Varokaa ostamasta Epson Ecotank tulostimia

Anonyymi-ap

Ostin n, 400 eurolla tuollaisen ihmelaitteen ja olin todella tyytyväinen kunnes,,,,
Laite skannasi ja tulosti edullisesti ja todella tarkasti. Oston yhteydessä laitteen mukana tuli mustepullot joista täytin säiliöt. Musteiden pinta aleni ja ostin uudet mustepullot. En ehtinyt edes täyttää säiliöitä kun kone ilmoitti
"Mustetyyny huollon tarpeessa. Ota yhteys Epsoniin".
No minähän otin, tosin monen mutkan kautta ja kerroin ongelmasta ja kysyin, että mitä pitää tehdä, mistä uollaisen tyynyn saa ja kuinka resetoidaan se kone tyynyn vaihdon jälkeen yms?

Sain tällaisen vastauksen:

Hyvä XXXXX,

Kiitos yhteydenotostasi Epsonin asiakaspalveluun ja tukeen.

Älä muuta tätä sähköpostin aihetta, koska emme voi jäljittää kyselysi historiaa.

Kun tämän tulostinmallin mustetyynyt ovat lopussa, se tarvitsee teknikon palvelu vaihtamaan se.

Valitettavasti tätä ei ole mahdollista muuttaa itse tässä mallissa.

Yhteistyöpajamme voi vaihtaa tämän osan puolestasi yhteensä 223,20 eurolla.
Tämä sisältää toimituksen, osat ja itse työn.

Kerro meille, onko tämä vaihtoehto sinulle.
Palvelu maksetaan pankkikortilla tai laskulla.

Ystävällisin terveisin
Kristoffer
Asiakastuki-tiimi
Epson Customer Interaction Centre

Saadaksesi tukea ja apua Epson tarjoaa useita tapoja ottaa yhteyttä. Käy osoitteessa www.epson.fi/contactus ja etsi vaihtoehtoisia tapoja ottaa meihin yhteyttä. Olemme avoinna maanantaista perjantaihin klo 9–18, lukuun ottamatta yleisiä vapaapäiviä.



Ja tämä sama ominaisuus koskee kaikkia Epson Ecotank tulostimia. Jos haluatte ostaa kyseisen tulostimen niin ottakaa huomioon se, että musteen lisäyksellä ette selviä vaan joudutte armottoman logistisen rulianssin ja rahastuksen kohteeksi.

Itse en enää halua kuulla koko Epson nimeä.

4

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suosittelen vaihtamaan Canonin tulostimeen, niihin saa ostettua erikseen uusia mustetyynyjä halvalla.

      • Anonyymi

        Ei ikinä mustekasettikonetta enää. Täytettävä se olla pitää mutta ei Epson.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­N­­­y­­­m­­­f­­­o­­­m­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17753762z

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Järkyttävää huijaamista mutta ah niin tavallista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3417
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      155
      2057
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      200
      1722
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1633
    5. 80
      1145
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      267
      1010
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      125
      959
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      919
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      875
    Aihe