynyt suomessa tuona aikana vain kerran vuonna 2019, kuukauden.

Ja muuten ihan tiedoksi vaimollani on oma eläke suomesta, noin 340.000 bahtia vuodessa puhtaana käteen, joten hänellä on varmasti varaa syödä mitä haluaa...

joten otahan rauhallisesti laiffila töissä, sekopää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs sinä reppana parut taas, onko paha olla, täällä on 27 astetta lämmintä, aurinko laskenut, mutta ihan tiedoksesi, eläkkeellä ei voi paeta voutia, se on ulosmittauskelpoista, lisäksi olen täällä eläkeviisumilla johon vaaditaan 800.000 bahtin vuotuiset tulot puhtaana käteen taitaa tehdä tämän päivän kurssilla 24.000 euroa, Eikä kelan tuilla täällä pärjää, kun takuueläke on alle puolet tuosta vaadittavasta summasta, ja sitäkään ei saa kuin vuoden sitten putoaa pois kelantuista, ja olen ollut täällä pysyvästi vuodesta 2013, joten talouteni on varmasti kunnossa, siis kohta tulee 10 vuotta ja olen käynyt suomessa tuona aikana vain kerran vuonna 2019, kuukauden.

Ja muuten ihan tiedoksi vaimollani on oma eläke suomesta, noin 340.000 bahtia vuodessa puhtaana käteen, joten hänellä on varmasti varaa syödä mitä haluaa...

Ja mitä vittua sinä olet kiinnostunut siitä miten käytän ilmastointilaitteita, käytän sitä 24/7 se maksaa kuukaudessa noin 1200 bahtia joka on minun tuloihin verrattuna pisara meressä, huomattavasti enemmän kannattaa kiinnittää huomiota vakuutuksiin ne sentään maksavat, monikertaisesti enemmän kuin ilmastointilaitteen käyttäminen, ollaan ihan erisummissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että teillä on molemmilla muhkeat sairaseläkkeet ja juuri siksi hän lähti kotiinsa syömään sen jälkeen kun olit loihtinut hänelle kaalia ja vettä lounaspöytään.

Ei siinä muutoin mitään mutta kehuskelet asioilla jotka olisivat minulle pahin painajainen.
        Yksinään kuumassa vuokraluukussa 24 tuntia vuorokaudessa vailla kavereita, vailla tekemistä, vailla töitä, vailla harrastuksia, vailla vuodenaikoja, vailla ulkoilua, vailla sukupuolista kanssakäymistä kaikkea peläten kuten sairauksia, kohtauksia, liikennettä, hintojen nousua sun muuta sellaista. Sinuna lähtisin kiireen vilkkaa Suomeen ja palvelutaloon.

Silläkään ei voi kehuskella että olet käynyt kerran Suomessa. Se johtui siitä että sairaseläkkeesi tarkistettiin lääkärillä ja siitä ettei sinulla ole rahaa käydä Suomessakaan useammin. Et ole nähnyt edes lastenlastasi, joka kertoo jo paljon sekä varallisuudestasi että väleistäsi Suomeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että teillä on molemmilla muhkeat sairaseläkkeet ja juuri siksi hän lähti kotiinsa syömään sen jälkeen kun olit loihtinut hänelle kaalia ja vettä lounaspöytään.

Ei siinä muutoin mitään mutta kehuskelet asioilla jotka olisivat minulle pahin painajainen.
        Yksinään kuumassa vuokraluukussa 24 tuntia vuorokaudessa vailla kavereita, vailla tekemistä, vailla töitä, vailla harrastuksia, vailla vuodenaikoja, vailla ulkoilua, vailla sukupuolista kanssakäymistä kaikkea peläten kuten sairauksia, kohtauksia, liikennettä, hintojen nousua sun muuta sellaista. Sinuna lähtisin kiireen vilkkaa Suomeen ja palvelutaloon.

Silläkään ei voi kehuskella että olet käynyt kerran Suomessa. Se johtui siitä että sairaseläkkeesi tarkistettiin lääkärillä ja siitä ettei sinulla ole rahaa käydä Suomessakaan useammin. Et ole nähnyt edes lastenlastasi, joka kertoo jo paljon sekä varallisuudestasi että väleistäsi Suomeen.

