Kommari ja liikennelupa kommentoija... haluaisitko vähän avata tälläiselle ihmiselle joka ei politiikkaa ja liikennelupa juttuja harrasta miten ihmeessä jokaiseen aloitettuun keskusteluun tulet sujuvasti kommenttisi kanssa...
Miten joka asiassa on edustettuna joko kommarit tai liikennelupa?
En ymmärrä, valaisetko?
Haluaisitko vähän avata
13
141
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on juurikin mielenkiintoinen kysymys ja on hyvä pohdiskella liikennlupia ja kommunismia vähän tarkemminkin.
- Anonyymi
Ei kannata hätäillä kohta tämä kommarin kirjoittajan nimi on tiedossa, laitetaan sitten tänne se.😆😆😆
- Anonyymi
Hyvä, todella hyvä asia. Omalla nimellä ja naamallahan nämä keskustelut pitäisi käydäkin niin vältyttäisiin ylilyönneiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, todella hyvä asia. Omalla nimellä ja naamallahan nämä keskustelut pitäisi käydäkin niin vältyttäisiin ylilyönneiltä.
Sinähän voisitkin aloittaa! No? Nimi ja nassu tänne vaan!
Ja mikä vika on on liikenneluvan ja kommunustin perään kyselijässä? Mielensäpahoittaja täällä yrittää kieltää jonkun toisen hyväntuulisia kirjoituksia! Höh!
Anna palaa vaan sinä liikenneluvan ja kommunismin perään kyselijä! Ei kukaan pakota kommentointiasi lukemaan, hyppää yli, jos ärsyttää! Minä olen monet naurut kirjoittelustasi saanut, vaikkei mulla oo liikennelupaa, enkä oo ollu koskaan vielä kommunistikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä vika on on liikenneluvan ja kommunustin perään kyselijässä? Mielensäpahoittaja täällä yrittää kieltää jonkun toisen hyväntuulisia kirjoituksia! Höh!
Anna palaa vaan sinä liikenneluvan ja kommunismin perään kyselijä! Ei kukaan pakota kommentointiasi lukemaan, hyppää yli, jos ärsyttää! Minä olen monet naurut kirjoittelustasi saanut, vaikkei mulla oo liikennelupaa, enkä oo ollu koskaan vielä kommunistikaan.Et ole omavarainen siksi ette saa liikennelupaa, siitä katkera muille ja jäsenkirja ei anneta.😁😁😅🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna palaa vaan sinä liikenneluvan ja kommunismin perään kyselijä! Ei kukaan pakota kommentointiasi lukemaan, hyppää yli, jos ärsyttää! Minä olen monet naurut kirjoittelustasi saanut, vaikkei mulla oo liikennelupaa, enkä oo ollu koskaan vielä kommunistikaan.Minä en näe mitään hyväntuulisuutta tai hyväntahtoisuutta tässä kyselyssä...
Ehkä en ole riittävän fiksu ymmärtääkseni mitä tällä haetaan...
Nimi ja Nassu huutomerkkeineen ei houkuttele henkilöllisyyden paljastamiseen.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en näe mitään hyväntuulisuutta tai hyväntahtoisuutta tässä kyselyssä...
Ehkä en ole riittävän fiksu ymmärtääkseni mitä tällä haetaan...
Nimi ja Nassu huutomerkkeineen ei houkuttele henkilöllisyyden paljastamiseen....Niin. Ehkä.
- Anonyymi
Varmaankin katkeruus ääri oikeistolaisella persulla joka hävisi liikennelupa hakemuksen jollekkin kommunistille.
Yksikertainen selitys joka ei välttämättä ole tosi.
PS: minä en ole se kirjoittelija. - Anonyymi
Kun ei muuta keksi ja hermot menee .
- Anonyymi
Tarviiko olla liikennelupa ja kommari jos menee hermot
- Anonyymi
👍🤣
- Anonyymi
Kantiksen kaataja ja Höylä-Hakkarainen ovat mielenkiintoisia persoonia. Ketähän mahtavat olla, vai onko heitä olemassakaan? Myös liikennelupakommarin olemassa olo epäilyttää. Kommareita on tosi vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantiksen kaataja ja Höylä-Hakkarainen ovat mielenkiintoisia persoonia. Ketähän mahtavat olla, vai onko heitä olemassakaan? Myös liikennelupakommarin olemassa olo epäilyttää. Kommareita on tosi vähän.
Oulun vaalipiirissä neljä ehdokasta SKP:lla. Kajaanista yksi, muut Oulusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1011641- 2101517
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591010Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31990Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K55809En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k49771Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49765Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36725The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5712Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉54702