Sain lahjaksi Tempur-tyynyn, olin sitä pyytänyt, kun sitä oli niin kovasti kehuttu. Tyyny oli kivi kova ja pyysimme palauttaa tyynyn. Tyynyä, siis käyttämätöntä, ei saa palauttaa, koska Tempur sanoo siitä hygieniatuotteeksi. Hauskaa on, että saat esim. tilata rintaliivejä sovitettavaksi ja palauttaa sopimattomat.
Tempur-tyynyä ei siis saa palauttaa!!! Suosittelen ostamaan Jyskistä paljon laadukkaampia ja lämpöön reagoivempia vastaavia tyynyjä. Kallis vahinko, ikävä jos joudut heittämään roskiin 140 euron tyynyn. No toisten emme tilaa mitään Tempurilta. Tempurissa taitaa maksaa vain nimi
Tempur-tyyny
5
261
Vastaukset
- Anonyymi
Sama kokemus Tempurista, hinta on kova mutta tyyny ala-arvoinen. Kaappiin on jäänyt itseltänikin. Niska tuli kipeäksi kun tyyny ei joustanut ollenkaan, olin kuin pakkopaidassa.
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa. Kirjaimellisesti. Ei siis kannata ostaa sikaa säkissä. Itse nukun tempurilla makoisasti.
Menin Jyskiin ostamaan petauspatjaa ja lakanaa häälahjaksi. Ensin jotkut asiakkaat ja myyjä olivat petarien kohdalla, joten aloitin katsomisen lakanoista. No en sitten löytänyt tarvitsemaani kokoa. Palasin vähitellen petarien suuntaan. Onneksi siellä oli myyjä, joka tuli apuun. Mutta.
Minä en saanut puheenvuoroa. Sieltä tuli jo varmaan kilpailijoidenkin tuoteluettelot ja mitat ja materiaalit. Ja vähintään yhtä kovalla äänellä kuin Tempurin hinnat että toivoin että olisin syönyt vähän tukevamman aamupalan.
Väliin sain kysyttyä itsekin jotain. Taisi mennä kolme kertaa ennen kuin sain kysymykseni esitettyä loppuun.
- onko teillä mittanauhaa?
- ei ole kuin kassalla.
Pohdin että miksi hän ei voinut hakea sitä..
Omat ajatukseni olivat jo hukkuneet jonnekin.
Mielelläni olisin petaustarvikkeet hankkinut, mutta myyjä suorastaan pakotti minut perääntymään. Harmillista, sillä siellä oli kyllä hyvä valikoima. Normaalisti olisin sanonut että selviän lopusta itsekin, mutta tällä kertaa se olisi tuntunut liian jalolta tunkeilijaa kohtaan.
Ei tällaisia asioita osteta joka päivä. Vaan ne ostetaan ajan kanssa, ja rauhassa, jotta löytyy kunnolliset. Niin muutkin tekevät. Se vaan aina minun vuorollani pitää hoitaa nopeasti ja äännekkäästi..?- Anonyymi
Jyskistä ei laatua saa rahallakaan. Kaikki halpaa skeidaa. Ja palvelu surkeaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798