Niinkö taas olet antanut itsesi ymmärtää, pysy sinä siellä laitoksessa, minä olen päättänyt että vietän täällä lopun elämäni... Sorry vaan poju.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö taas olet antanut itsesi ymmärtää, pysy sinä siellä laitoksessa, minä olen päättänyt että vietän täällä lopun elämäni... Sorry vaan poju.

Näinhän ne asiat on kun et osaa sanoa että ne mitenkään muutenkaan olisivat.
        Hector teki laulun tapahtumakalenteristasi: https://www.youtube.com/watch?v=mz7PTKe4L_4

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ja muuten ihan tiedoksi vaimollani on oma eläke suomesta, noin 340.000 bahtia vuodessa puhtaana käteen, joten hänellä on varmasti varaa syödä mitä haluaa..."

Ohoh. Tuo on hyvä raha Thaimaassa ja sillä syö hyvin, oikein hyvin.

Hieman kyllä epäilen, että tuossa on Hua Hinin lisää, en jaksa uskoa että vaimosi ehti tienaamaan noin hyvän eläkkeen Suomessa.

Tokihan taputtelet epäilyni vääriksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Hyvä että teillä on molemmilla muhkeat sairaseläkkeet"

Kuten huomaat Numball... tämä poju ei taaskaan tiedä mitään mistä kirjoittaa, pelkkiä sanoja ja epätoivoista piruilua siis taas.

Sairauseläkettä, kuten pankkikortteja, ei ole olemassakaan. Se on työkyvyttömyyseläke, jota on hyvin vaikeaa nuoren ihmisen saada, pelkästään fyysisen syyn kuten selkäkipujen johdosta.

Tuolta https://www.kela.fi/web/selkosuomi/tyokyvyttomyyselake lisää selkosuomeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Hyvä että teillä on molemmilla muhkeat sairaseläkkeet"

Kuten huomaat Numball... tämä poju ei taaskaan tiedä mitään mistä kirjoittaa, pelkkiä sanoja ja epätoivoista piruilua siis taas.

Sairauseläkettä, kuten pankkikortteja, ei ole olemassakaan. Se on työkyvyttömyyseläke, jota on hyvin vaikeaa nuoren ihmisen saada, pelkästään fyysisen syyn kuten selkäkipujen johdosta.

Tuolta https://www.kela.fi/web/selkosuomi/tyokyvyttomyyselake lisää selkosuomeksi.

Huomaan että sinä sensukka puolustelet taas jostakin ihmeellisestä syystäsi NumBallia ja "te molemmat" kirjoitatte mitä ilmeisemmin taas sitä itteänne.

NumBallin Suomessa perushoitajana töitä vain muutaman vuoden tehnyt vaimo mukamas saa eläkettä Suomesta 340 000 bahtia vuodessa puhtaana käteen. Uskokoon tämän kuka haluaa, mutta minä hieman rohkenen tätä epäillä.

Tuolla mielikuvitusrahalla kyllä varmasti söisi ihan hyvin Thaimaassa. Satun nimittäin tietämään, että thaimaalaisen kolmen vuoden työkokemuksen omaavan perushoitajan keskimääräinen palkka on 212 587 bahtia vuodessa.

• Anonyymi

Soitahan sensukka ystävällesi T mokalle... heh heh heh !!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaan että sinä sensukka puolustelet taas jostakin ihmeellisestä syystäsi NumBallia ja "te molemmat" kirjoitatte mitä ilmeisemmin taas sitä itteänne.

NumBallin Suomessa perushoitajana töitä vain muutaman vuoden tehnyt vaimo mukamas saa eläkettä Suomesta 340 000 bahtia vuodessa puhtaana käteen. Uskokoon tämän kuka haluaa, mutta minä hieman rohkenen tätä epäillä.

Tuolla mielikuvitusrahalla kyllä varmasti söisi ihan hyvin Thaimaassa. Satun nimittäin tietämään, että thaimaalaisen kolmen vuoden työkokemuksen omaavan perushoitajan keskimääräinen palkka on 212 587 bahtia vuodessa.

Wuuffelis piip piip ding ja dong

Tässä linkki hapankaali ateriaa: XXXXXXXXXXXX

Tättärää ;-)

• Anonyymi
    • Anonyymi

Linetko edes elakkeella kun et tieda saantoja etka tayta niita?

Jos/kun on 800 000thb pankissa silloin ei tarvita kk tuloja ollenkaan.
      Se on vaivaiset 22 000egee - eli pikkuraha.

