Herra Lakritsi?

Anonyymi-ap

Kuka on Tokmannin mainoksen herra Lakritsi?

14

1520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Todennäköisesti ulkomailla tehty mainos.

• Anonyymi

Miksi Kouvolan lakritsitehdas olisi pitänyt lavastaa ulkomaille asti? Ainakin tuo näyttelijä puhuu suomea ihan suomalaisittain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi Kouvolan lakritsitehdas olisi pitänyt lavastaa ulkomaille asti? Ainakin tuo näyttelijä puhuu suomea ihan suomalaisittain.

Aika monet Tokmannit mainokset on kuvattu ulkomailla maisemista päätellen. Ja dubbaus on helppoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monet Tokmannit mainokset on kuvattu ulkomailla maisemista päätellen. Ja dubbaus on helppoa.

Et ole siis nähnyt mainosta (löytyy netistäkin), mutta mielipide on vahva?

• Anonyymi

Taitaapi olla Kouvolan lakritsitehtaan Timo Nisula.

• Anonyymi

Mietin tässä itsekin samaa. Salossa vaikutti aikanaan saman näköinen mies, Pätkäksi kutsuttu. En saa millään oikeaa nimeä mieleen..

• Anonyymi

Mielestäni näyttelijä mainoksessa on Puntti Valtonen.

• Anonyymi

Nyt muistin tämän "Pätkän" oikean nimen. Salossa vuonna -60 syntynyt näyttelijä (ja paljon muutakin tehnyt) Ari Wirta. Mahtaiskos olla tämä 163 cm pitkä mies kyseisessä mainoksessa?

• Anonyymi

Luulin ensin että olisi ollut itse lakutehtailija Nisula, mutta tuo näyttelijä onkin lyhyempi, päätä lyhyempi kuin herra Tokmanni. Voisi hyvinkin olla tuo Pätkä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

On se Ari Wirta, tarkastin asian yhdeltä hänen kaveriltaan. Tosin mulla taisi mennä väärin tuo syntymäkaupunki. Ainakin kävi ala-astetta Turussa, joten kaiketi muuttanut Saloon myöhemmin. Vaikka ei kai tämä niin olennainen tieto ole tässä yhteydessä..

• Anonyymi

Tuure ara oli Herra lakritsi!

Mielipuolisen hyvä mainos!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6019
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4015
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4003
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3763
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2958
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2547
    7. 33
      2329
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2244
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2131
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      449
      1844
    Aihe