Osalla autoilijoista lienee epäselvää siitä, että kuka väistää Einari Vuorelantien ja Samuli Rantasentien risteyksessä. Ei yhtikäs kolmiota kenelläkään, eli nykyajan muodin mukaan tasa-arvoinen risteys!
Vastaukset 9
- Anonyymi
Ei niitä viherkommareiden kärkikolmioita ennen aseteltukaan joka risteykseen.
- Anonyymi
Hah, koulutuksesta ei saa enää tinkiä, jos ei ymmärrä, mistä puhutaan. Tää on niin hienoa. Ensimmäinen vastaus ketjun alkuun, ja kaveri suoltaa jotain omaa poliittista saibaa. Mene töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah, koulutuksesta ei saa enää tinkiä, jos ei ymmärrä, mistä puhutaan. Tää on niin hienoa. Ensimmäinen vastaus ketjun alkuun, ja kaveri suoltaa jotain omaa poliittista saibaa. Mene töihin.
Buahahahaha... pössyttelijävasuri ei käy töissä tai sitten riehuu täällä työnantajan ajalla aloittaen ruokatuntinsa liian aikaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buahahahaha... pössyttelijävasuri ei käy töissä tai sitten riehuu täällä työnantajan ajalla aloittaen ruokatuntinsa liian aikaisin.
Maksaako sossu nämä sun mahdollisuudet kirjoittaa someen? Niin arvelinkin. Yhteiskunnan kumi. Miltä tuntuu olla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksaako sossu nämä sun mahdollisuudet kirjoittaa someen? Niin arvelinkin. Yhteiskunnan kumi. Miltä tuntuu olla?
Itseasiassa yhteiskunta maksaa aivan helvetisti kaikkea turhaa. Mun ymmärryksen mukaan kuka vaan voi mennä kirjastoon juttelemaan suomi24 kanssa, jos ei satu muuta juttu kaveria olemaan. Eli hyvinvointiyhteiskunta kyllä tarjoaa mahdollisuuksia, itse asiassa enemmän kuin näitä tämän järjestelmän maksajia. Loppu tulee uskokaa jo. Ensimmäiset merkit näkyvät vanhustenhoidossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itseasiassa yhteiskunta maksaa aivan helvetisti kaikkea turhaa. Mun ymmärryksen mukaan kuka vaan voi mennä kirjastoon juttelemaan suomi24 kanssa, jos ei satu muuta juttu kaveria olemaan. Eli hyvinvointiyhteiskunta kyllä tarjoaa mahdollisuuksia, itse asiassa enemmän kuin näitä tämän järjestelmän maksajia. Loppu tulee uskokaa jo. Ensimmäiset merkit näkyvät vanhustenhoidossa.
Ensimmäiset merkit olleet näkyvissä kauan. Kaikkien hallituspuolueiden oltua vuosikymmeniä laitavasemmistossa, on verotus ollut kireää ja aina kiristyy. Samoin sääntely vaikkapa sitten kärkikolmioineen ja virkakoneisto paperinpyörittäjineen paisuu. Viime vuosina pisatulokset pudonneet ja putoavat muuten edelleenkin, ellei sitten muilla mailla ala tulokset laskemaan ja mittareita muuteta. Vanhustenhoito on ollut rakenteellisesti kuralla koko 2000-luvun, mahdollisesti kauemminkin. Mainitsemasi loppu tulee ja se on väistämätöntä. Väistämätöntä koska maksajat kieltäytyvät maksamasta siirtyen kokonaan saamapuolelle tai todennäköisemmin pienentävät maksuosuuttaan.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17754280K
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Vain Nyssänniemen pelkurit väistävät kyseisessä risteyksessä!
T. Einari Roosinpohjasta. - Anonyymi
Tottakai liikennesääntöjä puidessa täytyy ottaa poliittinen kanta mietintään. Vasurit kääntyy vasemmalle väistämättä ketään jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511269Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58772Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä29760- 64752
- 139716
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss60571