• Anonyymi

Voi luoja, miten tulet toimeen jos sinulla ei ole tuloja, tuo 22.000 euroa ei riitä kuin vuodeksi, pitää olla säännölliset tulot... että täällä pärjää... voi näitä juttuja...

• Anonyymi

Voi Uunoa....

Rautalangasta; Tuo oli VAIN tieto paljonko pitaa olla Elake VISAa varten :-)

Tulot kuluihin ovat erikseen.
      .

• Anonyymi

Voi tuota tyhmyyttä, miten helvetissä voi olla tuloja, jos ei voi tehdä työtä, eikä ole eläkkeellä, melkoista fantasiaa jälleen kerran...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi tuota tyhmyyttä, miten helvetissä voi olla tuloja, jos ei voi tehdä työtä, eikä ole eläkkeellä, melkoista fantasiaa jälleen kerran...

Älä nyt numball pattayaan rakastunut pelaa pokeria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli saarikyrvån mielestä tuloja on ainoastaan jos tekee töitä tai on eläkkeellä? Harvinaisen yksinkertainen yksilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli saarikyrvån mielestä tuloja on ainoastaan jos tekee töitä tai on eläkkeellä? Harvinaisen yksinkertainen yksilö.

Sitähän hän on jankannut jo kahdeksan vuotta että vain eläkeläiselle on mahdollista asia Thaimaassa ja että vain eläkeläisellä on rahaa ja tuloja.

En jaksa alkaa luettelemaan kaikkia visatyyppejä taas kerran, mutta sanon vaan että kuka vaan voi asua Thaimaassa jos haluaa. Tapoja on niin monia.

Pattayan suomalaisista useimmilla eläkeläisillä on muitakin tuloja kuin eläke. Vuokratuottoja, sijoituksia, osakkuus suomalaisessa yrityksessä, thaimaalainen yritys, säästöjä, omaisuutta jota voi myydä tarvittaessa, metsää jne.

Mainitsen esimerkkinä seiskakymppisen kaverin jolla on majoitusbisnestä ja komea talo ollut jo 30 vuotta Thaimaassa, mansikkapellot Virossa, sijoitusasuntoja Thaimaassa sekä Suomessa vuokralla.

Tulonsa ovat taattu vaikka yksi tulo romahtaisikin. Pärjäisi pelkällä eläkkeellä. Kuten olen sanonut, Pattaya on väärä paikka asua köyhälle mutta viriilille heteromiehelle. Tulee vaan paha mieli kun kaikenlaista voisi tehdä, mutta ei voi kun raha riittää vain peruselämiseen.

On poikkeuksiakin. Pari sosiaalista sporttipappaa tunsin Pattayalta, jotka lenkkeili joka päivä ja seurasivat varsinkin suomalaista urheilua kaveriporukalla aktiivisesti.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä vuosituhannella elät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän hän on jankannut jo kahdeksan vuotta että vain eläkeläiselle on mahdollista asia Thaimaassa ja että vain eläkeläisellä on rahaa ja tuloja.

En jaksa alkaa luettelemaan kaikkia visatyyppejä taas kerran, mutta sanon vaan että kuka vaan voi asua Thaimaassa jos haluaa. Tapoja on niin monia.

Pattayan suomalaisista useimmilla eläkeläisillä on muitakin tuloja kuin eläke. Vuokratuottoja, sijoituksia, osakkuus suomalaisessa yrityksessä, thaimaalainen yritys, säästöjä, omaisuutta jota voi myydä tarvittaessa, metsää jne.

Mainitsen esimerkkinä seiskakymppisen kaverin jolla on majoitusbisnestä ja komea talo ollut jo 30 vuotta Thaimaassa, mansikkapellot Virossa, sijoitusasuntoja Thaimaassa sekä Suomessa vuokralla.

Tulonsa ovat taattu vaikka yksi tulo romahtaisikin. Pärjäisi pelkällä eläkkeellä. Kuten olen sanonut, Pattaya on väärä paikka asua köyhälle mutta viriilille heteromiehelle. Tulee vaan paha mieli kun kaikenlaista voisi tehdä, mutta ei voi kun raha riittää vain peruselämiseen.

On poikkeuksiakin. Pari sosiaalista sporttipappaa tunsin Pattayalta, jotka lenkkeili joka päivä ja seurasivat varsinkin suomalaista urheilua kaveriporukalla aktiivisesti.

