Loppiryhmä

Anonyymi-ap

Aika säälittäväksi mennyt Pikkaraisen Loppiryhmä Facessa. Ei ollut kynsiä tehdä omaa ryhmää jollain muulla nimellä, vaan pakko peesata Heinosta että saa porukkaa vahingossa liittymään. Nyt on alkanu "Pravdan" tavoin vain oikeiden uutisten julkaisut. Kehtaa vielä väittää suurempaa ryhmää poliittiseksi, vaikka oma on pelkkä punikkien temmellyskenttä. Kannattaisi ottaa mallia Heinosen ryhmästä jos tätä on pakko edes jatkaa. Siellä paskanjauhantaa ei suvaita.

11

1653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lopen kokoomuksella vaalipaniikki päällä? Ei ryhmien perustaminen ole kiellettyä ja mitä tulee Heinosen ryhmään, niin se on täysin kokoomuksen propagandaryhmä. Mutta jokainen itse päättää mihin ryhmiin kuuluu ja ei tarvitse kuulua jos ahdistaa. Lisää vaan ryhmiä ja mieluusti Lopen korruption perkaamista, mitähän Kaarinan kaltaista löytyy.

• Anonyymi

Minä pidän alkuperäisestä. Siellä sentään voi vapaasti ilmoitella ja muutenkin hyvä henki. Puolue ei siellä näy taustalla niin vahvasti kuin siinä toisessa. Eikä taida mihinkään vaaleihin vaikuttaa porinat siellä👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä pidän alkuperäisestä. Siellä sentään voi vapaasti ilmoitella ja muutenkin hyvä henki. Puolue ei siellä näy taustalla niin vahvasti kuin siinä toisessa. Eikä taida mihinkään vaaleihin vaikuttaa porinat siellä👍

*tirsk*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla on erikoinen käsitys hyvästä hengestä.

• Anonyymi

Minä en kuulu mihinkään muuhun kun parhaaseen
      A-ryhmään

• Anonyymi

Pieni muna, iso sielu.

• Anonyymi

No säälittävä ja säälittävä. Erilainen ja yhden puolueen/henkilön tarpeisiin tehty. Ei ole loppilaisuudesta tietoakaan. Omakehu haisee ja kateus paistaa läpi. Kannattaa keskittyä omaan tekemiseen eikä kahdehtia muita.

• Anonyymi

Pullat pystyyn, taikina nousee ja kokoomuksen vaalipaniikki se vasta nouseekin. Heinosen ryhmä on mainosryhmä, missä keskustelu on (sanattomasta sopimuksesta?)kiellettyä ellei se sitten ole kokoomuksen erinomaisuuden todistelua.

• Anonyymi

Loppi-ryhmä tuottaa kyllä melkoista mainetta Lopelle, negatiivista sellaista, turhaan vedetään kunnan nimeä lokaan kun ryhmässä tuntuu olevan kovat angstit päällä,

• Anonyymi

Hyvä, että vetävät Lopen Kunnan $$$ mainetta alas. Lopen kuntahan siis ei tarkoita samaa asiaa kuin Loppi, tai Loppea asuinpaikkana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2691
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      154
      1290
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1145
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      979
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      939
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe