Paksu moskovan toimitaja raportoi jotain liipalaapaa.
Sen jälkeen nuoret punahuulisorsat apinoi mitä putin ajattelee...😂😂 koittavat pähkäillä miten pakotteet vaikuttanut ....kuulema numeroissa vaikea sanoa...mutta jos ja kun vertailee...vähempi kuin suomen talouteen....😂😂😂
Ylen aamutv
Anonyymi-ap
6
384
Vastaukset
- Anonyymi
Oli suomenpankin "asiantuntijalka" jäänyt päännyökytys päälle. Niin paljon ekp ja usaan päin nyökytellyt...😂😂
- Anonyymi
Heikki Heiskanen tukevassa kunnossa. Päässyt venäjän herkkuihin käsiksi ja vodkaan....
- Anonyymi
Kyllä kieltämättä näyttää että Heikki on ollut ruoka-aikaan kotona.
- Anonyymi
Moskovan valot eivät sammu edes kesäksi.
- Anonyymi
Siellä täällä pähkäillään venäläisten mietteitä, mutta harhaan voi osua kun niitä oman russofobistisen pään kautta kierrätetään.
Maan johdossakin on sorruttu samaan halpaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273