2010

No varsinaisesti varakkaat eivät hakeudu pattayalle sen enempää kuin thaikkuihinkaan, vaikka niin luulet... kyllä tämä on perseaukisten hommia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No varsinaisesti varakkaat eivät hakeudu pattayalle sen enempää kuin thaikkuihinkaan, vaikka niin luulet... kyllä tämä on perseaukisten hommia.

Asuminen onnistuu köyhältäkin mutta millä rahalla köyhä matkustaa Pattayalle kaukomaahan kuukaudeksi? Jo satanen on iso raha köyhälle ja Pattayalla et satasella elä kuin päivän. Matkakulut, majoitus, vakuutukset, kyydit, sapuskat.. minimi 3000 euroa kuukaudessa, maksimilla ei ole ylärajaa. Jos naisten kanssa meinaa hurvitella niin se on alkaen 5000 euroa kuukaudessa. Persaukiset ei matkusta edes Mäntsälään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asuminen onnistuu köyhältäkin mutta millä rahalla köyhä matkustaa Pattayalle kaukomaahan kuukaudeksi? Jo satanen on iso raha köyhälle ja Pattayalla et satasella elä kuin päivän. Matkakulut, majoitus, vakuutukset, kyydit, sapuskat.. minimi 3000 euroa kuukaudessa, maksimilla ei ole ylärajaa. Jos naisten kanssa meinaa hurvitella niin se on alkaen 5000 euroa kuukaudessa. Persaukiset ei matkusta edes Mäntsälään.

Tuo on ihan totta mutta mikäs vika Mäntsälässä tarkalleen ottaen on, onhan Kakesingers tehnyt paikasta jopa biisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on ihan totta mutta mikäs vika Mäntsälässä tarkalleen ottaen on, onhan Kakesingers tehnyt paikasta jopa biisin.

Ajoin eilen Mäntsälän ohi. Uutta kerrostaloa oli ilmestynyt vitostien länsipuolelle.
        Mäntsälä siis kasvaa ja juna-asema toi uutta vipinää. Matkakustannukset ei ole turistin ainoat kulut pitkällä kaukomatkalla. Kuluja tulee Suomen kodista sillä aikaa, auto seisoo tyhjänpanttina, lämmityskulut, lyhennykset kenties talosta ja autosta, palkkaa ei lomilta makseta edes virkaihmisille vaan se sisään jätetty "lomaraha" on pidätetty jokaisesta muusta palkasta vuoden aikana.
        Jos ajatellaan että olet vaikka asuntovelkainen keskipalkkainen jolla on autostakin kuukausierät , vakuutukset yms kulut, niin kuukauden loman aikana kotimaan kulusi ovat helposti lähelle 2000 euroa kuukaudessa. Siihen päälle se että menetät palkkoina 3500 euroa. Siihen päälle se että loma lentoineen maksaa 4000 euroa.

Lomasi kokonaiskustannus onkin sitten jo melkein kymppitonnin. Kymppitonni on melkoinen sijoitus lomaan miltei jokaiselle suomalaiselle. Ei onnistu todellakaan persaukiselta.

• Anonyymi

Itsella menee nyt 50 egee pv Pattayalla keskitason hodlassa.
      Alkoa en kayta, enka viihdy kapakoissa. Syon hyvin, ajelen sinne sun tanne likan kanssa. Puutetta ei ole kuin puutteesta :-)

Gran Canarialla oli lomailu 100e/pv tiukassa. Meni 130e/pv monesti.
      Joten Thaimaa on edullinen jos ei juo, rellesta ja ole "2- week millionaire".

No, Thaimaahan oli paljon kalliimpi matkustaa; 1442e. Spain 660e.

Kummatkin mieluisia. Ja perse kylla kestaa loppu elaman olla missa vaan noilla speceilla ja tasolla. Riittavat minulle.

• Anonyymi

Ota hostelli. Noin 10e yö

• Anonyymi

"Mäntsälä siis kasvaa ja juna-asema toi uutta vipinää. "

Toiko? Tekivat sivuun radan ja aseman.....

• Anonyymi

Kasvotusten kaikki on parasta

• Anonyymi

Jepujee

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      17
      4873
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2511
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      578
      1871
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      1784
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      113
      1594
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1207
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1148
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1008
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1007
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    Aihe