Onko kellään vuokrata harrasteautolle tallia keuruulta tai lähimaastosta, Netti-ilmoitukset ja lehdet on kahlattu jo monia kertoja lävitse.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Viherpölvästien laitavasemmisto ei harrasteautoiluasi hyväksy, eli talli olisi pitänyt hankkia jo silloin kun nuo äänekkäät äärihörhöt olivat siinä marginaalissa mihin oikeasti kuuluvatkin. Jos tämä äärivasemmisto jostain käsittämättömästä syystä pääsisi seuraavaankin hallitukseen jauhopäissään sekoilemaan, harrasteautot takavarikoitaisiin kehitysmaihin.
- Anonyymi
Lopeta nyt aikuinen mies. Olen itse oikealta, mutta osaan myös unohtaa politiikan aina välillä. Ei tekisi pahaa sullekkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta nyt aikuinen mies. Olen itse oikealta, mutta osaan myös unohtaa politiikan aina välillä. Ei tekisi pahaa sullekkaan.
Ihan sama mistä mutta nyt ei tainut tulla vastausta esitettyyn kysymykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901348
- 45717
- 20649
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit48630- 53608
- 47581
- 76576
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132568Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan190541- 41522