Kuka on Tokmannin mainoksen herra Lakritsi?
Herra Lakritsi?
14
1488
Vastaukset
- Anonyymi
Todennäköisesti ulkomailla tehty mainos.
- Anonyymi
Miksi Kouvolan lakritsitehdas olisi pitänyt lavastaa ulkomaille asti? Ainakin tuo näyttelijä puhuu suomea ihan suomalaisittain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Kouvolan lakritsitehdas olisi pitänyt lavastaa ulkomaille asti? Ainakin tuo näyttelijä puhuu suomea ihan suomalaisittain.
Aika monet Tokmannit mainokset on kuvattu ulkomailla maisemista päätellen. Ja dubbaus on helppoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika monet Tokmannit mainokset on kuvattu ulkomailla maisemista päätellen. Ja dubbaus on helppoa.
Et ole siis nähnyt mainosta (löytyy netistäkin), mutta mielipide on vahva?
- Anonyymi
Taitaapi olla Kouvolan lakritsitehtaan Timo Nisula.
- Anonyymi
Mietin tässä itsekin samaa. Salossa vaikutti aikanaan saman näköinen mies, Pätkäksi kutsuttu. En saa millään oikeaa nimeä mieleen..
- Anonyymi
Mielestäni näyttelijä mainoksessa on Puntti Valtonen.
- Anonyymi
Nyt muistin tämän "Pätkän" oikean nimen. Salossa vuonna -60 syntynyt näyttelijä (ja paljon muutakin tehnyt) Ari Wirta. Mahtaiskos olla tämä 163 cm pitkä mies kyseisessä mainoksessa?
- Anonyymi
Luulin ensin että olisi ollut itse lakutehtailija Nisula, mutta tuo näyttelijä onkin lyhyempi, päätä lyhyempi kuin herra Tokmanni. Voisi hyvinkin olla tuo Pätkä.
- Anonyymi
Tossa tietoa.Herra Tokmanni ostaa 500 000 pussia lakritsia,
herra lakritsilta.
https://news.cision.com/fi/tokmanni-group-oyj/r/herra-tokmanni-kiertaa-nyt-suomea--mainosfilmien-uusin-sarja-kaynnistyy-lakritsitehtaalta-kymijoen-v,c3713628 - Anonyymi
Tokmanni ja lakritsi
https://news.cision.com/fi/tokmanni-group-oyj/r/herra-tokmanni-kiertaa-nyt-suomea--mainosfilmien-uusin-sarja-kaynnistyy-lakritsitehtaalta-kymijoen-v,c3713628 - Anonyymi
On se Ari Wirta, tarkastin asian yhdeltä hänen kaveriltaan. Tosin mulla taisi mennä väärin tuo syntymäkaupunki. Ainakin kävi ala-astetta Turussa, joten kaiketi muuttanut Saloon myöhemmin. Vaikka ei kai tämä niin olennainen tieto ole tässä yhteydessä..
- Anonyymi
Tuure ara oli Herra lakritsi!
Mielipuolisen hyvä mainos!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056